關慧玲
關慧玲
關慧玲

赤柱半日遊

2008/11/23 23:59:36 網誌分類: 未分類
23 Nov

的起心肝帶骰仔、米米出巡,目的地赤柱。骰仔第一次郊遊,非常老定,霸住車頭睇風景。

 

{#IMG_1078stan1.jpg}

 

米米呢,又暈車浪。

{#IMG_1077stan2.jpg}

 

在赤柱,遇到擺藝墟的朋友,寒暄一番。

{#IMG_1088stan3.jpg}

 

骰仔做了人家的招財貓,幾型仔。

{#IMG_1095stan5.jpg}

 

果然招來各方注意,骰仔好有大將風範,望實鏡頭,擺post。

{#IMG_1103stan5.jpg}

 

 

米米呢......就沒那麼好心情。每次映相,都被搶鏡。

{#IMG_1136stan7.jpg}

 

 

{#IMG_1139stan8.jpg}

 

 

仲有,佢每次走出來,都被人指著大叫:「嘩肥貓呀大肥貓!」佢變咗W字嘴。

{#IMG_1142stan9.jpg}

 

結果,扁晒嘴不停掙扎,要番入貓車裡面,還發了點小脾氣,打了骰仔一巴呢。

{#IMG_1140stan10.jpg}

 

貓是比較怕尖叫聲的,假日的赤柱,可能對米米來說是太吵了,下次還是平日去好啦。

回應 (33)
我要發表
2008/11/27 19:17:47 回覆

Joe,

唔洗咁擔心, 請教吓關小姐, 你睇佢一家十口都相安無事就知佢有辦法啦!

我哋大部分貓友都唔止一個貓, 不過最好就係領養, 可以幫吓D 流浪貓, 又可以減輕一D 拯救流浪貓嘅朋友嘅負擔, 好似之前關小姐照顧BBQ同小豆嗰兩個小朋友, 替牠們找到一個家, 大家都好開心, 你考慮吓啦 !

關慧玲
關慧玲 2008/11/27 16:58:53 回覆

原來有貓唔飲水機呀?等我仲想買一部。

2008/11/27 15:02:02 回覆

Joe,

話唔定一物治一物呢, 未有Miu Miu之前, 蕃薯仔當初都係蝦蝦霸霸(而家都係), 但係Miu Miu竟然可以打嬴舊肥嘢, 完全唔怕佢, 成日玩打交正一牛王妹, 又係唔嬴唔認輸嗰隻, 雖然係咁, 但係佢哋2個成個孖公仔咁, 日日都一齊訓覺~

2008/11/27 14:59:55 回覆

cat cat,野水機都無用,貓豬試過唔郁係同一位置,咁又點會用丫!佢都有患過尿道炎﹐個次醫生教我用針筒餵佢,等佢飲多D,ok!( 雖然麻煩但有效)

蕃薯仔會咬人,貓豬都會的, 又係咬你一野扮冇事行左去,或是如:(笑佢﹑剪手腳甲﹑在佢面前羅梳梳等)有時還伸手打人!! ! 蕃薯仔同貓豬真係有得揮.

2008/11/27 14:11:44 回覆

cat cat, 原來佢哋會唔用架 ? 好彩你話我知, 咁我考慮吓先啦 ! 蕃薯 d 脾氣咁有趣嘅, 好似刁蠻小姐咁, 不過點都好啦, 佢帶俾我哋嘅歡樂係無價嘅, 珍惜你所擁有的!

