YY太檢討-按計劃行事2

2008/11/28 19:14:12 網誌分類: 經濟
28 Nov

陸sir 及K 好友有一些2800及出入貨之回應,想post 出具體分享記錄.再者,同大家分享中有一些2828 之看法,要一起記下.

YY:呢個係世紀一遇的危機,買股切忌冒進,採取唔賤買唔的方法,唔係跌市,係恐慌大插時才開始買,不要急,唔好怕買唔到,買完彈得太急,又沽番啲出去遊吓水,慢慢儲貨。 --陸sir回覆.

2800之好處
from K
//補充少少, 我用2800, 除了係方便計數, 因為唔知你選的那幾隻比重點分配, 另外, 用2800就可以跟大市, 因為你選幾隻,我地無可能知道邊隻跑輸, 邊隻跑贏大市, 當然我就希望隻隻都跑贏//

//睇左你少少留言, 你好似未搵到個好舒服自已買賣既方法 (yy太{#icon24}對呀), 係有利潤, 但唔自然咁囉.//

出貨位,入貨位,食糊方法
from K
//如果你又驚, 密密食糊, 其實你係可以採取婆婆的做法, 記唔記得佢講過, 如果有隻股, 佢買入時係想長線, 但好快就有20%, 就先食糊啦, 因為背後佢仲可以買入好多注, 只要記得補回, 

驚食左糊, 太多出入, 做來來去細利潤, 咪學阿蛇朋友方法, 10000點入既貨, 14000點, 沽一半, 留一半儲貨, 咁成本因為沽左貨, 賺左,即是變相買平左而又增加現金.

唔知我有無feel錯, 你既出貨位, 比入貨位, 心大心細(yy太{#icon24}都對呀!~!),//


yy太選2800之理念 vs 2828

再補充,我而家買賣2800有d坐大戶順風車 及 按計劃,跌至某點數,下注, 於市場有參與,進可攻,退可守. 2800 (平衡想入941 及 5 仔之單一個別風險) 同恆指是同步,premium及discount 都是3-5毫,易d計及跟,2828. 我未研究方向.

而買2828理念不同. 不過我會study下 2828 同恆指或目標 2628, 1398, 939 及 3968 之關係.


yy太2828之看法:

2828我好感興趣. 但我唔敢買住,因為上証而家對阿公之救市好有反應.而且升了上去, 我只相信各好消息過後必有回落.

想法:

1)全世界唔ok, 中國是出口為主 (而家訂單無,大城市外資工少了,)經濟全靠內需,未必是太好.有時市場有力量,唔係阿公話救,就幫到. 如果係這樣越南都唔使這麼慘.

2) 看有冇機會上証跌下,才入市.

3) 可惜,2823有對手風險, 如果不是細碼d, 好上落,多d人玩到,流通,炒起易d (雖然長線都是這樣說啦). 2828 大碼左d(每股,手).

yy太

 

回應 (8)
我要發表
2008/12/02 10:38:56 回覆

我一早打算今轉恆生彈反多D, CUT LOSS 再戰. (平均128買入). 昨天見103,未出. 今日忍痛98 出晒. 好傷.

但怕再見88元. 重大WOK. (到時撈反,都有$10差價, 不過我未打算).

10月到現在之十多萬利潤化為烏有. 重要入肉2萬. 但錯要認輸.

(上次己失了彈到108無走之機會.) YY太

*THANKS CREAM, 我真的唔覺,現價要持有恆生. 會再候低補回其他.

2008/12/01 23:22:52 回覆

亞K講得啱,餘下個兩三成留番畀啲人啦。就好似我話早前遇見的波友仔,他想學Tiger Woods,但,反而打得重衰!

正所謂眼高手低!

http://www.hkheadline.com/blog/reply_blog.asp?f=HNGNVWW5EO90957&id=91679&catID=&catType=&keyword=&searchtype=

 

2008/12/01 15:14:37 回覆

YY太, idoglife:

我地作為散户, 係一個趁勢裡面, 賺到當中7成已經好叻啦. 餘下個兩三成, 不如就留俾高手, 又或者留番俾我, 要來做技術分析時, 對唔同指標case study,就好似有人鍾意研究古董, 而我就鍾意研究股票,  亦即係學習, 亦係興趣, 唔係為左賺盡啦.

{#icon9} k

2008/11/30 09:59:36 回覆

idoglife,

多謝指教. 我是一個無信心的人. 所知久不久無了方向.

同意您的想法.我目的是找一個大方向.

如果要賺盡每一角, 會好辛苦. YY太

2008/11/29 12:25:32 回覆

yy太,有利潤,就是好方法。我唔覺得可賺盡每一毫子,唔好走向這條路。

陸sir方法可取。 

2008/11/29 00:05:36 回覆

水兄,

同意。不管大市是否到底,離牛一應該還有很遠,這是一個超長的U底。

水滴石穿
水滴石穿 2008/11/28 22:42:54 回覆

松花蛋

我的感觉是国内散户虽然心死但未投降,认识的不少人都hold住蟹货说守5年10年。如果股票未入强手,是否见底还很难说,至少距离牛一还很遥远。

2008/11/28 22:05:33 回覆

YY太,

謝謝回應。

關於國内的股市,我自己的看法是可能已經提前到底(1500點)。不像港股,每次下跌總有散戶撈底,現時在大陸已經少人講股。我留意到,不管是好消息,壞消息,A股的反應都是比較鈍,當然從成交量來看,還不是熊三,但大部分散戶已經心死,這是事實。

我會留意2800和2828,或者兩只都買些。

user