Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

最動人的承諾...最美麗的謊言......

2008/09/13 15:46:28 網誌分類: 愛情
13 Sep

偶爾碰見一個相熟已久的老伯伯鄰居......平時定必見他和老婆婆出相入對, 手拖手一副幸福恩愛的模樣, 羨煞旁人...曾幾何時想過, 如果我和女朋友可以好像他們一般白頭到老, 恩恩愛愛的拖着手一起行公園, 會是何等的浪漫......對我來說於願已足矣! 

但今天看見他隻影形單, 蹣跚的漫步, 細問之下, 得知老婆婆在不久之前不幸過身了...從他眼中仍看得見失去老伴的無奈與痛心, 從眼前的情境, 我絕對可以想像得到老婆婆的離世為他所帶來的創傷, 不禁悲從中來......

生老病死...人生的必經階段......能夠找到一個和自己共皆白首的伴侶, 其實已是幾生收到的福氣!! 雖然大家都知道人生有限, 但是當你置身於幸福之中, 試問又有誰會想去接受這殘酷的現實呢?! 

老伯伯的遭遇, 令我想起在網上看過的一篇文章...雖然是一篇簡單的敘事手記, 但當中所包含的那份情誼, 卻教人萬分感動, 至少我每次看完, 心裡總會感到一股暖流熱淚湧上來似的......在此和大家分享一下這篇文章, 希望大家看完以後, 都閉上眼睛, 靜靜地感受一下, 回想一下, 其實在你身邊, 有着很多愛你的人...伴侶, 父母, 子女, 家人, 當你現在還擁有時, 或許你不懂去珍惜, 或許你會忽略了他們對你所做的一切, 因為你會覺得是必然的事......但請你想想如果有朝一日當他們離你而去, 你將會是何等的孤單與不捨......

希望大家...珍惜眼前人!!

{#icon9}

--------------------------------------------------------------------------------

最動人的承諾

唔係果D係人都講得出口既海枯石爛、地老天荒 ...... 
以下只係一篇好短既醫生手記文章(區樂民醫生), 但已經足以令人雙眼通紅鼻酸酸 .....
有一位老婆婆個子唔高 , 但係好肥 , 行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診, 因為老婆婆患有高血壓。
某夜 , 老婆婆左邊身麻痺入院 , 經過電腦掃描顯示右腦出血。
我如實話比老公公知 , 佢無出聲 , 只係無奈咁望住我 , 淚水已經湧現。
第二朝, 意料之外 , 老婆婆既情況唔係想像中咁壞 , 而且頭腦清醒。
入院之後既第五日 , 老婆婆問我 : 呢兩日伯爺公點解無黎探我既 ?
一個實習護士話俾我聽 , 早兩日老公公突然心肌梗塞 , 住左響對面既男病房。
兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。
今日, 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院 , 先去探老公公 ,再去探老婆婆。
過左幾日 , 老公公既病情剛剛穩定 , 就嚷住要出院照顧老婆婆, 經過一番溝通之後 , 主治醫生諗左一個折衷辦法 : 首先老公公換番自己既衫 , 坐住輪椅 ,由工友推到女病房門口 , 而為咗安全起見 , 醫生護士都要跟埋老公公一齊。
老公公蹣跚地企起身 , 手執果汁 , 走到老婆婆床邊 :買比妳飲嫁。
老婆婆嗲起黎 : 呢幾日唔見你既伯爺公 , 咩事呀 ? 病左咩?
老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆 ... 姪孫結婚啦 ,我要幫佢打點一下嘛。
呢一個, 係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。
人生就好似變幻莫測既天氣 , 雖然可以預料 , 但往往都出人意表 ...
老公公既心臟日復日咁康復 , 準備出院那天 , 病情突然惡化, 撒手塵寰。
姪仔辦理完死亡證明之後就嚟搵我 ,要求暫時唔好話俾老婆婆知...
因為老公公死前遺言 : 照顧伯爺婆, 唔好話佢知我既事,唔想佢受剌激。
呢個時候, 無一個在場既人唔感動唔流下眼淚, 包括我 .....
當日我巡房既時侯老婆婆又問 : 伯爺公D果汁喝晒啦, 點解佢又不見人?
護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩? 姪孫過兩日結婚啦! 老公公要幫手嘛。
第二朝清早 , 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁...
聽到護士同老婆婆話 : 老公公剛黎過 , 佢見妳訓得咁甜 , 唔捨得叫醒妳, 放低果汁就走咗啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候 , 立刻雙頰通紅。
我微微一笑 , 拍咗佢膊頭一下, 慶幸佢果顆愛心 ,不為歲月冷卻。
當日下晝 ,護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無咗呼吸 , 我迅速跑去一手抱起老婆婆 ,再聯同護士將婆婆放上病床急救 ....
搶救二十分鐘之後 , 我宣布失敗 ......
我一邊寫報告記錄 , 一邊諗起「陪著你走」既一句歌詞 : 如果, 走到這世界邊端 , 我倆已是無力前行 ,跟我一起飛去......
護士長走過嚟同我講 : 估唔到妳咁大力 ,一手就可以抱起老婆婆。
我只係報上微笑, 因為我已經唔想講任何野,我怕我忍唔住眼淚 ......
老婆婆的確好肥 , 但係好輕 , 因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦......
"愛" -- 雖然只係一個字, 但係無人亦都無嘢可以具體咁解釋呢個字 ......
正如糖好甜, 花好香 ...根本無得解釋,要用心同親身體會先可以感受。
真正既愛~~應該係堆藏響心裡面, 去體會, 去感受, 去領悟.....
即使天會變...月會圓...花會枯...人會老 ......有生之年, 請珍惜你所愛以及愛你嘅人.......!!
--------------------------------------------------------------------------------
------------------  網上轉載  ------------------
回應 (7)
我要發表
2008/09/16 13:50:00 回覆

簡單的事如果能一直做下去,就很感動了

FR 芷
FR 芷 2008/09/15 23:13:21 回覆

愛如醇酒...... 是愈陳愈香,要好好珍惜身邊的那個他 / 她 {#20080915231237935.GIF}

2008/09/15 09:47:22 回覆

{#20080915094558513.GIF}

Keith Ku~


心之
心之 2008/09/15 08:53:24 回覆

祝中秋節高高興興,開開心心!

2008/09/15 04:57:45 回覆

{#20080915045732312.GIF}

2008/09/14 17:39:07 回覆

祝....家好月圓!    

{#20080912214113135.JPG}

 

 

利小容
利小容 2008/09/14 11:35:14 回覆


{#20080914000135674.JPG}

user