2008/11/27 12:57:31 回覆

Cat Cat ,因我無放長糧,佢唔食晚飯會怕他餓親,(肉尺嘛)貓豬唔係成日都咁曳,但偶以一次就搞到你麻煩(頭痛).琴晚佢就超乖,駛出嗲人既絕招,我已無法招架了。

我都有想過幫佢搵番個伴,佢有伴後,會唔需要我嗎?貓豬在我們家是獨佔我的愛,小霸王會否接受這個伴,是我擔心(考慮)問題﹗

2008/11/27 11:39:16 回覆

sinsinho, 你講嗰D水機, 我都有部, 佢哋都係唔用架, Garfield同嗡嗡係懶活動嘅貓, 我要用成日強迫佢飲水, 蕃薯仔同Miu Miu鍾意飲水喉水, 波子一定要每日換新鮮水比佢先飲, 佢見係隔夜就會坐喺水兜隔離喵喵, 喵到你換新水比佢為止, 水機一次要裝3L水, 點可能每日換3L新水呢, 所以最後部機擺埋咗, 我最近見到有部噴泉式水機, 又心思思想買, 但又驚佢哋唔用, 唉~好矛盾!!!! {#icon12}

蕃薯仔會唔聲唔聲行過你身邊咬你一吓, 然後斯斯然咁行開, 當冇事發生咁! 同佢玩又要比佢贏, 如果佢輸咗佢會咬返你當佢贏咗!!! {#icon4}

2008/11/27 10:50:29 回覆

cat cat,

如果Garfield 成日尿道炎, 家中有否電動飲水機, 聽講貓貓會鍾意, 可以令牠們多飲水, 就可以預防尿道炎, 我都想買番部, 要四佰幾蚊, 早前妹妹 (已離世) 因病用左好多錢, 近日又帶其餘四個去做全身體檢 (驗血呀, 打針, 睇牙....)我可能要過年後才可以買 .

嘩 ! 蕃薯會咬人 ? 咁惡 ? 睇個樣唔似喎 !

2008/11/26 19:23:19 回覆

乜咁啱既 {#icon5}, 我嗰日都有去啊, 去嗰陣時都有諗會唔會有人帶貓貓去呢, 可惜見唔到你哋, 嗰日既赤柱真係好熱鬧啊 {#icon8}

2008/11/26 16:43:36 回覆

Joe, 你自己周身都唔得閒都要氹佢, 睇嚟你可能要幫佢搵番個伴分擔佢d精神, 不過我驚你到時輪到你悶, 因為貓豬有貓陪佢玩, 唔再需要你~ {#icon4}

2008/11/26 15:35:46 回覆

慧玲姐姐,昨晚我貓豬發脾氣,玩心情唔好,事原係食晚開始,佢晚飯食吞拿魚碎撈餅,點知平時食開D餅仔食哂,我諗住暫時用其它撈比佢食先,佢聞到D味道唔同左,一邊食一邊吐番D餅出來,發覺唔對路仲走埋添,之後佢還大叫幾聲,向我投訴.隔左一陣佢睇完街後,當無事甘想跟我玩,但家務各樣等還未做,點陪佢玩呢,佢等我好耐,我都未做完,就發脾氣璃埋左,我做完野後開左濕糧比佢食想,點知佢食完又璃埋,再出蝦,終於出來啦,好唔容易先肯座低,之後陪佢玩左成晚才好D,我身心疲倦了,唉﹗

但係佢乖個時,嗲你陪伴你的窩心,莫大於一切呢﹗

想問你家還有人照顧各位貓爺嗎?and會否突然搞D令你麻煩(頭痛) 事嗎? 我好羨慕米米他們能夠相處容洽呢!

丫﹗原來米米只得兩歲幾,吾知佢BB既時候個樣係點,好奇想知,靚仔嗎?(有相睇否)

2008/11/26 14:21:35 回覆

sinsinho, 因為Miu Miu曾經比前主人遺棄過一次, 我諗佢係驚又比人遺棄先咁跟人姐~ {#icon11}

蕃薯仔只會攞嘢食先會叫, 有時如果比遲一陣佢都會咬人, 超霸道! {#icon6}

Garfield仔自從同波波(己過身)結婚生仔(波子&嗡嗡)之後, 生活非常安逸, 一家大細就成日訓覺, 有時訓到唔去飲水食嘢去廁所, Garfield仔成日尿道炎, 攪到成日要同佢睇醫生, 而家要週不時整醒佢叫佢食嘢飲水去廁所, 雖然係咁, 佢哋3個唔算係肥貓, 重好FIT添~ {#icon8}

阿寶未好番咩?!點算?!!!

