3-10-2008

2008/10/03 13:11:35 網誌分類: 生活
03 Oct

不經不覺又過了兩星期, 其間發生了不少的事.

(1) 美國7000億救巿, 本來話傾掂, 但係最後拍板又話唔得, 攪到個巿大跌.

越是大戶, 輸得越"柑".

美國又玩自己煲濃粥, 等人去救火, 央央大國都唔覺得失禮, 有錢就得, 奇怪.

(2) 我契姐整親條腰, 又唔出聲又唔睇醫生, 等我知道已經係個幾星期後, 痛到瞓唔到雙腳麻痺, 才打電話問我點算? 真係俾佢氣到我七孔生烟.

佢又唔係冇醫保, 叫佢搵個agent同佢去睇, 又話怕睇醫生又話怕煩.

生起氣來, 我便問她: 咁你怕唔怕死? 怕唔怕死唔去但係以後行唔到路丫?

跟着佢話想自己去睇, 睇完俾返單個agent就算, 我即時兩目發光...呆了.

我之前多次教佢, 有事先搵agent再睇醫生, 點先claim到所有費用佢會幫你諗.

現在我終於知道我之前跟她說的, 全是輕烟一陣, 無痛無痒下消失得無形中, 於是我把她駡了一頓. 

就是因為大家怕麻煩, 才會導致很多agent同客戶間的誤會.

因一時方便, 客戶以為被騙, 其實是agent想幫忙claim款, 但因公司保單規限而無法做到.

所以大家記得不要貪方便, 保險公司和銀行的分別, 就是有agent服務你. 不用白不用, 還可能會招致自己的損失呢.

回應 (2)
我要發表
2008/10/08 11:47:24 回覆
@小女子...

小女子~

未啊.

醫生話佢整親條尾龍骨, 要做物理治療一段時間.

好彩叫咗agent同佢去睇, 所有資料由醫生直接send俾agent, 唔使攪咁多野.

否則長期睇, 有排佢攪呢.

小女子
小女子 2008/10/03 20:16:24 回覆

catling你契姐現在康復未啊?

user