關慧玲
關慧玲
關慧玲

病米

2008/11/18 13:04:37 網誌分類: 未分類
18 Nov

{#IMG_0744病米2.jpg}

「個鼻塞住好唔舒服......」

 

{#IMG_0754病米.jpg}

「我要入房同你一齊瞓......」

 

{#IMG_1711病米3.jpg}

點知米米入到房,就鬼打無咁精神,玩呀玩,佢嗲入房,就是要玩公仔「廖廖」呀。

回應 (22)
我要發表
2008/11/20 11:25:42 回覆

paumen_bw,

似乎豹紋和黑白"反面"睡姿 可愛D喎 ! 牠們有多大? 還有其他同伴嗎 ?

2008/11/20 09:46:58 回覆

算正面的豹紋和黑白:

{#photo.jpg}

關慧玲
關慧玲 2008/11/19 18:17:48 回覆

像我們這種日返十個鐘以上的主人,放長糧在家是無得揀的做法,飽死好過餓死嘛,怎捨得牠們餓親?對於米米的減肥問題,可能跟牠玩跳高跳低,帶牠出街行吓,咁囉。各位有乜計?

2008/11/19 17:53:20 回覆

windykwai,想同貓貓減肥,唯有食少D,(不過好難),放工回家多D同佢玩.(等佢做下運動).其實放長糧比貓貓,我都想呀,希望在我返工後,"貓豬"可食多D貓餅呢!(但係佢唔多食,偶爾食幾粒,哂曬D貓餅)於是我放工便馬上回家喂貓呢!所以我"貓豬"4歲半才16磅呢!

 

 

Cat Cat,多謝你介紹你"家人"比我識呀!原來蕃薯仔和我"貓豬"一樣咁鍾意食蝦,佢地應該可以做fd!

 

 

paumen_bw,我都想睇地佢個正面呀,D比張相睇下啦!

 

關慧玲
關慧玲 2008/11/19 16:04:20 回覆

paumen_bw ,

嘩,我想睇吓佢哋嘅正面呀,好得意。

2008/11/19 14:55:49 回覆

祝米米和阿寶快些好番!

豹紋和黑白

{#facebook icon.jpg}

2008/11/19 14:14:05 回覆

sinsinho ,最靚最fit又有虎紋嘅叫Garfield仔, 係家中嘅貓前輩~ {#icon9}中間嗰隻叫Miu Miu, 肥嘢嗰舊叫蕃薯仔~

20磅嘅蕃薯仔緊係要減肥啦, 我有比r/d佢食, 都係咁肥, 唉~ {#icon10}

2008/11/19 13:57:16 回覆

Hi Ling,

我都想同我只"貓貓"減肥, 你用乜嘢方法幫"米米"減呢? 教吓我呀, 不過有個問題, 我要返工, 所以一路已來都是放長糧給牠的, 這樣有怎麼辦法幫貓貓減肥呢?

2008/11/19 12:51:37 回覆

關小姐, 可否告知阿寶詳細情況 ? 獸醫什樣說 ? 因為牠們不肯進食是一個健康警鐘, 我已經身受其害, 所以好擔心 !

Cat cat,

妳D 相好靚, 牠叫甚麼名字 ? 20磅是否要減肥 ?

2008/11/19 11:45:34 回覆

{#IMG_1257.JPG}

{#IMG_1251.JPG}

Joe, 唔緊要, 蕃薯仔成日想做貓頭大佬, 想搶Garfield仔個貓頭椅, Garfield仔12歲喇, 過多幾個月13歲, 波子同嗡嗡係佢同波波(已過身)生嘅女, 佢哋今年11歲, 蕃薯仔今年4歲, Miu Miu今年3歲, 跟蕃薯仔同月出世, 又有親戚關係, 所以特別fd, 成日夾埋一齊蝦Garfield仔, 蕃薯仔到目前為止有...20磅, 數字驚人, 全屋之冠, 不過我都唔明, 佢又食嗰d嘢, 其他貓又食同一樣嘢, 但係佢特別大隻, 我到而家都唔知點解?! 但係蕃薯仔好鍾意食海鮮~蝦蟹, 尤其是壽司嗰d甜蝦, 牡丹蝦, 每次我哋食壽司一定要困住佢, 如果唔係佢會拆檔咁攞嘢食, 成隻暴龍咁行埋嚟, 幾恐怖~ {#icon24}

