百佳好............

2007/01/31 22:36:23 網誌分類: 生活
31 Jan

我很喜歡百佳這個名字,寓意百貨皆佳,簡單言之,All Good。

近來,油魚事件,使這個品牌起了小小(只係小小)变化,ALL GOOD 变成疴 GOODS起碼,這幾個月來疴得不明不白的市民,終於油落石出。百佳,多謝你。

一向以來,我老伴都是百佳忠實粉𢇃,無論什麼東西,都必到百佳Look Look。我曾經告訴她百佳D菜農藥超標,唔好買。她竟然白我一眼,說:「咁多人死唔見你死」。我啞口無言,因我未香。

我又曾經告訴她百佳標價和實際收錢係唔同,貴D架。老伴竟然得得戚戚說:「又唔駛你俾。」真吹漲。

好咯!好咯!如今百佳為我平反。皆因D油魚食到佢個寶貝仔 Pat Pat開花,疴到乙乙聲。而家,老伴對百佳信心动搖啦,百佳,多謝哂!

百佳,你哋真係好PK

 

回應 (6)
我要發表
2007/02/02 17:09:48 回覆

李人大你**la

因住稍尾個幾年,俾人困在北京爛尾樓,餵你食油魚,個度改埋叫加成區點話a

2007/02/01 18:33:49 回覆

講得好........講中我的心聲,不嬲我對呢間 " PK " 冇乜好感喎........

2007/02/01 08:07:18 回覆
我係殷實商人,我樂善好施,我同你減肥,我為你排脂,我的好心你唔知。你唔好再嘈,唔係我就立即撤資
2007/02/01 00:29:17 回覆
百佳可以叫PK﹐咁百佳老細李奸成咪可以叫PK老細囉。
則卷小雲
則卷小雲 2007/01/31 23:22:27 回覆
搵拉登黎溶左間pk
利小容
利小容 2007/01/31 23:04:21 回覆

疴 GOODS...

好PK...

有趣....

user