古星輝
古星輝
古星輝

古星輝 - 5G賦能倉儲超市管理|乜都5G

2023/02/10 03:14:18 網誌分類: 經濟
10 Feb
        

年近歲晚,很多人北上辦年貨,特別係最近內地有新嘅倉儲式超市開幕,瘋搶貨品嘅情況更墟冚。呢股熱潮,正好用以闡述5G喺賦能倉庫管理及促進零售業數碼化嘅強勁優勢。

倉儲式超市最大特點係「大」,面積廣闊,貨架高疊,喺呢種環境下,用Wi-Fi難免有時會有盲點。5G滲透力強,即使於偌大嘅超市、貨倉,以至倉儲式商場,都能提供高速可靠嘅連接。對於同時喺室內採用各式各樣嘅5G方案,例如機械臂、物流機械人、電動手推車等,5G都可以提供重要可靠嘅基礎建設。此外,5G覆蓋範圍大,兼顧室內外流動通訊,更能方便業務管理,例如與司機溝通、送貨收貨及追蹤貨品等。

倉儲式超市嘅另一特色為「多」,包括人多、貨多、手推車亦多。採用高速、低時延嘅5G,可以透過準確嘅大數據分析方案,覤準客戶嘅興趣、年紀、消費習慣等,提供針對式廣告及制定更貼合消費者嘅營銷策略。

倉儲式超市之所以吸引,係因為係貨品平靚多,所以做好庫存管理係數碼化嘅首步。5G能連接海量裝置,做到萬物互連,用以打造5G物聯網,有助以電子記錄貨品出入及銷售情況,做到實時點貨、提貨;超巿貨品資料一目了然,營運效率更高。配合自動化技術,例如應用自動導航車AGV,再加上AI和區塊鏈等技術嘅應用,商戶將能更有效監測「人流」和「物流」。

我哋作為新一代嘅數碼營辦商,除了照顧大眾市場嘅需求外,亦以推動各行各業數碼轉型為己任。5G能促進經濟增長,有數據就預期喺2030年,5G升級每年可為全球經濟貢獻超過6000億美元,當中零售業係最能受惠於5G嘅行業之一。我哋就好似廚師發辦(omakase)一樣,全力為唔同行業度身提供最合時宜嘅5G方案,以促進業務發展。今時今日有5G流動寬頻,毋須拉線就可以用到5G。企業不論規模大小,大至倉儲式超市,細至中小微企,一樣係5G同我哋電訊商嘅舞台。

聽日係甲辰龍年大年初一,筆者預祝大家龍馬精神,心想事成!

和記電訊香港行政總裁

古星輝

■最新內地倉儲式超市瘋搶貨品掀起熱潮,正好用以闡述5G喺賦能倉庫管理及促進零售業數碼化的強勁優勢。p/  
 ■最新內地倉儲式超市瘋搶貨品掀起熱潮,正好用以闡述5G喺賦能倉庫管理及促進零售業數碼化的強勁優勢。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類