隔空遊08書展

2008/07/27 12:56:46 網誌分類: 生活
27 Jul

近幾年的書展我都會捧場,最大目的並非買書,而係探班,因為老公喺出版社做,而我以前都曾經在出版社工作過,亦參加過書展,再加上後期都幫過幾間出版社做野,所以每年書展都會去探下班。因為做書展真的佷辛苦,尤其近呢兩年係一連七日,仲要每日踩到晚上十點,有兩晚仲踩到十二點,簡直非人生活!

好多朋友以為,做書展的時間咁長,應該有輪班制,但事實大部份都係無的!因為在香港經營出版社實在很困難,好多出版社為咗慳錢,都會用人用到盡。我當年就企到腳痛,仲要睇跌打添!

呢幾日,老公朝八晚十二,星期五、六仲要凌晨成點先返到屋企,跟住仲要計數,預備第朝的零錢,每晚凌晨三點先有得瞓!唔夠瞓加上日日企兼要幫手搬書、補貨,肚腩都消失埋,眼袋則大了幾倍!

由於今年腹大便便,唔可以去幫佢手,唯有留係家中睇各網友的滙報、睇電視新聞、睇老公影番來的相吊下癮,感受下現場氣氛!不過尋日蘋果日報的蘋果批做了個關於書展的討論,還搵了老公做訪問,終於可以好清楚咁睇到佢地今年書展攤位的佈置及現場氣氛,正!

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080726&sec_id=4104&subsec_id=15337&art_id=11394781&cat_id=6771675&coln_id=11331085

 

 

回應 (3)
我要發表
2008/07/30 17:02:31 回覆

幾好嗎? 保重喇!

我生第一個時, 已經是 9年前! 後來想起, 自己好捱得, 止痛針也沒打過.

不會好難, 捱下捱下就過了. 一定頂得住. add oil

2008/07/28 11:14:42 回覆
燕~飛~南:多謝晒吖,我已經睇晒你的精華片段,正!
2008/07/28 11:09:02 回覆

恭喜呀!

黎唔到書展唔緊要,

頭條頒奬禮笑話幾則
頭條頒奬禮影片2--小月
頭條頒奬禮影片1--粟粟
頭條的頒奬禮 (附照片)

 飛南整左d精華俾大家回味呀!!

user