陸sir 今天之溝淡教導

2008/11/12 14:13:59 網誌分類: 經濟
12 Nov

YY太要永遠記住,此作記錄, 陸sir 今天之溝淡教導. 是其一保命之法.

from 陸sir 

已經答咗,但係都想再講講,

S2000係自己個名後加咗句「特大檸樂一杯呀唔該」,用這種方法來自殘,相信多多少少都同佢揸住啲蟹貨有關。

 

S2000問「以下的股票我應否等市況平靜後溝淡:

1. 882 買入價 8.35元,少量

2.386 買入價 10.38元,少量

3.410 3377 上市價購入,各少量

4.998 買入價5.3 元,中量

5.1083 買入價4.1元,少量

6.2727 買入價5 元,中量

還是待2628 939到低位時買入守幾年好?因為若溝淡後蟹況可以早些鬆綁...但若買2628 939..投資價值又好似大d...可否給我意見嗎?以上蟹貨應選那幾隻溝淡??

 

  我對「溝淡」一詞有好大反應,因為呢個係非常容易學的錯誤觀念。10元買入隻股,跌到5元唔係止蝕,再買大一倍,平均成本係7.5元,好似拉低咗成本,其實買大咗,隻股再跌再溝,結果買大咗3、4倍,自然係愈溝愈淡。

  

  溝淡方法易學,條數易計,而且在牛市中,你買錯唔止蝕,仲去溝淡,如果個市好牛,大市反覆都向上,隻股跌完升番上去,你買大咗唔單止唔使輸,仲會賺多咗,你會覺得「溝淡」呢個方法好幫得手。但喺熊市又如何?大市的走勢和牛市相反,反覆向下,你買錯唔走,仲要加注溝淡,就會愈買愈多,不能自拔。

 

  我聽過一個股壇老叔父講過一句好粗俗的說話:「女可以溝,股唔好溝」,佢見過好多有莊家的股票,股價一級一級咁落,引人一段段去溝貨,結果十個溝十個衰。叔父話,散戶第一次想溝貨的價位,反而係應該止蝕的價位。所以大家以後買股,買入後下跌,一想溝的時候,就去斬倉,又睇吓點。叔父話呢啲叫做「同黑仔對賭」,散戶成日要溝貨,皆因買入的時機不好,後知後覺,去買的時候,已經是小浪頂,所以黑仔係有內在原因。按這一個邏輯,本應會溝貨時去斬倉,就係同自己呢個黑仔對賭。

 

  但S2000可能會話,而家情況有少少唔同,大市都跌到咁殘,我只係想低位撈吓貨啫,唔使咁大反應。如果係咁,就應該忘記了昨日的我,當日買的股票蟹哂,今日亦唔應該記住,要買貨唔一定要買佢地。又舉中信銀行(00998)為例,S2000在5.3元買入,時間應該係去年尾,已跌了一浸去買,可能係覺得佢平,可能佢回得比其他內銀股深,所以揀佢,唔係因為佢最強。當日買股的理由,如今已不存在,而家遍地平貨,你問o既建行(00939),市盈率13.7倍,雖然比信行的12.5倍略高,但建行息率有4.5厘,信行息率只有2厘,可能係信行比較細,無咁多水,有錢都留番來做生意,自然唔可以好似建行咁派較高股息。以這兩隻揀,都係建行好啲噃。

 

  在股市低迷時,唔係唔可以買股,但唔一定要買番倉底輸過錢的蟹貨,要重新睇過有乜股好買。特別係當年買咗新上市的股票,牛市時垃圾股都炒,新股唔一定係好股,而家有錢買股都未必需要再買佢地。

 

  好多時買番同一隻股溝淡,多少想拉低平均成本,讓自己個倉快啲上番水面,但想達到同一個目標,另外買其他好股都可以,你而家要做的事,係搵出有無其他股份,好過你手持的蟹貨,買那些股,可以跑贏你手上的蟹股。淡市時間多,可以睇清楚研究清楚才入市,大家做吓功課先啦。

 

陸羽仁

回應 (3)
我要發表
2008/11/13 00:16:48 回覆

//唔使做大戶之點心//

yeah ~

2008/11/12 18:30:52 回覆

True 過兄. 大家一起進步. 大家都有更好的方案. 唔使做大戶之點心.  yy太

2008/11/12 17:30:18 回覆

Mrs. YY

It's a good lesson and it's never too late to learn and follow.

user