Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 龍友湧現流水響 「疊羅漢」式影紅葉|Executive日記

2023/01/10 03:11:52 網誌分類: 生活
10 Jan
        粉嶺流水響水塘近月紅葉盛放,一片醉人景色,吸引大批拍友帶住「長槍短炮」去影幾輯靚相。但點知一堆拍友企係一個拍攝靚位,一時間出現紅葉中「疊羅漢」嘅奇景,畀人拍低擺咗上網,有網友就笑住話:真係「多人過旺角」。Kelly就覺得,其實咁企都幾危險,影紅葉固然重要,但大家都要注意安全!

拍友「疊羅漢」影紅葉呢幕,由於都係一道亮麗風景線,畀現場嘅市民拍低擺咗上網。有網民就揶揄話:「車水馬龍,人聲鼎沸」、「多人過旺角」、「搞到好似成個新聞發佈;月會咁」;不過,亦有人擔心:「上面一跣腳就打保齡」、「逼到咁!小心差錯腳跌落水」。

有拍友解釋,流水響水塘邊得嗰個位影到落羽松,而今年拍友特別多,結果就出現咗「疊羅漢」嘅奇景。佢又話,自己之前朝早六點十五分已到場,本來諗住避開人流,影到晨霧中嘅落羽松,點知九點半就嚟咗三隊旅行團。
Kelly Chu
■以上圖片由網友Philip Chan提供。
 ■以上圖片由網友Philip Chan提供。 
回應 (0)
我要發表
user