無師自通
無師自通
無師自通

02809 領先商品ETF 究竟係D乜野?

2008/06/22 00:15:52 網誌分類: 經濟
22 Jun
很多人都聽過, 2809可以反影油價, 金價, 農產價格等等. 事價上, 2809 近期亦跟隨商品價格上升. 小弟亦做左羊生羊太,@$30買左小小. 小弟看好商品價格, 本想大注買的. 可惜始終睇唔明呢隻究竟係D乜野.

睇唔明呢隻究竟係D乜野, 此話何解呢? 小弟參考過2809盤數, 本來預期見倒很多商品期貨合約. 但事實上唔係. 看官可自行參考:

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20080529/LTN20080529045_C.pdf

page 19 and 20 可以睇倒持倉. 好以九唔撘八咁. 睇重貨果D(>5%):
AXA - 5.47%
BNP PARBAS - 6.54%
France Telecom - 5.48%
Telecom Italia - 5.75%

小弟睇唔明呢D貨同商品價格有乜直接關係, 究竟2809係D乜野呢? 有冇師兄可以指教?
回應 (3)
我要發表
2008/07/01 01:59:25 回覆

我理解大慨係咁:

領先同佢個交易對手法興簽左個swap agreement

領先揸住d AXA, BNP咁既歐洲股而佢個交易對手法興就揸住ETF寫住有既商品期貨

個swap會將大家所得既表現對掉, 即係領先隻商品etf拎走法興手上既商品期貨表現, 而法興就會拎果d歐洲股表現...

 

 

 

2008/06/22 23:29:11 回覆

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20070417/LTN20070417166_C.pdf

page 5

投資者務須注意, 有別於傳統ETF(即大致按與相關指數中股票或期貨所佔的相同比重(即比例),大致上投資於組成ETF 的相關指數的所有股份或期貨,或持有組成其相關指數的證券或期貨的代表性樣本),領先ETF 將一般上持有非指數證券。即使任何領先ETF 持有指數證券,當中的比重亦很可能有別於有關相關指數。因此,當採用合成複製政策時,領先ETF 持有的投資(相關掉期協議除外)未必與相關指數證券或相關指數期貨(視情況而定)有任何關係。為達到其投資目標,各領先ETF 依賴相關掉期協議,以複製有關相關指數表現。因此,不論有關領先ETF所持有的投資組合如何,持有人仍會收取與有關相關指數表現相對應的回報。

2008/06/22 22:31:43 回覆
http://fr.finsearch.yahoo.com

大部份都係歐洲證券,可以試試以上網址

AXA - 5.47%
BNP PARBAS - 6.54%
France Telecom - 5.48%
Telecom Italia - 5.75%
都吾係商品期貨,只係一般歐洲上巿企業

睇份年報,好似只有 8.28% 追蹤 CRB index 商品期貨,其餘大部份都係證券,真係好吾明
user

已關注

最新回應

chupo
chupo 2016/12/09

無師自通,

其實我搵左你好耐是關於你的四連環投注程式,是否仍然用着?

望君回覆.....email: hkcpm318@hotmail.com

無師自通
無師自通 2009/03/19

salem

鳥語花香位置票佔總彩池未夠45%.

 

 

 

2009/03/04

無師兄,想請教一下,一匹位置1.01的位置馬,大細注買晒其它馬的位置,真的點開都有利潤嗎?

就以3月1日尾場鳥語花香為例

1 2
2 1.9
3 7.65
4 3.45
5 8.75
6 1.01
7 3.7
8 19.55
9 10.75
10 15.75
11 9.9
12 25
13 10.65
14 2.95

無師自通
無師自通 2008/09/16

新計法下, 已見不到大注大注插落大熱門的場面. 因賠率下跌的速度比舊計法快.
以果然勁為例, 中段落過1.0倍後, 已落無可落, 唯有收手, 回上1.1-1.3倍.
所以, 落在果然勁的位置票, 應比舊計法少.


其實, 舊計法有舊計法的好. 你買得冷門位置, 都應有少少黑心, 同熱門半對賭, 希望D熱門無影, 有驚喜, 好分D.
而家就無得咁玩了!