木水火
木水火
木水火

BBC臭名遠播 屢造謠自食惡果

2023/01/30 13:00:00 網誌分類: 時事
30 Jan

BBC臭名遠播 屢造謠自食惡果

為民發聲係傳媒天職,公信力係傳媒最大嘅資產!以本報為例,自創刊以嚟,一直視為民請命為己任,運用第四權為市民抱不平,是其是、非其非,先贏得大眾嘅支持同信任!之不過,並唔係每一間傳媒都會咁諗,尤其部分歐美傳媒為咗私利,甘願充當政客嘅鷹犬,淪為歐美政府嘅喉舌,唔單止顛倒黑白,仲喜愛造謠生事,甚至抹黑其他正義嘅傳媒;要數當中嘅佼佼者,莫過於英國廣播公司(BBC)!

BBC劣迹斑斑、誠信破產,飽受英國人民質疑同唾棄!為咗政治利益同轉移視線,BBC近年嚟開始將黑手轉向世界各地,其中對住中國,更加係無所不用其極,完全不顧職業道德!BBC抹黑中國嘅例子可以話多不勝數,屢次聲稱要揭露「黑幕」,殊不知每次都被踢爆造假。其中較著名嘅例子包括一系列新疆專題報道,先係指摘新疆嘅工廠存在「強迫勞動」,搵唔到證據就靠剪輯手法移花接木;擅闖私人地方被制止,就話保安員阻礙拍攝,可見BBC記者嘅創作能力,連大作家見到都自愧不如!

英喉舌BBC造謠作惡  藉新疆疫情抹黑中國

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230130-0130_00176_221/英喉舌BBC造謠作惡--藉新疆疫情抹黑中國

為殖民主義洗白  惹怒非洲阿拉伯

https://orientaldaily.on.cc/content/為殖民主義洗白--惹怒非洲阿拉伯

眼見「移花接木」行唔通,BBC索性「無中生有」,搵咗班自稱曾被囚禁喺新疆嘅人士出嚟受訪,又話有咩新證據,結果係齋噏,之後仲逐一被踢爆唔係詐騙犯,就係受反華組織操控,有啲直頭唔係中國人添。作完涉疆假新聞,BBC又將目光轉向疫情,利用武警演練片段,虛構成警察鎮壓市民!BBC嘅惡行一再挑戰中國底線,結果不但被中國外交部多次點名批評怒斥,甚至被一眾網民嘲諷為「造謠廣播公司」!

BBC犯錯纍纍、臭名昭著,被抹黑嘅又豈止中國,甚至連英國王室亦不能幸免。BBC記者就曾經喺1995年,利用偽造文件等不誠實嘅手段,誘騙已故戴安娜王妃受訪。直至2021年,事件被揭發,礙於英國王室及公眾怒火,BBC先肯公開道歉。英國王室雖然怒斥BBC管理層庸碌無能,但並無追究,咪助長BBC嘅氣燄囉!

誘騙戴安娜受訪  披露婚外情內幕  事隔26年道歉  管理層遭王室炮轟

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230130-0130_00176_223/誘騙戴安娜受訪--披露婚外情內幕--事隔26年道歉--管理層遭王室炮轟

英國政府唔追究,BBC一於吹得就吹,繼續老作新聞,唔單止用於抹黑,仲拎嚟粉飾太平,取悅金主!例如喺英女王駕崩之後,BBC就曾經製作紀錄片,聲稱英國同非洲關係良好,絕口不提英方奴役非洲人嘅歷史,結果遭廣大網民炮轟,質疑BBC洗白殖民主義。即使喺英國國內,BBC亦偏見重重,曾經因報道蘇格蘭獨立運動時扭曲事實,結果惹來數千名蘇格蘭人包圍BBC蘇格蘭總部抗議。

為殖民主義洗白  惹怒非洲阿拉伯

https://orientaldaily.on.cc/content/為殖民主義洗白--惹怒非洲阿拉伯

BBC多年嚟多次無視新聞職業操守,採訪手法嚴重失德,即使英國政府對其惡行無動於衷,始終惹來廣大市民嘅怒火。不難發現,每當BBC記者現身採訪,就會被憤怒嘅市民包圍同辱罵,最終要好似過街老鼠咁逃竄,足證大眾對BBC深惡痛絕。然而,呢一切一切,統統係BBC咎由自取,根本不值得世人同情!

功夫茶

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230130-0130_00190_001/BBC臭名遠播--屢造謠自食惡果

回應 (0)
我要發表
user