曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 照片勝千言|祿祿無窮

2023/02/23 03:15:18 網誌分類: 生活
23 Feb
        大學時,曾修讀新聞攝影課程,教授不時強調"a picture is worth a thousand words",這句話令我日後睇報紙,深有同感,因一張照片,真的勝過千言萬語。

人的感官,無論眼耳口鼻,皆直入神經系統,感覺非常直接,間中,真的非筆墨所能形容,當然,世情也如是。

今日想講的,正是看到兩張新聞圖片,毋須讀文字,已有深刻感受。

第一張是俄烏開戰一周年,拜登突然閃電訪問基輔,向澤連斯基打氣(你繼續拼命打代理人戰爭啦,我哋會無限量支持㗎,不過就唔會出兵嘞,執生啦)。

兩人見面,大量海外通訊社記者鏡頭「隊」住,當然要扮信心十足,英明神武。不過,法新社記者最堅,今勻贏晒,因電光火石一刻,捕捉到一幅拜登與澤連斯基像在哭泣互擁的相片,看似心力交瘁,壓力狂大,陷入極度痛苦之中(見圖)。

結果,呢幅相發佈全球,蓋過所有兩人其他照片,產生的負面感覺,相當嚴重。

反之,翌日俄羅斯總統普京也趁開戰一周年向國會發表國情咨文。睇佢步出場那種信心爆棚姿態,恍似打咗幾支腎上腺素,雙目炯炯生光,打得又嚇得,照片見報,完勝拜登與澤連斯基。

小弟對普京絕冇好感,只想指出,政客真係分分鐘要有Camera Consciousness!
曾智華
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類