撈底.形勢篇.6

2008/10/27 00:29:49 網誌分類: 經濟
27 Oct

{#200810032130131776.jpg}吔..吔..吔..OTG"飯雷"..馬上開工先..hehe.

                   噓.....嗰頭收工...呢頭又要開工..不過唔緊要啦..有大家支持就ok囉

           daidai sir:OTG寫完呢篇"黃金篇"就寫策略篇ga啦.請等等唷{#200809281620562843.gif}

上回提要______

High Hand:"{#200810112146322705.gif}..哎..你咪急住先..你講嘅通賬&衰退亦的確係推升黄"

                   金嘅誘因之一..但係..妳忽略咗3個同樣影響黃金走勢嘅因素喎

                   "而且呢3個因素正係影響現時黄金走勢嘅主因tim.......,,,"

我嘀咕...{#200810112147293690.gif}.hehe..又叻唔切tim{#200810032120198316.gif}..咁我幾錢買好呢吓..hehe..

High Hand:"{#200809281602089497.gif}其實早幾日當歐美政府狂印銀紙去救市時,我都估因為

                   "咁會誘發滯脤..即係經濟無增長..但物價因狂印銀紙而飛脹."

                   "當時我就睇好黃金,但犯錯偷步買入黃金期貨..結果黃金不升"

                  "反跌..好在身手好..平手離場..所以你要記住..當走勢同自己估

                  "計方向不符時..止蝕離場..千其唔好溝淡..由其係呢D市況.."

High Hand:"{#200809281716204546.gif}..從商品嘅跌勢嚟睇..今次連滯脹都唔先出現..就直接"

                   "炒衰退..通縮啦...今次呢隻熊..直頭吞噬所有資產..連商品都"

                   "無一幸免...往後嘅市況睇嚟的確幾令人擔心...{#200810181436489866.gif}......."

High Hand:"{#200809281616334429.gif}..其實金價跌得咁急..除咗炒衰退之外..另一原兇係"

                   "美元嘅詭異走勢..令好多人包括我自己都跌晒眼鏡.差D中伏

Old Taste:"{#200809301842441308.gif}..係呀..係呀..我都唔明典解美國係跌市原頭..經濟咁差

                  "又狂印銀紙,又減息..美元應該大跌ga..但係佢反而升咗咁多"

                "Yen又係喎.搞到我上次去日本shopping都要就住就住吖{#200810112020083573.gif}

High Hand:"{#200809281615595164.gif}..其實呢次美元詭異嘅走勢..的確讓我上咗寶貴嘅一課

                   "令我更明白..係市場面前..絕不可偷步..更不可堅持己見..睇"

                   "錯要止蝕..睇arm便隨勢..等市場話比你知方向先好出手.."

High Hand:"係外滙市場裏面..只有相對..沒有絕對..美國經濟固然唔掂"

                   "但過去幾+年嘅環球化縈景..令全球銀行之間亦解除咗防火"

                   "牆..令到..成也環球..敗也環球..美國嘅問題亦一早隨住環球"

                   "化..輸出到全球..而家佢唔掂..全球亦只會更差...所以喺美元"

                   "早己下跌同减咗息嘅情况下..其他之前相對高位同有更大減"

                   "息空間嘅貨幣..譬如歐元..跌幅只會更大..形成美元相對反而"

                   "變強..走勢出乎意料...{#200810032120457682.gif}........."

High Hand:"所以..只要一日歐元減息空間大於美元..美元都會繼續走強..

                    "壓低黃金同商品...,......."

Old Taste:"{#200810112146322705.gif}咁..咁即係無運行!?....但..但係我地重有個好媽媽呀

                  "嘛!{#200809281927067869.gif}.偉大嘅祖國..儲備又多..又無乜受次按影響..重有"

                  "好多唔同嘅"蕉"可以出喎!..呢次重唔係唯一羸家先..{#200809281721369459.gif}

High Hand"哎..sorry..呢次金融海嘯..絕對唔會有羸家..只有輸家...."

                  "{#200810032120198316.gif}..就睇吓邊個輸到得反條底褲出返嚟...邊個重有件衫

                  "着下..唔駛光豬豬咁囉..!咁祖國一定係重有衫着嗰個囉.."

Old Taste:"{#200810032129194336.gif}..唔可能.!!!..你衰人騙我嘅!..祖國萬歲..!.典解先?

