樓市小報告

2008/11/03 19:39:25 網誌分類: 經濟
03 Nov

週末的幾天,同YY生及朋友去睇樓.

總括如下:

1) 現在是買家市場.

2) 好多人看樓, 一單位有十幾廿人看. 看的多還價少

3) 有好多等錢使的業主, 開一個好市場價, 如5000元的何文田單位, 6XXX之君怡峄. 08年頭,一億多之山頂樓,6折成交.

4) 現在買樓,可以不理叫價, 見人地跳樓價多少錢還多少, 唔OK 就算. 等錢的會賣比您, 唔等的, 唔理您, NEXT. 搏他下個浪比人CALL LOAN.

5) 大家都好觀望.

6) 之前看過好多越叫越高之貪心炒家貨. 3000萬叫到2600, 2600 叫到2300, 2300 叫到2100. (是2006年買, 高峄時, 有人出到2500賺怕賺少.) 而家平手都無人接. 有個淺水灣炒家4400萬唔收票. 而家2400萬都無人還. 西九5月2700萬票唔收, 最後2200 蝕厘印都走.

(*大家是否似曾相識, 原來賣樓 = 我們買股票一樣, 小散賺時唔出, 蝕住走.)

7) 之前提過之跑馬地半山1300呎, 馬場景, 之樓盤, 由2月之叫1300萬(我說己是到了頂) 而家做了一個890萬成交.

再一次証明, CASH IS KING. 及賤物鬥貧人.

** 而家各百多至3百多萬樓價的樓好多人看, 好多人話想換, 但我估, 到再跌2成, 到時D人唔敢買. 怕再跌, 怕無工做工(或己無左工做). 情況同11000點, 大家無大手跟計劃買2.6之工行, 77之汇豐一樣. 

YY太

回應 (3)
我要發表
2008/11/03 22:04:16 回覆

YY太,

cash is king, 2.64的工行, 79元的匯豐, 無錢買, 我諗係我繼9月期權後, 投資上感受最唔開心的事情.

"唔OK 就算. 等錢的會賣比您, 唔等的, 唔理您, NEXT. 搏他下個浪比人CALL LOAN." 同意

睇樓多, 還價少, 俾我係渣住舊錢, 想置業的物主, 就會叫低市價30%, 咪睇下邊個業主等錢使, 出年年頭農曆年後, 仲有得平, 使鬼急. {#icon9}

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2008/11/03 20:10:36 回覆

yy

無錯。跟股票大同少異,但節拍慢許多,唔熟行情就會放高了,沽遲了。市況唔好就是 buyer's market。盛衰交替,要睇自己能力同需要。

Thanks for the blog.

{#icon9}

 

2008/11/03 19:51:34 回覆

Thanks for sharing.

 

user