Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - C朗面對球迷喊宿敵名字 風騷還擊扮「自慰」惹議 | Executive日記

2024/02/27 01:38:07 網誌分類: 生活
27 Feb
        

  C朗拿度日前喺沙特聯攻入1球,助艾納斯作客3︰2擊敗艾沙比。不過今次主場球迷就唔多友善,比賽期間,針對C朗不斷高呼佢宿敵美斯個名,意圖挑釁;C朗應該就幾嬲,率隊贏波後,即刻風騷還擊,面對主場球迷,先將手放耳邊,然後將右手放下體前方,前後快速移動,疑似做出「自慰」嘅動作!

  當地報章就透露,沙特足總會就事件作出調查。當地亦有電視節目主持人亦喺網絡上發文指:「紀律委員會正面臨重大挑戰。無論你名氣有幾大,所有事情都有底線。」不過,C朗賽後就一於少理,喺網上發文話:「堅持到最後一刻,繼續前進!」小妹都知,現場咁樣畀觀眾叫囂,一定唔好受,不過C朗眾目睽睽做呢啲動作,好似又過火咗啲喔。
KellyChu
 

面對叫囂都贏波固然開心,但係C朗呢啲動作好似又過火咗。
 面對叫囂都贏波固然開心,但係C朗呢啲動作好似又過火咗。 
  
回應 (0)
我要發表
user