2008/11/19 10:22:36 回覆

慧玲姐姐如有阿寶的最新情況,話比我知丫,擔心佢呀! {#icon40}

2008/11/19 10:13:12 回覆

Cat Cat, Sorry, 我誤會左添,原來你家有5個大老闆,不過我見蕃薯仔都好大隻,佢幾多磅呀,佢話佢係老貓,咁佢幾多歲,嗡嗡咁好唔食罐頭, 只係食貓餅,無咁煩又健康D.我家貓豬就唔係好鍾意食貓餅,佢最愛白灼蝦,罐頭都係某幾種先食,好咀刁.

2008/11/19 09:29:14 回覆

{#icon63}

希望阿寶早日康復.

2008/11/18 21:14:55 回覆

嘩~米米真係年青力壯~

可憐既廖廖, 以為肥貓病左可以抖下, 點不知都難逃魔爪....

{#icon83}

2008/11/18 17:26:01 回覆

阿寶點呀? 好擔心~ {#icon32}

關慧玲
關慧玲 2008/11/18 17:14:59 回覆

各位,

無錯,病中的米米一樣咁嗲咁得意 惟有由得佢玩。其實佢除了仲有少少眼水,大體好多了。

阿寶況則麻麻地,上次咬損自己條尾係好番了,可以除太空罩,但佢又無端端唔食嘢,幾日下來瘦見骨。睇了醫生,不妙......

骰仔已好番晒,老虎都可以打死十隻呢,呢隻仔精力晒盛,有時俾佢搞到頭都暈。

2008/11/18 17:07:07 回覆

Joe, no..no..no...首先蕃薯仔唔係日食3罐罐頭, 如果係真嘅, 我會好窮, 我每日返十份工都唔掂, 應該每星期食一次罐頭, 每次開2罐已經足夠, 因為嗡嗡唔食罐頭, 獨孤一味貓餅, 第二我家有Garfield仔, 波子, 嗡嗡, 蕃薯仔, Miu Miu, 5個大老闆, 排名跟輩份先後, 但係蕃薯仔就應為係咁排法--蕃薯仔, Miu Miu, 波子, 嗡嗡, 最後係Garfield仔, 蕃薯仔話佢係老貓喎, 激死! {#icon10}

2008/11/18 16:46:34 回覆

CatCat,蕃薯仔都好犀利呀,日吃三罐罐頭,咁你米好重皮,而且你還有Garfield仔呢 !

 

 

2008/11/18 15:58:19 回覆

慧玲姐姐希望小偏方會對你有效,病米入房前後,直程係判若兩貓.係米佢地有病先至可以入房同你一齊訓呢!不過靚仔米抑或傷風米都係勁可愛,Q,真係好想一睹米米口既風采!!!(還有你其它仔女呢.)係窩...骰仔&阿寶好了嗎?

2008/11/18 15:16:46 回覆

咁蕃薯仔冇日食三罐貓罐頭咁多, 一個星期食一次姐, 每次開二罐大家食, 但係每次都要比佢食先, 否則Garfield仔有難, 因為佢發脾氣就會搵Garfield仔出氣, 以為自己係貓大哥, 其實係Garfield讓佢, Garfield仔驚"大蝦細, 比屎餵"~ {#icon11}

米米扮晒嘢!博入房玩~ {#icon5}玩得..食得..訓得=冇事!

2008/11/18 13:47:04 回覆

米米真係一個名副其實嘅 "嗲精", 又好難怪你特別疼他, 骰仔呢 ? 好番未 ? 重有阿寶條尾點呀 ?

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2008/11/18 13:38:31 回覆

太可愛喇。

{#icon66}

 

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}