我們需要一面鏡

2008/06/25 14:21:09 網誌分類: 職場
25 Jun

小意的pda,本質上跟辦公室的pda沒有兩樣;小意的pda可以裝的程式,跟辦公室的pda也是沒有兩樣的。然而,問題在於,小意在得到pda的時候,對pda近乎一無所知,但跟pda們日久生情,明白他們的內心世界,開始鼓起勇氣,去試探他們,最重要的當然是要試試程式的安裝。

辦公室的pda,經常可以玩hard-reset,把它們跟小意的記憶通通洗掉;然而,小意的pda,裡面存放著小意的記憶,當然不忍心來個hard-reset,只會在pda比較慢的時候,溫柔地,一次又一次來soft-reset……

正因為我縱容自己的pda,而當日跟本不明白怎麼跟pda談戀愛,我跟pda關係好,然而互相都得不到所需的心靈交流。於是,我決定,在知道怎麼把電話等等資料放進記憶卡之後,先hard-reset它,再裝「active sync」和「ce star」,肯定完成這些再次相戀的過程,我就可以跟pda一起進入頭條網的中文世界!或許更可以,不用電腦,也可以分享照片 

 

 

 

 

(備註:認真「救命」!給同事走了入來發現小意在打blog,小意已經開了些tap以擾亂他的視線,無奈他check了email再走到另一個視窗時發現了這個tap,於是他知道小意是個大傻妹 =.= 唔制呀!!!

 

+++ 近來對眼真係好痛 >0< )

回應 (11)
我要發表
ivina
ivina 2008/06/25 17:17:17 回覆
哈哈哈~
2008/06/25 16:56:33 回覆
Thanks a lot ~~~ he he he
ivina
ivina 2008/06/25 16:05:36 回覆

薛人,

或者你成日用部機,佢自己多左好多你都唔知係咩既file掛…… 

ivina
ivina 2008/06/25 16:04:45 回覆

66,

唔緊要既,個同事應該只係一直好想睇小說,冇咩惡意掛 =口=”

2008/06/25 15:33:36 回覆
oh ... thanks 小意!!  但我部pda乜都冇install ... 唔知點解都攪成咁!
2008/06/25 15:30:03 回覆

下次被發現時,試下高呼『打blog冇罪,打blog有理!』..........

講笑咋!下次小心d啦!

ivina
ivina 2008/06/25 15:09:02 回覆

終於整好!

pda佢可以上頭條網,見到中文啦!!! 

不過係剷完ce star再裝過,

唔使郁其他資料~~ 

ivina
ivina 2008/06/25 15:08:21 回覆

薛人,

你可以清咁d memory,

咩都放晒落記憶卡~~

 

ivina
ivina 2008/06/25 15:07:29 回覆

係呀,phill,

下午要返工 =.= 

2008/06/25 14:41:44 回覆
小意,我部pda成日hang 機,又唔想hard reset,有冇辦法解救?
2008/06/25 14:29:15 回覆

午安小意,上班了嗎?

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..