Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 饒宗頤學術館展出大師藏品 | Executive日記

2024/03/07 01:08:48 網誌分類: 生活
07 Mar
        

已故國學大師饒宗頤教授畢生醉心學術研究,走遍大江南北甚至海外多個國家鑽研中華文化,其捐出嘅書籍、書畫、筆記、手稿等文物,現藏於香港大學饒宗頤學術館。小妹昨日到館一遊,認識到大師豐富嘅學問成就,實在大開眼界。

  饒宗頤學術館位於香港大學鄧志昂中文學院,該幢建築喺1931年9月28日落成,歷史悠久。由於饒教授生前曾於港大中文系任教長達16年,因此港大就將呢幢昔日嘅中文學院,用作收藏大師嘅作品。

  地下展覽廳會定期選取不同主題,展示饒教授捐贈嘅各類藏品,今期展出嘅藏品有甲骨文書寫畫(見圖)、水墨畫等,以及明朝嘅古琴書籍《伯牙心法》,據說呢本書係饒教授喺貝魯特與荷蘭漢學家高羅佩相見時,獲對方所贈。

  饒教授捐出4萬本書籍給學術館,其中館內嘅「選堂文庫」就藏有古籍約700餘種,但公眾要向館方預先申請先可閱讀。

  饒宗頤學術館一般只於平日開放,但3月23日及4月6日兩個星期六,就特別開放公眾參觀,有興趣嘅讀者可以上網登記:Bit.ly/435b6sT。

KellyChu

  
回應 (0)
我要發表
user