Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 警隊會展設攤位 可即場投考|Executive日記

2023/02/03 03:13:18 網誌分類: 生活
03 Feb
        「教育及職業博覽2023」昨日起一連四日喺香港會議展覽中心舉行。為咗招攬更多有志之士入行,香港警隊喺今次博覽設置攤位,以「忠誠勇毅 心繫社會」為主題,除咗展示警隊專業嘅一面,同唔同單位多元化嘅工作範疇,仲提供最新嘅招募資訊。有興趣投考警隊嘅市民,仲可以到招募攤位即場申請,有興趣嘅朋友不妨Mark好時間到場參觀下!

展覽期間,參觀人士可同來自唔同警隊部門及自願兼任職警隊嘅人員交流,了解佢哋嘅裝備同日常工作,亦可透過參與虛擬實境遊戲,體驗模擬射擊訓練。Kelly仲留意到,警方有設示範時段,畀參觀者了解各單位日常工作,例如今朝10點至下午2點半,就有警察機動部隊、技術服務部、快速應變部隊做示範;而聽日同樣時間,就輪到警隊護送組、槍械訓練科、警犬隊出場。
Kelly Chu
  
回應 (0)
我要發表
user