進取一點吧!

2008/11/11 22:08:02 網誌分類: 經濟
11 Nov

每次中央出招都會令大巿起死回生, 袓國領導人真係好野

次次都能對症下藥, 相信今次可望令內地經濟"保八"

所以正如我之前所講, 如無意外, 呢個熊巿已經見係上個月見左底了

近期大部分投資者都係0係13,000~15,000之間短炒

但如郭思冶所講, 呢個月既波幅係唔夠既, 剩下0個半個月一係就

下試萬一點, 一係就上試50天線16800, 照計上試既機會比較大

因為中央應該會繼續推出救巿措施, 而經濟衰退對投資者黎講

已經係接受左既事實, 所以數據好壞只係炒上炒落既藉口

而唔會造成上個月咁既恐慌性拋售or基金洗倉潮.

----------------------------------------------------------

所以現在正好係逢低吸納既好時機, 有股友問基建股係咪好有前景

的確係, 但現價已經升過左龍, 1186, 390 既p/e 都去到廿幾三十倍

所以短期有沽壓都唔奇, 反而內銀股係回一回之後,

應該有力上試阻力位, 我個人就依然睇好939 & 1398

其次係鋼鐵及建材股, 不過亦係要等其回一回時至好吸納

方法同樣係分三至四注, 以2:3:5 or 1:2:3:4 既比重入注就穩陣了

記住喇! 唔行動幾年後就後悔喇~ 

 

回應 (11)
我要發表
2008/11/19 17:52:11 回覆

Sister Rainbow and fx3600p, 明白。唔該曬。

2008/11/18 20:27:38 回覆

fx3600p, 你講得岩, 論區既的確係臥虎藏龍, 但對唔識分真假高人既初哥
好容易會中招, 東亞濟提就係一個好例子, 我有d股友就係信d網友傳消息
走去低位沽哂d東亞...真可憐, 另外你既方法都好岩, 我初初學投資時都有"假買"
試兩三個月檢討下得失, 有咩時候睇錯巿, 從而吸收經驗

2008/11/18 16:45:20 回覆

Rainbow, 上投資討論區度學到很多野,單是看Rainbow的文章已獲益良多,每人有自己意見,有些有深度,有些單吹水,其實沒問題,在投資市場,滿佈機會,充滿危險,決不可有危險就不面對,今天不面對,終有一天要面對,早總好過遲!

B仔0, 我建議你正式買賣股票前,先用假錢試買賣,考驗自己能力,有信心才用真錢買,

2008/11/18 15:28:46 回覆

B仔0, 過獎喇, 我係讀Finance既, 但都有修過經濟, 投資既知識其實真係

唔可以單單靠睇一兩本書就明白哂, 而書局0個D我反而少睇, 尤其係

"XX投資必勝法" "XX投資賺到第一桶金" "巴菲特也有錯"...如果係入門既, 我會建議睇D"投資基本策略""股壇解碼器"呢類知識性既書, 作者方面, 東尼, 曹仁超, 曾淵倉, 石鏡泉呢D都OK

有左基本知識就要觀察多D, 睇多D新聞,掌握一套自己最熟最能賺錢既投資方法, 老實講, 成功既投資者都會有自己既獵食方法, 其他人未必能夠學到, 提你一點, 最好少D上投資討論區度學野, 0個度好多得個吹字,鍾意認叻, 又亂放假內幕消息, 所以無謂哂時間丫

2008/11/18 09:43:21 回覆

Hello sister rainbow, 早呀

你 d 分析呢好有道理感架,你識好多野我覺得。我以前讀書果時經濟唔叻,靜係上網學睇d印講同睇有線電視財經台。你係咪讀經濟架以前,如果想知多d投資既野呢(唔係投機喎,我覺得係無理性行動),有無d好書可以介紹下,我去商務書店,有好多好多書,唔支邊個好。謝謝。

2008/11/14 14:23:13 回覆

fx3600p, HAHA...有D股民唔同我地, 佢地日日都捕係銀行股票行度, 我地唔評論佢地到現在係賺OR 蝕, 但佢地日常生活就係係呢D地方, 個巿係咁跌, 佢地"餓"左好耐, 就正如最懶既員工, 如果乜都唔俾佢做日日叫佢坐係OFFICE等放工, 佢都悶死, 所以佢地咁既位都搏入巿唔難理解不過好多散戶都開始察覺大巿係跌唔得落, 所以入D短炒下都唔出奇

SKY, HAHA…似乎我美國D FANS 瘋狂D, 一穿八千點就黎了~個巿唔會點大跌LA, 始終隱憂太多...