High Hand"{#200809282057137759.gif}..唔駛咁大反應吓.!!...我慢慢解釋你聽呀!..大人"

Old Taste"重慢慢..!!?..{#200809281719576091.gif}..人嚟..推佢出去午門..當眾"三女"{#200809290236568063.gif}

High Hand"{#200810112146322705.gif}三女!?...三女係乜東東呀..!?..又整古我!?.."

Old Taste:"{#200810112135372345.gif}.講笑咋!..快D繼續講{#200810112138306523.gif}......"

High hand"第一,祖國雖然儲備多..但其中美元資產佔去6成有多......."

                 "4千億國債..3千億"兩房"債卷.3千億短債再加2千幾億叻"

                 "叻咭咭債..加mei成1.2萬億..而家都唔知虧蝕到乜嘢地步..而"

                 "且..美國欠債之多..根本難以償還..將來好大機會用盡各種

                 "方法賴債..譬如推低美元...拖長年期...收債卷稅等............"

                 "二,中國一向以出口創滙..內需又未成气候..而家歐美大衰退"

                 "須求自然大减..將令大量工廠倒閉..失業率急升..中國咁多低"

                 "技術勞動力..點算....點解决...未解决...好大壓力....{#200809281732509467.gif}"

                 "三,內地企業一向管理不善..好多更因去年市旺..不慕正業.."

                 "亂炒一通..而家咁跌法..嚟緊都唔知幾多間大形上市公司爆"

                 "煲tim...所以未出業績..未知底細...都係保本為上..$ is king"

High Hand:"{#200809281716204546.gif}..不過嘅然我地2萬6清貨到而家..已經避咗咁大段"

                   "以防睇錯..我會先以三成資金..以大蝴蝶雙飛..機動式保本"

                   "撈底方法..短線應對先..而中,長線部署就等大市得返3百"

                   "億成交..唔上唔落..先慢慢挑囉...安全至上.先長玩長有ga"

Old Taste"{#200809281715421095.gif}..阿哥你講嗰招"大蝴蝶雙飛,機動式保本撈底法:.嗰名"

                 好pro吓喎..好形吖..個名點嚟ga...!?"

High Hand"..{#200810032123097466.gif}..hehe...我改ga囉...傻妹//"

{#200809281608006505.jpg}..C老土怪吖...wakakaka...{#200809291511561511.gif}

OTG先完成呢篇...好頭好尾..然後食D嘢再寫..pls wait..

支持吓喎..!...唔該先..wakakaka....

 

 

回應 (18)
我要發表
2008/10/28 00:13:24 回覆

Dear OTG,

look forward to your new essay!

Joy

包
2008/10/27 23:41:37 回覆

支持

2008/10/27 23:19:36 回覆

子陵:好靚仔嘅小白面呀..正呀.. {#200810272259326892_600x600.gif}

2008/10/27 23:16:32 回覆

OTG, {#[油.gif}

十卜, 十卜 {#a舞.gif} {#a舞.gif}

2008/10/27 22:19:40 回覆

純碎路過... {#icon54}

2008/10/27 19:56:28 回覆

HiHi Daytradegirl..好內無見啦..希望呢次跌市

並無對妳做成太大傷害..錢唔見咗可以搵得返..最重

要係吸收咗經驗..熊去牛來..妳一定會成為下個牛市嘅大羸家嘅

OTG覺得妳一定得嘅...add oil add oil.

2008/10/27 19:38:10 回覆

OTG: 辛苦你喇!  你寫得好sound鬼! 努力!

2008/10/27 18:39:59 回覆

OTG 繪聲繪色

老餅 如癡如醉 {#icon55}

2008/10/27 17:08:15 回覆

信報曹蛇節錄

(一位喺1976年教曉我老曹睇RSI嘅朋友來電話,今年8月雖然大家同時睇好金價,當9月金價見700美元時因RSI出現超買訊號而沽出,只賺咗40美元一盎斯,點解我老曹可留守至830美元才獲利回吐?

