97歷史會重演 ?

2008/09/27 18:33:49 網誌分類: 經濟
27 Sep

原來歷史真是不停地重演. 早前在YY太經濟學一文,我相信二手車場會好多大減價保時捷. 蘋果報轉貼(27/9)己反影.

 

跟住會是西九樓價, 同中半山以這班財俊之聚居地. 同97一樣. 一步步出現. 2001年時, YY生見到一架3年波子,以50多萬標價,不就像現在一樣.

 

同好多SALES及代理談過. 今次除了財金人士之外, 廠佬早在大半年前己經唔多OK, 因為人民幣升值, 勞動法. 美國及歐洲之訂單下跌,跟住是地產炒家死火,一層一層的衰下去. 正正是97之重演.

 

不過有危必有機, 大家保持現金, 要運用OLD RICH 的智慧, 於壞時間買好股. 無人知幾時是底,為有冷靜分注. 

 

不好的經濟情況重演, 長線投資,等待收成的美好故事,都於舞台的另一面準備彩排. 大家共勉. 沉著氣過嚴冬. 

 

金 融 海 嘯 襲 港   身 家 大 縮 水  (轉貼FROM APPLE)
年 輕 才 俊 劈 價 售 保 時 捷

 

【 本 報 訊 】 全 球 金 融 海 嘯 席 捲 本港 金 融 界 , 令 過 去 年 薪 百 萬 元 的 年 輕 打 工 皇 帝 身 家 大 縮 水 , 甚 至 飯 碗 不 保 , 紛 紛 將 圈 中 潮 車保 時 捷 劈 價 求 售 。 本 港 汽 車 業 界 表 示 , 二 手 保 時 捷 劈 價 潮 近 兩 星 期 展 開 , 平 均 減 幅 達 一 成 ,有 部 份 急 於 放 售 的 車 主 , 更 發 狠 劈 價 三 成 套 現 以 減 輕 負 擔 。   記 者 : 蔡 朗 清

本 報 昨 日 巡 查 位 於 灣 仔 會 議 展 覽 中 心 舊 翼 的 1 號車 場 , 發 現 場 內 展 銷 二 手 保 時 捷 汽 車 紛 紛 割 價 求 售 , 平 均 減 幅 達 一 成 , 為 近 年 罕 見 。 據 業 內人 士 表 示 , 由 於 車 主 急 於 放 售 套 現 , 若 買 家 有 興 趣 購 買 , 更 可 以 再 壓 價 半 成 , 換 言 之 , 減 幅可 達 一 成 半 至 兩 成 。
汽 車 商 會 創 會 會長 羅 少 雄 表 示 , 保 時 捷 一 直 是 30 多 歲 年 輕 金 融 才 俊 的 愛 車 , 可 月銷 60 多 部 新 車 , 但 受 到 金 融 海 嘯 影 響 , 該 批 過 去 天 之 驕 子 的 銀 行家 首 當 其 衝 , 不 僅 被 削 減 花 紅 及 減 人 工 , 嚴 重 的 更 飯 碗 不 保 , 影 響 所 及 紛 紛 將 愛 車 割 價 出 售, 掀 起 新 一 輪 二 手 保 時 捷 劈 價 潮 , 「 今 個 月 大 約 有 100 部 保 時 捷 巿 場 放 售 , 數 量比 對 上 一 個 月 多 一 、 兩 成 。 」
本 身 是 世 運 汽 車 集 團 主 席 的 羅 少 雄 表 示 , 他 最 近 接 獲 兩 宗 急 於 放 售 保 時 捷 的 個 案 , 其中 一 部 04 年 保 時 捷 996C4 , 屬 於 「 零首 車 」 , 即 有 關 車 輛 未 曾 二 手 巿 場 放 售 , 原 先 叫 價 100 萬 元 , 近日 劈 價 70 萬 元 , 足 足 平 了 30 萬 元 ;另 一 部 同 款 車 原 售 65 萬 元 , 減 至 51 萬元 , 減 幅 也 有 22% , 「 以 前 保 時 捷
二 手 價 好 硬 淨 ,大 約 減 價 5% , 點 會 減 到 三 成 咁 多 。 」


