關慧玲
關慧玲
關慧玲

功夫肥貓(Part I)

2008/07/08 23:22:18 網誌分類: 未分類
08 Jul

有沒有看過《功夫熊貓》?那隻又肥又懶,學功夫只為有得食的大肥熊貓;我家也有一隻功夫肥貓。

牠愛跳高、玩地龍轉、爆破書房門、撲擊一切牠感到好玩的東西,只因為貪玩......先睇睇牠的地龍轉功夫.....不過佢轉兩轉,就頭暈,要坐低,點都唔肯再起身啦!

回應 (8)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2008/07/11 00:21:26 回覆

TO 待罪羔羊,

係啦

我隻嘢又係唔多飲水兜嘅,但沖澡水、擦牙水同埋洗地水都飲一餐,激死。

2008/07/10 15:17:37 回覆
我要貓要飲水喉水,個兜d水佢地唔飲=.=
2008/07/10 12:04:34 回覆

謝謝慧玲姐姐

我每天都有換新鮮水佢飲㗎,佢有咮咮噃?都唔知點解?!

我隻衰貓貓昨晚咬我腳指喇.....留下一個血洞

關慧玲
關慧玲 2008/07/09 20:47:09 回覆
米米因為係男仔英短,個頭比較大,同埋佢真係最為食,食好多貓餅呢!
關慧玲
關慧玲 2008/07/09 20:46:08 回覆

to bebecatcat,

有無留意貓貓有無飲足夠的水?有時貓會因為水不夠新鮮不渴,結果搞到自己便秘,有時亦因為年紀大有尿道問題。

我有個朋友,就係隻貓唔飲水搞到便秘,結他要買一個將水不斷refreash的電動濾水機,大爺們才肯渴水,要幾百蚊吶。

2008/07/09 17:04:29 回覆
我果而兩隻貓成日打交,但冇相
2008/07/09 13:53:16 回覆

你家咁多貓貓點解米米特別肥美... ?

有個貓貓問題想請教你,我隻貓貓昨晚去完一團軟便便後(不是平常的條狀,但又不是浠爛),在地上坐下再起身後,有一撻附黏液的血在地上,之前也試過這些軟便便有血,但牠之後又識行、識走、跳得、食得、瞓得,仲識咬我隻腳 請問你知唔知佢咩事呢?仲有啊..成日失驚無神走嚟咬主人隻腳嘅貓貓...係咪黐咗線呢 ?

2008/07/09 12:46:24 回覆

我冇睇《功夫熊貓》, 不過聽你咁講個故事內容, 都似我家肥蕃薯, 佢每日為咗食都要好努力咁巴結我, 週不時都會賣力表演打功夫比我睇, 當然DUMMY就係路過嘅貓, 通常我會為咗救個DUMMY, 我都會有少少打賞, 唔係想鼓勵佢蝦貓貓, 只不過唔想無辜嘅貓受罪~~~唉, 可憐的小貓.....

照片 013.JPG

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}