2008/11/26 13:36:43 回覆

關小姐,

好想知阿寶食藥後有冇好轉 ? 食番嘢未 ? 好擔心 !! 

2008/11/26 13:05:47 回覆

cat cat,

原來Miu Miu 咁寃氣, 又難怪妳咁錫佢, 賴尿都要帶佢出街, 正如關小姐說人貓合一境界, 不過貓常常叫就比較少, 我 D 貓通常有要求和出街先會嘈, 平時都好靜, 係呢, Garfield同蕃薯有冇咁嘈 ?

老實講, 見到佢哋開心健康, 所有嘅缺點都變成可愛!

關慧玲
關慧玲 2008/11/26 12:27:15 回覆

joe,

米米只得兩歲幾,但骨架非常大,亦重重地,那天我抱完佢腰骨都痛呢。不過佢不算好肥,只係減少少食量就得,但我家多貓,有時都好難制止佢食其他貓嘅食物。

搞貓聚會?哈,未認真想過,度度先。 {#icon8}

2008/11/25 16:21:43 回覆

sinsinho, 我明白你嘅心情, 佢哋好鍾意小事化大, 沖涼又係咁, 叫到擋豬咁, 每次沖涼都驚比人投訴我虐待佢哋, 越叫佢哋唔好嘈就越叫得大聲, 激死~ {#icon8}

Miu Miu成日都當自己係bb架喎, 好似半夜有時突然大叫, 叫到好似bb仔喊咁, 最初都比佢嚇死, 以為係.....後嚟原來佢係扭要同我訓覺, 仲要訓肚腩先聲, 平時又跟出跟入, 我沖涼又要跟住入, 冇得入又叫, 我去街夜咗返又企喺門口叫, 唉~左鄰右里都好容忍我喇, 有隻成日叫嘅貓, 仲嘈過d狗, 所以每次佢叫都要應番佢, 如果唔係有排叫~  {#icon4}

我同Miu Miu出街真係要帶呢d嘢出街架, 組過以往經驗, 隔尿墊下次開始就要帶喇~ {#icon29}

2008/11/25 15:19:09 回覆

慧玲姐姐,之前多數見米米單獨相,無想過佢真實有幾大隻,今次在赤柱半日遊內的相片中,你抱著米米的合照,我真的想像到佢size,但係我都同意TYSum,其實米米係骨架大,我都唔覺得佢肥丫, D人做嘜笑,而且假日又較噪,佢發小脾氣都正常的.and sinsinho 都提議你搞個聚會,(可以比我地見下各位貓爺真身),而大家又可以攜 "" 出席的, 貓和貓友又可交流一! plan下啦,我舉腳讚成兼.!! {#icon5}

2008/11/25 12:52:11 回覆

cat cat,

唔好意思, 又搞錯, 原來其他成員只係嘈, 唔係賴尿, 可以話各有千秋, 好似我個大仔, 一入到袋就叫到返屋企, 真係出去耐D聲都 "沙" 埋 ! 唔知以為我拐帶 !!

下次帶Miu Miu 出去記得帶隔尿墊, 濕紙巾, 紙巾..., 好似湊仔咁 !!

2008/11/24 19:03:51 回覆

關小姐,

有條貓繩只係為安全計啫, 又不是在家中也用貓繩, 萬一在街上有突發事都唔怕佢哋因為受驚走失, 因為幾大膽嘅貓都可能被大聲甚至太嘈被嚇倒而亂跑 , 到時走失就麻煩了 , 我覺得妳做得好好!!!

日前有一則新聞, 主人的家人們因忘記關窗導致貓兒墮街跌死, 心裡很難受, 負責任的主人一定要確保小動物安全, 一次意外, 已足以致命!

淺雪
淺雪 2008/11/24 16:42:06 回覆

你真係好..帶的貓四圍玩,,我就有難度啦.

