滙豐爭奪戰

2008/10/26 06:23:19 網誌分類: 笑看股海風雲
26 Oct

星期五滙豐控股股價急轉直下, 從 100 元直插至 88 元。

滙豐控股向來是香港股民的愛股, 眼看𣾀控股價急跌, 很多人已蠢蠢欲動。

^HSI        [Chart]

              恆生指數                                              𣾀控股價

( 注意﹕上述圖表, 於港股開市期間, 是會變動的。)

很多網友留言謂, 滙豐控股股價已跌至沙士水平, 現在是否應該吸納。

如果需要的答案, 祇是簡單的應該或不應該, 那麼, 當然是應該!

𣾀豐控股股價已跌至沙士水平, 無論問任何人, 都很難有人說不應該買。

但是, 大家必須有心理準備, 現在買𣾀豐控股, 一定是作長綫投資, 而且必須不計較短期股價得失!

滙豐控股的三大主要市場, 北美洲、歐洲和新興市場, 祇有新興市場中的中國, 仍然完好無缺。

在未來一段頗長期間, 充其量祇有中國和香港, 可以為滙豐控股提供合理回報!

北美市場還要繼續作多少撥備, 歐洲和其他新興市場, 總共需要作多少撥備, 暫時真是無人能說得準。

所以, 現在買𣾀豐控股, 猶如賭博!

大家明白了風險所在, 才可以嘗試賭一賭運氣。

大摩一份「所謂」研究報告, 把滙豐控股的目標價, 由 100 元, 大幅調低至 75 元。

此報告一出, 𣾀豐控股立即被狂沽!

到底是哪頭狼子所為, 根本就不用多說。

大家看看𣾀控的股價走勢圖, 從 99 元急轉直下, 大有一沽到位, 直達 70 元的態勢!

在 95 元至 90 元之間, 呈現一點點波幅, 這是一眾小股民起哄, 紛紛排隊入貨了。

港股收市的時候, 股價仍然維持在 90 元水平。祇是在競價時段最後一分鐘, 才被掃落至 88 元。

星期五港股收市, 滙控股價是 88 元, 倫敦收市則報 83 元, 美國 ADR 收市報 85.3 元。

美股於星期六凌晨收市, 下跌 312 點。

承接美股弱勢, 下星期一港股必定低開。

有理由相信, 下星期一港股開市, 滙豐控股可能被沽至 80 元, 然後再下試 70 元水平。

所以, 下星期一的合理賭博價錢, 應該是 75 元至 80 元。

萬一跌破 75 元, 而仍然沒有承接力, 大家便不必追了, 因為祇會繼續急跌。遇到這種情況, 待喘定後再作打算。當然, 這種機會微乎其微, 小弟也不相信, 將會有這種情況出現!

最有可能的情況, 便是當滙豐控股在 80 元邊沿掙扎, 大量強勁買盤湧現, 把股價推高到 85 元至 90 元水平。

所以, 當𣾀豐控股處於 82 元至 85 元之間, 大家亦不必急於入貨, 因為圖利空間有限, 而風險卻無限!

如何才能讓狼子狠狠地大跌一跤?

就是在期指結算前, 讓其恣意橫行, 大沽特沽, 累積大量淡倉。然後在結算日收市前, 大幅把恆生指數抽高。奸計不能得逞之餘, 還要倉惶補貨, 止蝕離場!

在期指結算之前, 港股是一個大戰場, 滙豐控股是最前綫。

除了滙豐控股, 還有朋友問到一眾中資銀行股的問題。

其實, 滙豐控股, 招行, 工銀, 交行 .... 等等, 最適合入貨的時刻, 真的是聖誕節期間。

新曆 12 月份, 股市還會大幅下滑。

無論是長綫投資也好, 希望短期圖利也好, 聖誕節期間入貨, 肯定不會令大家失望!

