情陷辦公室-54

2008/08/26 22:57:47 網誌分類: 愛情
26 Aug

是我?是我令Lucy選擇逃婚?我應該興奮嗎?又或許我害了她一生的幸福?我該做什麼反應。請指教。

就在這個千鈞一髮的時刻,我的電話響起來。是那個鬼混在這重要時刻找我,一看,原來是April。想一想我已有個多月沒有接到她的來電了,不過,她卻偏偏在最不應找我的時間來找我。不知是甚麼原因,我很害怕接她的電話,不是因為我和Lucy一起有罪惡感,而是她的性格,她每次來電,第一句總是問我在那裡。男人就是這樣,人家問你在哪裡總是覺得被侵犯了私隱似的。然後她就會向我提出一個要求,例如趕快去陪伴她,又或是幫她買什麼東,幫她上網查什麼西。

我毫不猶豫,關掉了手機。多涼快。

我笑道:「哈哈... 熄左佢唔駛聽。」

Lucy:「嗯!」

「呀.... 咁..... 你走左咁佢點算?」

「佢即刻飛黎香港,問我點解!我話我唔鍾意佢。」

「嗶... 你咁直接,好Hurt佢喎!」我自覺有點兒輕浮了。

「原來一個男人,衰起上黎,真係咩都做得出!」

「唔係個個男人都咁衰既!佢點衰法?」

「佢問我係唔係鍾意左第二個,我話唔關第二個事,佢問左我好多野,我都答得佢幾冷淡,之後,佢竟然話裸番以前送比我d禮物,幾衰呀!」

「咁又真係衰左d!我眼中個大老板,係公司好擺款,唔似咁縮骨喎!」

「佢可能好嬲啦!我都好嬲!我嬲起上黎走左去。」

「咁佢仲有冇搵妳?」

「仲有搵一、兩次,不過我冇聽佢電話。」

「咁你屋企人點呀,飛晒過去觀禮?」

「冇,我就係早兩日番黎stop住佢地唔好出發。」

「哦,都好d。」

我和Lucy你一句我一句,就像以前一樣,氣氛相當好。可能Lucy將所有的事情說了出來,表現開懷了很多。正當我們談得火熱之際,我忽然感到在街上有一股殺氣,我穿過玻璃望出去,發現有一女子站在街上一言不發地怒視著我,是誰派來的密探?等等,....,天啊!我沒看錯吧!原來是April!我的心差點掉了出來!

 

回應 (2)
我要發表
無端端
無端端 2008/08/27 11:28:48 回覆

夾系2個女仔之中,劇情愈來愈高潮迭起,引人入勝...

2008/08/27 00:07:23 回覆

問你點同APRIL解釋? {#icon5}

user