Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 「喜雙逢」情比金堅 葉劉美照「雙發」賀新春情人節|Executive日記

2024/02/14 03:07:21 網誌分類: 生活
14 Feb
        

今日係情人節,相信唔少情侶都甜甜蜜蜜。一向悉心打扮嘅行會召集人、新民黨主席葉劉淑儀(Regina),昨日就率先祝願市民情人節快樂,又喺Facebook大派福利,上載兩幅美照,分別身穿紅、綠碎花連身裙、手持鮮花,引得網民大讚「姐姐好靚」!

網民大讚:姐姐好靚

Regina話,今年情人節正值大年初五,浪漫日子適逢農曆新年,祝願天下有情人喺呢個「喜雙逢」日子倍添甜蜜,情比金堅。

佢又建議,未有情人和朋友,都可以趁喜慶日子同親朋好友共聚慶祝,樂也融融。帖文發表不足3小時,就有逾400個like。

Kelly就發現,原來Regina大年初一起已經連續4日發美照,初一就以「龍馬精神、萬事如意」為題,特登身穿帶百合圖案嘅紅色旗袍,同市民拜年。唔少網民相當受落,紛紛同Regina送上新年祝福。

Kelly Chu

■葉劉淑儀(Regina)身穿紅、綠碎花連身裙、手持鮮花祝願市民情人節快樂。p/  
 ■葉劉淑儀(Regina)身穿紅、綠碎花連身裙、手持鮮花祝願市民情人節快樂。

   

  
回應 (0)
我要發表
user