免責聲明 : 以上網誌內容純屬小弟個人意見,並未對任何人士構成邀約或投資建議。小弟亦不會評論任何人士的投資行為、投資組合和買賣情況。任何人士在作出任何投資决定前, 應先行評估財務狀況和承擔風險能力。

滙控大縮水 股價跌至88元
(星島)10月25日 星期六 05:30

(綜合報道)

(星島日報    報道)外圍金融市場出現骨牌式跌市,重磅股滙控又在「摩」笛高奏下急回,九十元關口失守,跌逾一成二,創下近十一年來最大單日跌幅紀錄,市值蒸發逾一千五百億元,拖累港股跌至四年新低,恒指萬三點不保,挫一千一百四十二點,收報一二六一八點,月初至今累計跌近三成,令今年的十月,或成為廿一年來(即八七年十月至今)跌幅最大的月份。

  本報財經組

  金融海嘯席捲全球,由美國    蔓延至歐洲,再捲至新興市場,縱使滙控財務實力在眾國際級銀行中已屬佼佼者,但面對這場十級金融大風暴,也難逃一跌。前日已一度失守「紅底」的滙控,昨天乘着摩根士丹利    將其目標價由一百元「狠劈」至七十五元,而裂口跳跌,全日節節向下,市後交易尚要再被「競低」多逾兩元,以八十八元收市,單日跌十二點六元,跌幅達百分之十二點五,成交增至五十九億元。

  單日瀉12% 蒸發千五億元

  單是滙控昨天已拖累恒指跌三百二十二點,相等於恒指跌幅的兩成八;滙控市值單日被蒸發一千五百一十九億元,佔港股市值昨天蒸發的金額(約七千億元)逾兩成一。東泰證券董事鄧聲興指出,市場有不少滙控ELI(股票掛鈎票據)以八十多元結算,滙控一旦失守九十元便引發對沖沽盤湧現,股價隨時要下試八十元。滙控昨晚在倫敦    股市中段,已跌至相等於約八十三元水平。

  滙豐美國預託證券價格中段見八十六點一七港元,較香港收市跌一點八三港元。中移動    美國預託證券價格中段見五十五點八一港元,較港收市跌一點六九港元。

  隨着滙控跌穿百元大關,現時四十二隻恒指成分股暫已再無「紅底股」,而在港掛牌的「紅底股」暫時尚餘三隻,但同樣被大摩降目標價的渣打銀行    ,昨收報一百零五點四元,已接近紅色警界邊緣,永隆銀行    將被招商銀行    私有化,不久將來或只剩宏利一隻「紅底股」。

  倫敦股市中段 再滑至83元

  除滙控外,昨天尚有八隻藍籌跌超幅逾一成,包括中石油、中石化與交通銀行    等重磅股;另一隻恒指重磅股中移動亦捱沽,跌百分六點五。不過,也有跌市奇葩,包括日前急挫的中信泰富    ,以及曾受投資金融工具「損手」疑慮影響的中鐵建與粵投,均逆市反彈。

  港股在連跌四日後,全周累計已跌一千九百三十五點,跌幅逾一成三,也是連續第八周錄得跌幅,創六年來最長跌市紀錄;港股市值,昨日進一步萎縮至八萬六千億元。即月份期指低水已擴闊至一百一十八點,報一二五○零點;國企指數跌六百點,報五八○二點,即月份國期更低水一百五十二點,前日未平倉合約十二萬張,遠高於即月份期指的九萬多張。另外,大摩同時調低本港今明兩年經濟增長預測,今年由原本百分之四,下調至百分之二點八;明年由百分之三點三,大幅調低至百分之零點五。相關新聞刊A2及A4版

引用﹕http://hk.news.yahoo.com/article/081024/3/8wey.html

回應 (25)
我要發表
2008/10/27 20:54:53 回覆

Dr.: Thank you for reminding us in such a critical moment.  I will rather wait for the Bear III to come and start puchasing some good stock by then.  Thanks again!

2008/10/27 20:28:38 回覆

咩事呀!連11,000都差d頂唔住!使唔使跌得咁快呀! {#monkey%20(43).gif}

呢次8000點都唔知頂唔頂到?! {#tusky%20(70).gif}

2008/10/27 17:12:00 回覆

Dr.,

如狼似虎, 急急腳向一萬點進發. 睇黎八千點也非池中物.

