輸少當贏

2008/12/03 00:17:15 網誌分類: 經濟
03 Dec

今次金融風暴,真是無法猜測. 來得好快, 大部份有資產的人,都由天堂落到地獄. 常常看樓. 熟的經紀說.今次同97 及2003好不同.

個個朋友不是股票無了 5-7成(無了,不是剩下和!)

樓買貴了1-2成, 有樓賣不出. 生意大跌, 周轉不寧.外幣跌2成. 連年頭大熱的RMB都唔掂. 美國大病全球陪葬. 我為怕RMB再唔見1成. 己開始轉回港幣. 要2個多月才完成, 唔見1-3%在所難免, 好過第日唔見5-8%. 捉虫!

陸SIR唔該晒您.

陸SIR回應:

//YY太:若買人仔為買樓,除非3個月內會買,否則建議先換回,若人仔是市場定價,應該回得更急,因為係半官價,才慢慢跌。北京CBD寫字樓跌得唔夠多,但單別舊一點的豪宅都有較深跌幅。香港樓睇20年不及北京樓,但若短線睇3、5年,搵一啲插得好甘的好區樓,跌完反彈會幾好,記住要「超低價」至好買,唔係就慢慢來吧。//

 

回應 (1)
我要發表
2008/12/05 22:16:21 回覆

最近沒有特別留意上海的樓價,但肯定跌得不多。

看來看去,好的投資項目真不多,與太太商量,或者還是買房子吧!時間可能在09年4,5月之後。

user