社會責任

2008/11/28 23:01:40 網誌分類: 謬論論謬
28 Nov

有一天,財爺向大家說:真正的金融海嘯還未到。話剛說完,老牌的電器店、時裝店......相繼結業。真配服財爺的預言,他的臨場貼士很準。但......諗真啲,財爺究竟係幾時知的呢?係早一晚發了一個噩夢?又或者已經知道咗好耐?如果早知又點解唔早响?又早知佢有做過乜野防禦措施。畢竟,身為財爺,對社會應有責任。

打到嚟啦,我們聽到「社會責任」的聲音。特首講、高官講、連那些衹在選舉前才講民生的垃圾議員也講;無論是呼籲、請求、又或者求其噏噏,那些年年有盈利的機構,一於少理,員照裁。在這些大商賈的心目中,「社會責任」的理解是:社會各人有責任令他們賺錢。

布殊話世界上有三個邪惡軸心,其實應該有四個,他計漏自己。不過,在香港,真係有四個邪惡軸心的。

邪惡之首:無情無義的獅子銀行--

閣下可感覺到,每次香港經濟稍稍下調,又或者該行利潤稍稍不如前,這間行就會率先裁員,其它細嘅就娓娓隨來。你去年辛辛苦苦拼搏,並不代表你今年就穩穩當當。廣告就親切關懷,行動就冷酷無情;佢叫你買基金債券就 any way;你叫佢幫幫忙,就 no way。

邪惡之二:狼過華秀的嶺燴--

老鼠覺得,自從該公司接管民產以來,一直進行種族清洗。瘋狂加租目的要趕絕那些小商戶。政府又唔理,其心如狼。

邪惡之三:蠱蠱惑惑的超市諸如卜街、胃兇。

經常鬼鬼祟祟咁將家品物價推高,不是一兩毫,而是十個廿個巴仙;佢話最抵,其實呃你,哎!老細係李........

邪惡之四:貪得無厭的燃油供應商

由於政府隻眼開隻眼閉,油公司加快減慢,仲大條道理添,市民奈何!

鞋!香港有此等邪惡軸心,誰會理會乜嘢社會責任。議員嘈、官員懦、富商奸、市民...(就只有)...苦。

 

回應 (4)
我要發表
2008/11/29 21:14:42 回覆

The problems are that all senior officals are loyal dogs of those rich and wealthy.  They will try to do whatever things to please the rich guys, such that after their retirement, they could get as much jetso as possible.  Thus, it is really no use at all to set up and feed those super idiots and lazy pigs inside "I See And See".

2008/11/29 07:42:16 回覆

冇法啦,財爺只係一個超級擦鞋仔

2008/11/29 00:06:47 回覆

奸商一個「貪」字, 小市民祇有嗌﹕慘!

2008/11/28 23:21:59 回覆

新加坡高官開始帶頭減薪,香港高官唔知會唔會呢? {#icon11}

user