2008/11/13 23:50:28 回覆

rainbow,睇完你新post--進取一點吧﹗哈哈﹐的散戶都可能聽到你呼籲﹐呵呵~本來今日打算拿三分一資金出來入貨﹐939﹐1800﹐1898﹐1088 347﹐結果到收市一只都入吾到~大市系跌﹐但中資股好似跌吾落﹐完全冇以前跌成千點甘誇張~好似有無形之手拖住甘~~怪怪地~~吾通個市聽日或者之後會大升﹖

2008/11/13 22:05:13 回覆

 

Rainbow, 散戶瘋狂入市, 似乎未見底, 點睇?

港股急挫 散戶瘋狂入市

港股跟隨美股急挫,今早開市即跌900點,緊貼股市走勢的散戶,隨即再演一幕《瘋狂入市記》。

散戶今早行動十分迅速,見股買股,見貨掃貨。櫃台前人山人海,搶著在靚價買貨。

櫃台前交投暢旺,人龍中無一不是嚷著買貨!

鍾婆婆更急得來不及查看有沒有足夠資金,二話不說就將紅簿仔遞給櫃台職員,趕著說:「小姐,唔該幫我$81.45入滙豐(00005.HK)【中午收市報$81.05,跌$5.2】哎。」職員一看其紅簿仔,發現裡面資金不足,為免錯失入市良機,鍾婆婆即說:「咁我拿拿聲返去拎另一本簿仔黎,轉頭買啦!」

同時間,銀行內四處都傳來買貨聲……

聯想集團(00992.HK)【中午收市報$1.8,跌$0.03】今早跌穿低位,水哥在銀行內強烈建議散戶們趁快買貨,高聲說:「快D買聯想啦,跌成咁,咩負面因素都反映晒出黎架喇!」

有散戶反問:「但個市盈率咁高,唔抵買下嘛?」水哥隨即反駁:「家陣你炒股票定炒市盈率先,而家唔買,等陣升番你就喊都無謂喇!」

而櫃台前,職員更是忙得不可開交,整個上午不停為散戶落盤買貨,只聽見:
「$8.26即入500股中銀(02388.HK) 【中午收市報$8.24,跌$0.41】!」
「中國神華(01088.HK) 【中午收市報$13.12,跌$1.18】!$13.26即買!」
「建行(00939.HK) 【中午收市報$3.91,跌$0.34】現價幾多?$3.96…即入10,000股!快!」
「東方海外(00316.HK) 【中午收市報$14.38,跌$1.12】!吼住好耐喇!$14.5入!」

散戶今早實在買得瘋癲,入得狂熱,金融海嘯似乎無礙散戶的熊熊入市心。

2008/11/12 21:59:09 回覆

Rainbow,

謝謝妳的回覆! 我明白了~妳的解釋好詳述, 正!

 

 

2008/11/12 09:30:41 回覆

Mark人,多謝你長期既支持, 首先要講既係熊巿未完, 只係去到"熊四"呢個最尾階段, 其實點樣睇熊巿第幾期, 真係各施各法, 好似係今三月既時候, 陸東仲係話牛巿未完, 但有經濟學家就話已經去到熊二反彈期, 要走貨就快D走. 而熊三既特徵係狂插, 就好似前兩個月咁, 而現在明顯地過左日日跌千幾點, 一星期跌六千點既慘況, 所以似乎去到熊四了, 熊四一般係漫長既, 持續係低位徘徊, 之前萬一既低位唔係百分百唔會穿, 不過就算穿左, 可跌既幅度唔會好大, 即係下跌空間最多五千點, 但如果大巿重回牛巿, 上升空間最多可有二萬點(大巿總會一浪高於一浪, 以上次最高位32000黎計)問題係你有無咁既耐性等到呢一日. 好多人好重於揀股, 其實只要牛巿重臨, 乜野股都會升, 就好似幾好質素既巿, 係熊巿既時候最少都跌50%

2008/11/12 00:56:44 回覆

Dear Rainbow,

 

I have been your reader for a long time. I am sorry that I haven't left messages for you. Please accept my apology.

On the other hand, I have a question to ask you. Do you mean that the bear market has ended already by October 27 that day? Since I really want to get some experience and notices about the signal of ending bear market.

Please teach me. Thanks a lot for you, Rainbow.

 

user