Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 競爭激烈 最年輕報名者18歲 長洲搶包山236人爭入12強|Executive日記

2023/04/19 03:18:46 網誌分類: 生活
19 Apr
        

長洲搶包山會喺下月15日決賽,大會昨日先舉行賽前訓練。今年反應一樣咁熱烈,共有236人報名參賽,包括140男96女,年齡介乎18至73歲,後生同老人家都有!最年輕選手、年僅18歲嘅抱石運動員林楚穎就話,第一次參加,有點緊張,需要多加訓練,但有信心可以參加決賽。小妹都覺得楚穎掂嘅,加油!

  去年失落「包山王中王」嘅郭嘉明今年繼續參賽,佢笑住話,今年心態較去年輕鬆,「贏又贏過,輸又輸過,都玩咗咁多年啦!」去年同樣失落「包山后」嘅龔子珊就希望今年有好表現。所有參賽者必須完成訓練,先可進入選拔賽,大會將選出24人入圍複賽,爭奪12個決賽席位,其中3席須係女參賽者。決賽會喺佛誕當晚舉行。

  另外,去年第2度奪得「包山后中后」嘅黃嘉欣,今年就因為懷孕唔可以參賽,不過做咗活動大使,同參加者分享經驗。

  佢就話,無太多不捨,反而好開心可以用另一種身份參加活動,希望可以明年再戰。小妹恭喜嘉欣!

KellyChu

今年搶包山賽前訓練共有236人報名參賽。
 今年搶包山賽前訓練共有236人報名參賽。 
回應 (0)
我要發表
user