yy太經濟所感

2008/09/16 13:00:01 網誌分類: 經濟
16 Sep

網友MC提出了香港經濟好像未有大影響的感覺,yy太就近日所感作出小小回應.

我做retail 己感到自5月特發通脹起, 一般勞工階層的消費己太不如前. 除了平食物之外. 己不想多使一元.

一來開開心心賣8千, 一萬之客人己不見.

之前為求真寫blog. 查過, 各大歐洲車生意大跌. 而二手車都是無起色.只有hybrid 車,銷量平穩.

出去食飯.中秋前一星期都重有1499全包席. 今年早2個月女人時裝己出了半價至3折. (重好記得,1998年於中環總店買了一套2400大元之g. armani套裝.)

我想香港不是不受影響.而是有一些人見平(vs 去年), 而有d閒錢,可用,未感到問題所在. ( 1997年終起, 我奶奶一年去了3次7日之旅行, 她說比之前好抵和).

我想是有一些 delay. 到身邊錢用得 77 88, 一般人先會收手.

今天雷曼爆破產,跟住美林, (我有d朋友, 年頭己被炒.)其他行的,無比人炒之金融財俊. 而家都感到工作不穩. 您唔做,大把人做. 這一大批人, 都是香港中上價樓,食店,bmw之支柱,二手車場,而家真是多了好多波子cayne,我想香港不可獨善其身.

yy太

回應 (13)
我要發表
2008/09/22 13:33:29 回覆

PIKER

THANKS. 大跌大上, 下次大跌, 我買都會當長線. 因為怕有一天狼真的來了. yy太

2008/09/21 16:12:45 回覆

yy太:

這一兩日有沒有入貨?我在18/09按計劃入了第一注#2828 (預了會再跌)。但這次可能入A50更佳,因次日A50的反彈力度比#2828更勁(20%)。可留意18/09 Deep-V日的最低價位,很多都是52周的低位,可作日後入貨價的參考。

2008/09/19 22:38:27 回覆

YY太,

還有沒有看北京的樓盤?會考慮什麼時間才入市?

2008/09/19 00:35:20 回覆

K.

不過一定耍是香港島的樓. 九龍樓. 都是唔太OK. YY太

2008/09/19 00:31:27 回覆

YY太,

如你所說, 沒人能看通樓市股市, 既已買入, 亦想定變通方法就行了.

我記得, 你說的, 有買貴無買錯, 最重要是選地段, 如果有幸, 我地能供另一層, 我就會照做了. K

2008/09/19 00:19:39 回覆

K,

多謝您. 我早前5月己買了樓. 新樓交了15%大訂,再可看一年,老公是投資, 加鎖定樓價. 在當日是有水位之選. ( 即一個至2 個月賺10%走人).  但自從個月, 美國及香港樓市開始走下坡.

YY生己作好唔要訂之準備. 如我地找到心宜的香港樓, 跌價多於我地15%訂. 我地就,會蝕讓或 跌多過15% 唔要. 同您朋友一樣, 不死守.

YY生話道理同炒股換碼一樣. 5號仔大平賣, 唔通死守中信銀行.

* 有早知, 5月當然唔買樓. 但做了錯的決定, (看不通市), 只有看改善方法.

YY太

2008/09/18 23:35:40 回覆

 YY太, Kowloon TV.:

上星期與朋友談起, 他原本在前2個月,落細訂買入5百多萬紅磡海x豪園單位, 而把供滿的黃埔放租, 結果租唔出, 而見落訂單位趺價都幾勁, 於是攤訂, 住番舊居, 一來一回, 朋友說,比他買入的單位座向與樓層都優質的, 而平10%選擇多的是, 好過白白買貴. 朋友覺得寧願蝕小小都好過買貴, 他亦說好驚樓市的跌勢才是剛開始, 既然有彈藥, 就等下, 可能遲些有好盤. K   

2008/09/17 23:50:16 回覆

YY 太,你好,

   好多謝你對初初創業者的勉勵與支持,你的提醒會令好多好似我0甘樣的初哥行少頗多冤枉路。衷心多謝。

講到入貨清單,其實我都有1001只注視中,2628是也。不過我好貪心,再買入價〉HKD20. 希望有機。

包
2008/09/17 18:30:55 回覆

yy姐:今日有無入工行? {#icon9}

2008/09/16 18:20:35 回覆

yy太

You're absolutely right.

 

包
2008/09/16 14:06:09 回覆

香港獨善其身係無可能的

只係希望實體經濟受創唔好太深。

2008/09/16 13:53:59 回覆

tv,

好開心見您. 多謝您的資料.

而家的確有您所說的case. 大家小心.

而豪宅,1500萬之上,叫價回落,但成交跌%不是太多. 因為業主,有實力. 而且觀望中. 但我唔信唔受影響, (假設美國單野,無什麼進展).

唔買樓住都對.而家大wok左,下跌中. 怕什麼等多少少時間.

yy太

2008/09/16 13:16:09 回覆

yy 太:

我一直留意的私人屋苑,這星期突然有 3 宗低價成交。

朋友在地產公司任識(不是地產代理),她的老細已放風話樓價在未來半年會大跌,叫自己的員工唔好依家買樓。

朋友在國內開廠,她說接不夠單,這個月已關閉。

 

 

user