分別係佢炒期金我老曹揸實金。期金買賣方便,實金買賣麻煩而且差價大。過去三十年我老曹從未見過呢位朋友喺金市或股市賺大錢(輸大錢卻有兩、三次)。有時買賣方便反而害事,以為RSI超買而偷雞賣出,結果金價破700美元卻頭也不回。我老曹1968年入行,當年並冇走勢分析學,因此最先學嘅係基礎分析,到1971年才學走勢分析,經常發現基本因素與走勢之間嘅矛盾,當年有一位惠嘉證券公司資深分析員(可能佢已忘記我老曹,就係今天獅球嘜花生油公司嘅老闆)。當年請教佢,佢講咗一句話影響我老曹一生。佢話,一旦兩者有矛盾,短期睇走勢長期睇基本分析,最終走勢必臣服於基本分析。就係呢句話,1973年1月我老曹同林森池兄响人人睇好港股時夠膽睇淡,夠膽同當年老闆持相反意見。理由係雖然勢好,但基本因素卻淡。今年9月金價係勢淡,但基本因素好!近年响公開場合我老曹過分強調走勢,極少強調基本因素。近年分析員大部分都係學走勢分析出身而非學基本分析。結果人人都學曉花拳綉腿缺乏基礎分析做後盾,功夫唔得扎實(一膽、二力、三功夫;打交最先要膽大、力大,最後才講功夫)。)

 

2008/10/27 16:11:07 回覆

Sister OTG,

妳成日開夜車,睇住國寶來搵妳~

呢次金融海嘯真是大大pan~

 

2008/10/27 05:11:39 回覆

OTG,

平時係陸SIR個BLOG见你咁攪笑,終於今日終於有緣欣賞到你o既文章,相信唔駛好耐lee度會成為一個好受歡迎0既blog.蠢空姐+叻空少、一問一答,加上人物角色攪笑生動,好好睇!我係報商一定會揾你寫0野!好想知你係男定女,莫非係.......唔男唔女?哈哈...!不過有時神祕d仲好,起碼多d幻想空間嘛,anyway你寫d0野好好睇,繼續努力啦!

good night

2008/10/27 04:30:34 回覆

OTG 妹妹﹕

攰就早啲瞓, 瞓夠精神好就慢慢寫。

support you, 我唔講咁多!

{#.gif}

2008/10/27 03:05:05 回覆

OTG,

見到你係陸Sir度賣廣告咁都得....................

需然我等緊個市變死水, 無乜興趣撈底, 但都比你引左過黎望望...

都算你廣告成功la

2008/10/27 02:51:00 回覆

Hihi..Dr..晚上好..

嘩...Dr好勁呀...你講嘅嘢同阿哥一摸一樣ga...

OTG呢篇未寫完ga..而家重寫ing..希望今晚完成佢..

然後開姪...不但OTG又要翻睇MSN D record

又要整理同重編...所以慢D...sorry....


2008/10/27 02:40:08 回覆

10 月份係日本企業結算期, 所有日本企業, 需要將全世界分支機構賺到嘅錢, 𣾀返日本, 做 year end 結算兼完稅, 之後先可以再自由調動資金。

日本人將分散世界各地嘅錢, 同一時間滙返日本, 霎時間, 日元需求強勁, 自然推高𣾀價!

每年 10 月份, 日元𣾀價都會突然強勢。

美國狂印銀紙救市, 美元應該下跌兼疲弱。

但係美國成功將金融大海嘯出口到世界各地, 搞到歐洲嘅銀行同金融機構一樣出事。 歐洲、南韓、澳洲, 都同樣地需要狂印銀紙救市。

即係話, 英鎊、歐元、韓寰、澳幣, 都因此而疲弱, 𣾀價下跌。

但係美國經濟體系強大, 歐洲、南韓、澳洲 .... 等等國家嘅經濟體系, 則相對弱小, 所以令到美元產生相對性強勢。

而且, 當金融危機散播全球, 人心惶惶, 任何資產都好似唔安全。大家沒有選擇之下, 又會選擇美國國庫券作為資金避難所。因此, 美元滙價又被推高。

每次美國經濟爆發危機, 都會迅速地把危機擴散至世界各地, 使到美國反而成為危機的得益者!

2008/10/27 02:36:15 回覆

hihi.芷盈&sister penny.

多謝支持 {#icon84}..OTG重寫緊呢篇..未完好長..希望今晚寫得完..

然後開始

芷盈您上次嘅問題..阿哥同OTG喺係MSN對話..所有對話我都會

完整保全..重覆翻睇.

2008/10/27 02:26:44 回覆

OTG

Hi 終於等到你嘅新作,辛苦曬你la,當走勢同自己計方向不符時止蝕離場千其唔好溝淡呢句對我實在太有用la,多謝你,同我都多謝埋hight hand。

2008/10/27 01:59:28 回覆

{#274.gif}  Good Night~  OTG( 13妹)

咁即係唔好買咁多嘢,留番聖誕節撈底囉~ {#20080115170840970.gif}

user