8-7-2008

2008/07/08 00:39:22 網誌分類: 生活
08 Jul

病了幾天連網誌都冇心機打了.

這幾天除了要帶lori四處去上課, 又約左一d識/唔識(朋友的朋友/網友)既朋友見面, 早上還要開會, 真係忙到一頭煙.

在這先和這些朋友說聲sorry, 我咁病出黎見你地, 希望你地冇受到我傳染吧.

能見到你地真係好開心, 因為你地肯俾個機會我, 又覺得我真的能幫到你們, 你們給與我的肯定, 我雖然病了心情卻很好呢.

這幾天lori同學的媽媽們, 也不時打電話給我. 說說他們的心事, 開心不開心的, 讓我從中也學到很多新知識.

暈暈地, 都唔知自己想打乜, 只係想同大家分享下, 我的開心和這幾天的近況. 成篇野好似冇乜連貫性, 希望大家唔好睇到一頭煙吧.

病貓日誌

回應 (2)
我要發表
小女子
小女子 2008/07/11 20:07:20 回覆
最近有沒有食雞,有沒有接觸疑似肺癆人士?不理如何,仍然祝你身體早日康復。
2008/07/08 23:31:28 回覆
真係要保重呀!
user