環遊世界的夢想

2008/09/09 00:01:29 網誌分類: 未分類
09 Sep

今年66歲既羅傑斯(Jim Rogers),係一位大投資家,係華爾街冇人唔識得佢,股神巴菲特話佢係:「市場趨勢分析家,無人能及!」,佢一生追求探險、尋真的夢想,年青既時候努力學習、工作,畢業於耶魯、牛津,37歲時已賺夠佢一生要花的錢,就開始佢第一次環遊世界,用了兩年時間,唔係搭飛機,唔係搭船,而係一個人騎電單,橫越六大洲,到57歲個年,同佢當時既未婚妻,坐一架吉普車,第二次環遊世界,用3年時間,去左116個國家,成為世界紀錄開車旅行最遠保持人,當佢第二次環遊世界既時候,佢父親病危,佢冇因為咁而終斷行程,只係盡量書信同佢父親聯絡,佢解釋係因為環遊世界,係佢同佢爸爸既畢生夢想,唔想終途放棄。

係佢60歲個年,生左一個女,今年(佢66歲)再生第二個女,佢話:「過去我一向認為孩子是浪費時間、金錢和精力的討厭鬼,我對有孩子的人都表達萬分的同情,我以為自己永遠不會做這麼愚蠢的事,沒想到我真是大錯特錯。......假如我在二十、三十、四十甚至五十歲就做父親的話,對孩子,孩子的母親和我都是夢魘,但現在我已有時間、精力和經驗,可以教我的女兒,可以享受我最新的樂趣....你們是我最大的探險。」,可能佢預見到,當個細女18歲成人既時候,佢已經84歲,想係個女身邊都有心無力,所以佢就寫左12封信俾個兩個愛女,希望幫到佢地過一生,爸爸寫俾個女既錦囊,絕對要睇,一位大師級爸爸寫俾個女既錦囊,更唔可以錯過。

(以下原文標題照抄,練習打字)

第一封信:不要讓別人影響你

假如周遭的人都勸你不要做某件事,甚至嘲笑你根本不該想去做,就可以把這件事當做可能成功的指標‧事實是,這世界上從不曾有那個人是只靠「從眾」(follow the crowd)而成功的。

 第二封信:專注於你所愛

怎樣才能成功?答案非常簡單:做你熱愛的事‧當你剛開做一件事時,不見得有一副具體圖像或對未來的想像;但只要持續保持熱情,在真正熱愛的工作上努力,你一定會找到那個夢想的。

 (待續) 

回應 (1)
我要發表
2010/11/21 18:37:06 回覆

{#20080508141348256.GIF}

user