我在穿萬二時忍手, 穿萬一低位就買左少少做紀念品. 可能又係聽日既高位. {#icon8}

 

2008/10/27 17:10:10 回覆

Dr.您好嗎?..您話聖誕過後先出手..絕對正確...

有睇Dr嘅寫作就巳經羸咗....謝謝...

13妹..細路女玩泥沙..獻醜了...

欽差大臣
欽差大臣 2008/10/27 16:11:43 回覆

博士,笑归笑,你都唔使系我度笑到----甘夸卦!谢,聊我开心0即。

至始至终,我都同意你0既成交量睇法,总之,如果200亿左右0既成交量唔维持两个月。我就死大都唔入市0架。

多谢你撑住我0既信心!

2008/10/27 14:31:14 回覆

DR 168,

Good afternoon~

則卷小雲
則卷小雲 2008/10/27 07:59:04 回覆

{#20080613015159279.GIF}

2008/10/27 06:16:51 回覆

呢幾日, 松花兄和欽差大臣都提到熊三現象。

小弟真係很多謝好朋友的意見, 沒有大家提出咁多意見, 很多事情都無從說起!

欽差大臣話跌得越快越好, 跌得快, 收工快。

呢個意見很正確, 跌得越快, 更快進入熊三, 就越快走出谷底!

松花兄亦提到, 最近上海人已很少講股市, 反而多講其他, 更多關心食大閘蟹。

其實, 呢個亦係熊市嘅現象。

是否熊三呢?

如果係熊三, 港股每日成交額應該很疏落, 交投淡靜。

港股仍然維持五百億一日, 深滬股市相加起來, 仍然每日都有四百億左右。

上述數字, 令到小弟頗疑惑!

如果港股每日交易額在三、四百億水平, 深滬股市每日二、三百億, 這樣的數字就對了。

另一個小弟作熊三指標的, 就係滙控嘅股價。沙士期間, 滙控股價 79.5 元。當時滙控的業務, 祇是香港有實質性影响, 其他市場業務, 影响不大。

現在𣾀控祇是逼近沙士股價, 還有一段距離。

但是滙控在未來兩、三年, 可能祇有中國和香港, 能夠提供較為合理回報。按道理, 如果在熊三, 滙控的股價, 應該較沙士股價, 再有較大折讓吧!

如果今天𣾀控股價, 直插 75 元樓下, 沒有反彈, 則熊三已現。但是如果今日滙控股價, 首先下插而再反彈, 則應該未到熊三。

熊三期間, 社會上呈現甚麽景象?

很多企業已經倒閉, 失業率高企, 民不聊生, 商場店舖、食肆紛紛減價, 賤物鬥窮人。

現在香港是失業率開始輕微上升, 有幾家企業倒閉, 而珠三角地區則有大批香港廠家面臨倒閉 (未倒閉), 而國內開始浮現失業問題。

上述現象, 又跟熊三期間, 有點差別!

而且, 熊三期間, 大眾應該是聞股色變, 並非賴談股票。

大家可以留意電視的財經節目, 如果嘉賓主持侃侃而談, 而沒有觀眾打電話問股票, 這是典型熊三現象。但是當主持說, 現在接聽家庭觀眾電話, 而仍然有人問某某股票, 這就是熊三未到!如果觀眾問某某股票, 應該甚麼價位可以入貨, 則離熊三遠矣!

最重要的一點, 就是步入熊三之前, 股市應該來一個廻光反照。股市突然上升, 而且升勢凌勵, 升得很急。

在上述情況下, 股市來一個急速下挫, 終極一跌。

這樣的終極一跌, 股民重傷, 沒有力氣再入市, 便是正式步入熊三期間!

在頭條網, 大家很容易觀察熊三現象。

看看陸 Sir 那裡, 大家討論甚麽話題。

如果大家純吹水, 不論股票、不談衍生工具, 則有可能是熊三。

若是還有人談股票、講窩輪、牛熊証, 肯定熊三未到。

如果是熊三, 陸 Sir 可能不需要每天出一篇「陸羽仁覆網友」。

2008/10/27 05:17:31 回覆

OTG 妹妹﹕妳寫得好精彩, 繼續努力!