熱 門 靚 車跌 穿 100

1 號 車 場 的 洪 偉 車 行 銷 售 員 袁 詣堯 表 示 , 受 到 金 融 海 嘯 影 響 , 不 少 炒 家 損 手 爛 腳 , 割 價 售 賣 保 時 捷 , 其 中 一 款 966Turbo 售 價 由 109 萬 元 減 至 97 萬 元 , 足 足 減 了 12 萬 , 「 呢 部 車 係 『 零首 車 』 , 行 3.5 萬 公 里 , 可上 最 熱 門 銀 色 車 身 , 以 前二 手 價 根 本 唔 會 跌 穿 100 萬 。 」
另 一 車 場 九 龍 灣 綜 合 名 車 展 同 樣 減 價 促 銷 保 時 捷 , 世 準 車 行 負 責 人 李 先 生 表 示 , 多 款保 時 捷 減 價 促 銷 , 其 中 一 部 966Turbo 原 價 93 萬 元 , 減 價 約 一 成 賣 84 萬 元 。

 

 

回應 (11)
我要發表
2008/10/05 12:15:04 回覆

THANKS PIKER

MRS YY

2008/10/04 12:05:52 回覆

yy太:

早前逛書店發現脫苦海出了本書《樓市漫步 ─ 置業進階筆記》,可以一看。

http://hk.myblog.yahoo.com/tokuhon_blog/article?mid=3745

2008/10/02 21:34:47 回覆

欽差兄,

一般來說,盛極必衰,衰極必生. 是循環, 未必是十年,可能是8年, 12年, 經濟財富慢慢積類. 再見高峄, 盛極, 再衰. 好像一年四季一樣. 再來再來. 再來.

不過現在全球化.資訊發達. 衍生工具多. 循環可能會快D.

是婦人之見. 十年後,再走過. 看是否如此. YY太

欽差大臣
欽差大臣 2008/10/01 21:07:36 回覆

危机啊!危--------机

97重现,机会又黎,10年后,如何?

包
2008/09/29 23:15:39 回覆

今次好唔抵,俾老美拖累..

 

2008/09/29 20:06:45 回覆

亞k,

好好努力專心工作, 上司會賞識... 即刻升職未必有, 但起碼奠定您在老細心目中的位置.

股市 - 也許穿左上次試低位5%以上時, 會入第一注. 要再留意

樓市 - 剛跌, 1年後先算.

過山車理論不錯, 重點是快好慢好, 終點亦是同一位置. 而家位置響邊? 天曉得.

不過或可留意一下身邊之"明燈"或有一點啟示.

80萬先生 

2008/09/28 17:55:57 回覆

YY太, 80萬先生,

我相信09年的上半年, 甚至下半年, 比現在更難, 有空會寫點文章,

簡單的說, 就是現時是用錢來拖慢衰退, 但大家有坐過車都知, 同一段路程, 時速慢左, 時間就自然的拖長.

我唔想估底同頂, 近日聽得太多10000, 11000, 12000, 甚至8000,  我唔想去評論,    但保留實力, 儲足彈藥, 為下一個牛一準備, 不過份悲觀, 亦不過於樂觀, 按著既定的步履走, 從容渡過.

我有少少擔心, 可能等到我儲番今次期權蝕的資金, 個市仲未好番.

咁大家就為我儲錢加油囉, 等我可以都大家一同享成果.

剛行過超市, 見到貼廣告請夜更收銀, 我有點衝動想入去應徵, 不過諗起依家份工唔可以做PT, 連A都問, 你唔係要攪到咁呀 {#icon24}K

2008/09/28 13:04:53 回覆

是呀, 重演中...

2008/09/28 11:52:21 回覆

對於這班年輕金融才俊 ... mmm ... 希望他們明白,其實是一個好的lesson learnt!!!

十年後,他們當中應有人會更上一層樓的!!

 

2008/09/27 20:25:19 回覆

多謝, JOHNNY.

 

2008/09/27 19:31:24 回覆

yy太,

當下祗能沉著應戰, 保留子彈實力, 等待牛一.

唉, 一切皆有定時, 萬變不離其中.

2009年相信亦是艱難的一年, 更要努力工作.

共勉.

80萬先生

user