識時務者會發達

2008/08/19 08:56:44 網誌分類: 經濟
19 Aug

你係咪識時務既人呢? 個巿跌到問問自己, 係呢個跌巿, 你係日日諗住撈低/溝貨, 光復牛巿, 還是一早做左淡友日日計緊自己賺幾多?我諗多數既人會係第三種…有少少蟹貨多多現金, 但唔再入巿住.

識時務既人越來越少, 尋晚睇返個牛熊街貨圖, 造好同造淡既人比例居然去到3:1, 而好友退退下由20500退到落20000點, 明顯睇到就算有心上戰場殺敵, 都係邊打邊縮,  另外, 值得佩服既係, 有d好似劉翔咁有鬥志既好友, 明知贏既機會好渺茫, 都仲大手入左d回收價20700既輪, 不甘為佢地擔心

a股似乎要"再下兩成"阿爺至會出手, 至於港股, 長線入左1088後, 到短炒目標 - 2628, 中人壽係反彈巿中第一批反彈既股, 所以要開始留意佢既走勢, 如果大巿繼續跌多一兩日, 中人壽就會短期見底了…

回應 (4)
我要發表
2008/08/20 09:02:38 回覆

KI, 如果你乜都無唔需要咁擔心啦

Joanna&望升石, 只可以講有咁既可能, 不過暫時睇恒指係唔會穿20000, 因為好友係20000既牛証
仲係處於增持狀態, 所以我諗去到20000左右會吸引到買盤,不過現時大巿好明顯係面對"熱錢流走"
既問題, 所以就算唔大跌, 都升唔起, 所以如果有一日係低位大巿突然過800億成交而又係高收既
咁就係轉勢既先兆了!至於好淡友指數, 其實最近好同淡都跌得好多,比例亦係1:1, 反映大家都無乜入巿意欲, 呢個情況會暫時會維持到年尾, 所以post 出黎都無乜意思~

2008/08/20 00:18:37 回覆

Rainbow 你好~

早兩個月提過個好淡友指數

而家仲有無得提供呀?

{#icon9}

2008/08/20 00:09:21 回覆

Rainbow,

若果好似您所講,人人都睇淡大市,唔咁入市,恒指話會下試20,000至18,000点...咁大市的成交便會愈來愈小啦,外圍吹會有一次終極一跌,是真的嗎?

Joanna ?v?

 

包
2008/08/19 20:00:28 回覆

今日個市又跌了..

我係第四種人

無貨無輪無動物無錢 {#icon7}

幾時有deep v ~

user