 

happy仔仔﹕

而家由金融危機轉變為信心危機, 任何軟性政策, 都唔會有太大效果。

 

老餅﹕大家都等緊變化發生。

 

小朋友 : 唔使驚, 亦唔驚得咁多!

 

未能戒酒﹕祝大家都好運!

 

米舖﹕通常任何股災、金融危機, 滙豐控股都係尾站。

 

阿Tom_hk : 多謝欣賞!

 

OLDMUMMY : 聖誕節期間買 5 號仔, 應該相當穩陣。

2008/10/27 02:47:31 回覆

Hihi..Dr..晚上好..

嘩...Dr好勁呀...你講嘅嘢同阿哥一摸一樣ga...

OTG呢篇未寫完ga..而家重寫ing..希望今晚完成佢..

然後開姪...不但OTG又要翻睇MSN D record

又要整理同重編...所以慢D...sorry....

2008/10/27 01:52:48 回覆

未能戒酒﹕大戰當前, 大家早點休息, 養精蓄銳, 都係好事!

2008/10/27 01:40:37 回覆

噢......大戰前夕,所以咁靜?請記住,財不入急門,祝大家好運! {#smile_38.gif}

2008/10/27 01:34:52 回覆

Dr. : 期指結算前呢幾日都冇眼睇囉 !! 早抖,  Good night !! {#200810241634081260_600x600[1].gif}

{#2378[1].jpg}

2008/10/26 18:49:16 回覆

等待,再等待... {#icon5}

2008/10/26 16:58:43 回覆
內地暫免徵個人投資者股息稅
(星島)10月26日 星期日 16:06

中國政府再推出新的救市措施,自10月9日起,個人投資者的證券交易結算資金在該日後孳生的利息所得,暫免徵收個人所得稅。

-----------------------------------------------------------

呢劑藥掂唔掂?

手術好成功, 但病人已經死左

包
2008/10/26 15:18:03 回覆

博士:好驚@@

欽差大臣
欽差大臣 2008/10/26 15:16:41 回覆

跌!越跌得快越好,最怕慢慢跌。

跌得快收宫快,皮蛋话,某人倾股市,就系好事。

宜家好似仲有好多人有钱喔,即系话,未跌完,等D人某钱入,甘就算跌完了。

2008/10/26 12:02:07 回覆

大恐佈!依家係咩時勢呀?簡直係大災難!連匯豐都可以咁跌法,都唔敢估之後會有咩事發生. {#smile_39.gif}

2008/10/26 10:31:24 回覆

Dr. : 早晨 !! 咁早又幫我地做分析, 辛苦晒 ! 唔好成日開 O.T., 要叉下電, refresh 下. 我正享受一個 harmony 周日早上, 一邊 coffee 下, 一邊上網睇下新聞, 睇下靚女 (不含黃色成份). 人生如此, 夫復何求 ! (最靚嗰個仲瞓緊覺, 做豬).

匯控被質低, 係好典型既熊三現象, 大價股實在不用急呢. 都未到哀鴻遍野之地.

手痕的我買下股仔, 連中海集運都做左毫子股啦! 出左黎行, 預左要捱. 邊有咁着數, 5折賣隻股票俾你吖. 最多咪唔着 '阿媽鏈' , 着 '豬二千'.

下星期又係撕殺場面, 睇下大鱷過招, 都幾過癮架.

 

 

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2008/10/26 09:59:06 回覆

強帖留名 {#icon0}

2008/10/26 09:42:47 回覆

博士,

港股還是波動市,大起大落。但國内A股已經只有陰陰跌,認識的朋友沒有人再談股票,手持蟹貨者亦不關心(倒是關心那裏的大閘蟹又平又好吃 {#2008063016234484.gif}

是否表明很可能已經進入熊三?

2008/10/26 08:56:19 回覆

Dr. 早晨! Oldmummy決定再於12月中左右重投股場候執5號仔.

2008/10/26 07:58:13 回覆

{#th_25252521GMcoffeecup.gif}

DR168~

2008/10/26 06:47:58 回覆

Pancy : 早晨!

{#good morning 2008.jpg}

2008/10/26 06:44:04 回覆

早晨博士,

多謝提醒,我剛剛想聽日買佢.依家當然睇定D先.

user