商界講呢啲
商界講呢啲
商界講呢啲

Cally - 位元堂小兒湯料包 照顧寶寶健康|商界講呢啲

2024/03/23 00:39:57 網誌分類: 生活
23 Mar
        

  寶寶日頭無胃口唔食嘢,夜晚又瞓得唔好喊足成晚,為人父母費盡精力,擔心之餘,仲會影響工作表現。
  位元堂兩款專為小童而設嘅湯料包「七星茶湯包」同「小兒保健湯(開奶茶)」由資深中醫師用心調配,由專業採購團隊把關,兩款均可用作開奶或者直接飲用。「七星茶湯包」針對小童長期攝入奶類產品而出現腸胃熱氣,引致睡眠不寧和容易驚醒的情況,有助清熱定驚、消滯開胃;而「小兒保健湯(開奶茶)」適合用於小童胃口欠佳、消化不良、便便不順暢、腸胃不適,有助清熱祛濕、開胃消滯,腸胃好,便便自然靚。唔怪得位元堂會被認可為No.1藥材質素品牌^啦!

了解更多▲

銷售點:位元堂門市及網店有售

^根據Ipsos於2023年3月至4月訪問502位香港中式保健品用家進行之香港中式保健品品牌研究結果。

Cally

  
  
  
回應 (0)
我要發表
user