北京市內樓市近況

2008/07/08 18:32:47 網誌分類: 經濟
08 Jul

上週到北京一行,再看一下市內樓房近況. (主要是2環及3環的分層住宅,以國外人為住客目標.)

發現:

1) 沒有新樓盤出售, 2-3個是07年頭,或06年之貨尾.

同松兄之前blog 文談上海一樣.主要外國人區及市中心之價無下降. 而且比2007年頭,上升了3成多.

2) 發展商會給 2-3%折比一次性付錢的人客. 價由39,000一平米,到 45,000一平米都有. 特色 大單位是 80,000一平米.

3) 好多是來了香港上市之大陸ceo 買多件貨投資, e.g. 騰信老細. easy money 及 easy go.

4) 交投淡. 買賣2閒. 但二手樓無什麼下跌, 是唔月月升,講價易d.

5) 租金明顯下趺,相信同奧運之後好多奧運相關項目投資完成,大量人員回外國有關.

6)有代理希望a股再來一個大pk, 等一直唔肯傾了出手的業主投行,多d議價空間,可成交為止.

7)奧運積極進行, 走訪奧運村(2-3年前全出售,等奧運完交吉業主.) 同市中心遠些,是好區,但單位細,唔係香港人投資首選.

8)在北京投資,一直要找有高檔次鄰居的大廈. 同在市中心,外表差不多,一座是定位(內部設計)比外國人住之樓(事實外國人會入住), 同旁邊一座,建比本地人買,的樓宇,價值差很多. 因為同我們租屋一樣, 唔選本地人佔多的樓,因為文化不同,行為令您好不安, 而樓會貶值.

(有朋友買了內地人住多之小別墅, 貪平,話落後大市. 點知左右人之門前花園,比人改建成小屋,影響景觀,有人,掛滿內衣出花園.有人比鄰居偷偷建fence,佔了花園.格調低, 租唔到比鬼佬及日本人. 升值慢, 其實樓價錢己反映了內在值, 不是落後) 

我今次沒再看別墅, 因為要等大批鬼佬租客走了,才可計到真實回報情況. 同陸sir 話頭, 一手發展商亂開價,買二手實際好多.  yy太

 

回應 (9)
我要發表
2008/07/11 13:22:09 回覆

鞋業我都做過,洋人公司, 好多鬼佬.

但可能是自然淘汰問題,做鞋廠的鬼佬,都是粗老一些類型. (因為一般鞋公司,除了bally, churches,tods, 其他大部份是勞工密集,成本控制的生產線.)

而溫文的浪漫的,都跑了去做銀行,廣告公司. 生產業,高質素的員工, 多數在制藥業. 因為要求責任心及誠信高一些. yy太

2008/07/11 13:12:49 回覆

 

   
揀股初哥

多謝光臨.好高興認識您. 有空常來談天.

您說的正正是在大陸投資買樓最痛. 所以成龍買的成10萬一平米. 而其他近的本地人早期批出的1萬一平米都有交易. 有些定位高級住宅, 可以掛招牌做home office. 您重大件事. 一賣晒,入了伙,之後一直落後大市.

yy太

2008/07/11 12:49:20 回覆

yy 太,

  你好,0係謝非吾先生個blog度得知你自己有開blog,馬上過來睇睇,果然長知識。

  我好贊同你對“睦鄰素質”呢個論點。擧一例:我早前上門拜訪一位久未露面0既朋友,原來佢0係廣州富力一個大型樓盤買0左一個單位。呢個樓盤自成一角,同市中心只有一水之隔,我朋友所買單位已係該樓盤之第三期,兩三年前成交樓价已達120万。此大型樓盤環境不錯,可能係富力集團重點開發項目緣故,目前入住率有9成以上。不過就在我離開之際(下午2點左右),我在朋友住所大樓lobby中央処竟見到一中年婦女環顧無人0甘樣,勒住個“嵗零”0既靚仔0係度“菏尿”。 哇~ 話噻個大堂都叫有盞水晶吊燈,花崗岩墻塼,抛光地磚,點會做得出如斯行爲?開眼界。

  後來同朋友講起,佢告知原來此樓盤距離廣州鞋城甚近,住客多為鞋城工作人員。而且訪客當日見到此樓盤亦有相當外籍人士居住,不過並非頗有素養之人。

  由此所見, neighborhood呢個因素真應該放在考慮範圍第一位。

2008/07/11 00:10:08 回覆

多謝DR 168 回應.

但外國人買的樓,而家價好硬. 無什麼跌過. YY太

2008/07/10 04:17:18 回覆
係北京買以外國人為目標嘅物業, 真係升值好快, 安心好多!
2008/07/08 23:40:19 回覆

SUBZYK

如果您唔解話,以為您是前蘇聯的同志.

呵,多謝提點, 我無注意到這一點. 另外有人提我,冬天暖氣系統新及好都重要. 因為北京好冷.

YY太

2008/07/08 23:37:27 回覆

松兄,

多謝資料. 因先生之前自己找租盤,是海外租客的身份找樓. 同經紀(我地用一個香港公司,及一個專做外國人生意之本地人公司) 取了不少料. 而且角色不同, 由租客心中出發,有更多認識.

加上北京生意朋友(香港人為主,大陸人口味有些不同.), 鎖定是2環, 3環, 北京東朝陽區之分層. 或 外交別墅區之別墅. 大致有心目中.

好像平兄之前BLOG文中溫州人買的一種在4環外.不夠膽買. 因為管理唔到LOCAL租客.

為有貴買貴賣.

不要誤會是香港人好懶叻,分人之素質. 老北京,跑生意的人.原來分得重緊要, 有一個出租車司機(下剛之前是國企廠長), 有文化一種. (北京本土人,出來工作的,一般文化都OK.) 他每路過小區,都會即時報告樓房分類. 這個成, 這個不成.... 等等. 原來好CARE.

YY太

2008/07/08 21:27:26 回覆

YY太,

你說的小區住客質素問題,的確很重要.

上海的古北新區,一直是外國人聚居之處, 住客鄰居都是相對高質素之人,租金就可以比其他市區同類型的屋苑貴上5成.

在上海的市中心區, 有些屋苑是在動遷了老房子以後建起來的, 其中會有一定比例的單位是分配給原先老房子的住戶, 尤其是國企的發展商. 這樣的屋苑住客質素就比其他小區差, 租金就一定會有影響. 長遠也可能會影響賣價. 北京估計會有同樣的情況,買房的時候要注意.

2008/07/08 19:12:17 回覆

yy太,

 "同陸sir 話頭, 一手發展商亂開價,買二手實際好多."

 絕對同意。另外,二手樓比較容易見到有無問題(如裂縫)- 因爲北京冬天凍、夏天熱 - 一手樓比較難見到呢D問題。

 

user