Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 網民喜見激情過後「抱抱」大團圓結局 情侶屯門街頭嗌大交 烈女嬲爆狂奔「剝光豬」|Executive日記

2024/02/22 02:37:49 網誌分類: 生活
22 Feb
        

情人嗌交其實家常便飯,但嗌交嗌到當街除衫,好似又真係少見。近日就網傳片段,一對情侶深夜喺屯門爭執,期間男友講咗句「分手啊!」,女友竟然激動狂奔過馬路,然後脫衣裸露,但劇情之後又峰迴路轉……
  片段可見,一對情侶在安全島爭執,期間男友激動緊抱女友,並咆哮「夠啦!」但見女友無反應,佢又將外衣丟喺地上,轉頭離開:「分手啊!」女友則說:「你走吖,啲嘢無晒㗎啦,我連屋企都唔返啊,你最鍾意咁㗎啦!」男友繼續咆哮:「你要我咁做㗎!」
  女友之後情緒激動,衝過馬路,到咗巴士站後,竟邊走邊脫下鞋、長褲及上衣,露出內褲。男子見狀,慌忙追上收拾衣物,並為她披上,大叫:「着返啲衫啊!你鍾意就走咗去,幾多歲啊!」,又再緊抱對方近分半鐘。
  期間女友情緒似恢復平靜,片段到此完結。唔少網民睇完就留言話,情侶嗌交好正常,希望呢兩位有情人,最後係大團圓結局喇!
KellyChu

  
  
  
  
回應 (0)
我要發表
user