木水火
木水火
木水火

中國不會背叛老朋友

2023/06/02 12:00:00 網誌分類: 時事
02 Jun

笑看天下:中國不會背叛老朋友

有幾句箴言,老朽覺得幾啱聽:「超過自己能力範圍之外的,很多時候要懂得適可而止。請記得:沒有收拾殘局的能力,就別放縱你的情緒。」老朽閃起這箴言,皆因看見烏克蘭要求歐美援助,手愈伸愈長,永無止境。

呢,繼美國批准盟友提供F16戰機後,烏克蘭希望獲得更多西方戰機。德國及法國媒體刊登烏克蘭國防部長列茲尼科夫嘅專訪,他希望英德兩國提供歐洲颱風戰機予烏克蘭。佢老實不客氣,獅子開大口,稱烏克蘭需要約120架戰機,其中大部分是F16,目前全球共有超過5,000架同款戰機。此外,歐洲颱風戰機及JAS39獅鷲戰機,對烏克蘭均有幫助。列茲尼科夫唔單止伸手要戰機,仲要提供戰機培訓課程,指若然德英兩國同意烏國嘅要求,將是踏出重要一步云云。各位,這不是不懂適可而止是甚麼?沒有飛翔的能力,就別扮鷹!

另一邊廂,烏克蘭戲子總統澤連斯基又有新搞作,據美媒透露,烏國與盟友正計劃喺6個星期內召開排除俄羅斯參與嘅「和平峰會」,旨在為基輔提出嘅結束戰事爭取各國支持,暫時冇明確嘅與會者名單,但歐洲官員最近幾周已尋求巴西、印度、中國等大國和其他非西方國家參與。

一名參與討論嘅官員表示,佢哋希望沙特王儲穆罕默德‧薩勒曼和印度總理莫迪出席峰會,但不確定中國領導人習近平會否出席。

烏克蘭搞呢壇「和平峰會」,盲嘅都睇到係衝着俄羅斯而來,目的係夥同歐美盟友進一步孤立俄羅斯,依老朽看,未必有叫座力,中國早已拋出「勸和促談」並派特使李輝奔走5國,照道理,梗係唔會出席呢個所謂「和平峰會」,更何況該峰會還不是以老美為首,中國怎會背叛老朋友普京取悅佢哋?

評論員 施友朋

https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20230602-0602_00184_009/笑看天下:中國不會背叛老朋友

回應 (0)
我要發表
user