sharejetso
sharejetso
sharejetso

PHD全新「全部都係撻」系列 4款鹹甜口味組合任你選擇

2023/03/27 11:08:28 網誌分類: 飲食
27 Mar

由即日起,全新「全部都係撻」6件及12件盒裝撻將登陸全線 PHD!一直堅持創新、突破框架的PHD將各款人氣食材配搭融入香酥撻餅之中,製作出邪惡誘人的 #芝士肉醬薯蓉撻、惹味濃郁的 #咖喱雞撻、「芝」味濃厚的 #日式芝士撻 和香甜軟滑的 #朱古力軟心葡撻,一盒熱騰騰、香噴噴的撻輕易滿足鹹派、甜派人士的口味!除了有多款口味組合,PHD繼續貫徹創新搞鬼特色,隨盒裝撻附送玩味十足的插牌,包括開P首選的「全部都係撻」主題與食得又睇得,慶祝你終於走得甩的「散水」主題。一系列創意字句幫你道出「心聲」 ─ Last Day向戰友們講聲 #88你條尾 #走先啦 ,祝福 #只想躺平 的同事們 #下個到你 ,或向上司講聲 #腦細世一 ,散水都散得有性格!返新工前開Party都可以同 #BFF 們 #齊齊圍爐 #開P自肥,齊齊 #見字食撻 ,然後暢飲食撻做 #一世巴打 #絲打4ever !全新「全部都係撻」盒裝撻系列玩味十足,而且多款到唔識叫,一於全都要!

堂食/ 外賣自取價格
全部都係撻 (6件鹹味) —咖喱雞撻(3件)、芝士肉醬薯蓉撻 (3件):$79
全部都係撻 (6件甜味) —朱古力軟心葡撻(3件)、日式芝士撻 (3件):$79
全部都係撻 (12件) —咖喱雞撻(3件)、芝士肉醬薯蓉撻 (3件)、朱古力軟心葡撻(3件)、日式芝士撻 (3件):$157

立即到PHD網站落單預訂:https://order.phd.hk/tc/order ,驚喜創新設計一「撻」即著!

回應 (0)
我要發表
user