關慧玲
關慧玲 2008/11/24 14:22:04 回覆

ty,

我都同意,用帶係帶佢哋出街的權宜之計,因為貓貓始終不是狗仔,遇上突發情況,佢哋只識走,唔識番轉頭搵我呢。

2008/11/24 14:16:25 回覆

sinsinho, 得Miu Miu一個癩尿姐, 蕃薯仔雖然佢唔會癩尿唔會亂叫, 但實在就太重喇,所以都唔會帶佢去街, 有車先帶喇, 其餘嗰3隻一出街就亂叫, 叫足全程都唔停架, 所以唯一可以帶只有Miu Miu, 佢太得意喇, 癩尿都得意過人~ {#icon5}

2008/11/24 13:52:03 回覆

我見到骰仔比您用條帶綁住,我唔可以咁樣做,因為我認為貓係好優美的動物,高傲, 我行我素, 我唔可以綁住佢地攪到佢地冇晒氣質 (我知仔仔同陶陶都唔鍾意).  何況佢地唔習慣出街, 好容易受驚, 所以不出為妙.

其實, 米米係真肥定骨架大?  我唔覺佢肥, 係咪比人誤會左?

TY

 

2008/11/24 13:50:09 回覆

cat cat,

Miu Miu可能真係好唔鍾意出街喎, 聽講妳其他貓都係一出街就賴尿, 好似佢地識用貓話溝通對付妳喎, 一出街就齊齊賴尿抗議, 等妳唔可以同佢哋出去, 又或者咁諗, 妳屋企太舒適, 個個都唔願出去!

2008/11/24 12:18:18 回覆

關小姐, 好彩佢d尿唔係太臭, 如果唔係實比人白鴿眼~ {#icon44}

2008/11/24 12:10:56 回覆

女仔人家成日癩尿, 都唔知醜, 佢癩完尿個樣好似話比我聽--報復成功!! {#icon24}

不過我係唔會放棄嘅, 我都會帶佢出街, 至多帶埋防水紙比佢~ {#icon45}

關慧玲
關慧玲 2008/11/24 11:07:58 回覆

catcat,

出街賴尿的傻貓!!!! {#icon29}你一定十分狼狽了啦。

關慧玲
關慧玲 2008/11/24 11:05:15 回覆

立冬,嘻嘻,甜晒。今晚等我又煲來飲。究竟甚麼人有幸飲到你的湯水呢? {#icon0}

關慧玲
關慧玲 2008/11/24 10:56:12 回覆

sinsinho,

沒錯,基本貓不愛拋頭露面,肯出街還肯主人walk的是異數,所以我要逐隻評估,試驗,十四隻貓中,襪仔、coffee、米米和骰仔都較大膽不怕人,其他的貓就只可以在家睇風景啦。

如果佢哋唔享受外出,就無謂搞了。

2008/11/24 10:22:58 回覆

骰仔好似幾鍾意去街喎, 米米就麻麻啦 !扁咀鴨咁, 係喎, 點解米米D毛係車裡面都咁亂嘅 ? 妳冇關窗咩 ?可否告知我貓暈車浪會點 ? 我未見過 , 我每次帶佢哋出街都出盡九牛二虎之力才能捉入袋, 再用九秒九跑去獸醫處, 不管搭的士或其他交通工具, 都要快 !!!同佢哋去街玩, 簡直係天方夜譚 !!!我好羨慕妳可以同佢哋四處去.

關小姐, 如果妳可以搞個聚會比我哋見到各位貓爺真身就好啦 ! 當然大家可以攜 "貓 " 出席就更加熱鬧囉 ! 考慮吓啦 ! 我相信會好多人響應 !!

2008/11/24 09:30:52 回覆

噚日的確係一個好天氣, 我本來都想帶MiuMiu出去, 但屋企人話佢可能又癩尿,所以最後都冇去到~ {#icon10}

ha~ha~, 肥貓赤柱落難記~ {#icon8}

2008/11/24 08:03:58 回覆

我隻儍貓不喜歡出街街!

2008/11/24 01:36:35 回覆

天氣涼, 最適宜外出啦~

米米係肥, 但肥貓受歡迎一D啵!

趁骰仔仲細個, 帶佢多D出街, 等佢習慣下, 咁第日就可以睇到多D骰仔既遊記!

{#icon5}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}