關慧玲
關慧玲
關慧玲

米米大戰Tigger

2008/06/25 01:07:17 網誌分類: 未分類
25 Jun

主人房平日是家中貓大爺的禁地,但你愈禁止,牠們就愈想進入,曳仔米米周不時攤在房門口,用手抓住門邊喵喵大叫,要主人放牠入去。今日心情好,就破例准佢入房,但牠一入房就向著目標進發!!!

細心的Blog友應該會記得,米米有兩大目標,第一個是貓公仔「廖廖」,今日佢好彩,一早已將自己隱藏o係公仔堆入面。另一個經常在燈罩上登台的Tigger,就無咁幸運了,三番四次受到米米的攻擊......(有片為證,米米仲要一路玩,一路同佢講o野呢~)

回應 (6)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2008/06/25 22:25:12 回覆
答Queenie:

呢個情況看來要看醫生啦。貓貓patpat腸胃不舒服,便便才會不健康,另一個原因是生蟲,快點看醫生啦。

2008/06/25 22:25:12 回覆
Queenie問:

我隻貓貓個下巴好返喇!多謝你o既意見! 但係我另一隻貓,好似越來越唔妥。她去親便便,成日都黏住個pat pat,搞到佢成日離開個砂盤,行出嚟係地下磨走黏住左既便便。佢d便便原本都幾有黏性,而家好似重黏d,而且佢仲會用個pat pat黎磨地下,我估佢可能係pat pat痕掛?! 因咩會咁既呢?同埋有咩俾佢食會幫到佢?

2008/06/25 09:19:20 回覆

米米個樣好有大哥風範呀~~

2008/06/25 07:07:04 回覆
好可愛呀!
巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2008/06/25 01:21:15 回覆

關小姐

好開心見到米米出場。

 

2008/06/25 01:18:21 回覆
米米講野好得意呀~~
佢平日係咪好鍾意講野架?可否upload佢講野的相或片來睇下?
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}