關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——骰仔的秘密

2008/12/05 00:00:00 網誌分類: 寫作
05 Dec
將骰仔帶回來後,立即到獸醫處檢查,這才發現骰仔的驚天大秘密,牠只有一顆睪丸……正常貓貓應有的,骰仔只得一半,另一半天生縮了入腸。

   「單春仔」有何問題?原來人和貓 一樣,完全不會影響牠的能力和興趣,繁殖力呢?一樣沒有阻礙,最大的危險,只是成長後較易患睪丸癌。

   反正我都會讓牠絕育的,問題應該不大吧?怎知獸醫說,牠另一顆睪丸成熟後,有可能從腸道自動歸位,到時才做手術比較好,就算不歸位,要切除也更易。哪要等多久?獸醫說,一歲左右吧!

   可是貓貓半歲已開始有反應,到時一隻未絕育的雄貓在九貓之家,可能又會掀起另一場腥風血雨……就像一年前未絕育的米米和阿寶打狠架一樣。無可奈何,看來我都要耐心等候這一天。

  關慧玲

  

回應 (13)
我要發表
2008/12/10 10:48:41 回覆

cat cat,

件衫唔啱咪買過囉 ! 不過到時可能要買狗衫 , 貓衫唔知有冇咁大碼 ? {#icon87}

2008/12/09 20:22:05 回覆

sinsinho,

係呀, 屋企成日成地沙~ {#icon10}

蕃薯仔冇錯唔鍾意出街, 因為街好嘈, 佢其實係一隻大無畏嘅冒險貓, 心口一味有個勇字~

Ha~嗰件係海盜衫, 買嗰陣覺得好襯佢, 件衫都就嚟唔啱佢喇! {#icon8}

2008/12/09 19:13:56 回覆

cat cat, Joey 都試過用手飲水, 我睇到就即刻換水, 如果唔係下一個就要飲洗手水, 不過miu miu 用手飲完水又去廁所, 咪帶晒D貓砂出黎 , 成地都係囉 ? 蕃薯佢成日鍾意出街玩, 其實有冇諗過點解 ? 好多時貓雖然唔怕出街, 但就未必鍾意出街玩, 佢都算特別, 係喎, 件衫好似披風咁, 係邊度買 ?幾有型 ! {#icon9}

2008/12/09 14:54:51 回覆

sinsinho,

Miu Miu 身為女仔貓家超百厭, 飲水都麻煩過人, 有時撥晒d水出嚟, 有時就用手飲, 然後入沙盆去廁所, 唉~

{#IMG_1297.JPG}

蕃薯仔就係咁樣日日坐喺度等出走廊玩, 重要叫到拆天咁~ {#IMG_1296.JPG}知道可以出去玩先坐定定著衫~

2008/12/09 13:28:29 回覆

cat cat,

Miu miu 同蕃薯都幾大力喎, 書同鞋都擔得起, 有冇諗過裝架 view cam映低佢, 可能會發現一D不可思議嘅嘢 !!!!擔D 嘢入廁所 ? 我 Joey會將D 玩具收埋係角落位, 櫃底, 想玩就擔出黎玩, 玩完又自己收埋, "以為" 人哋見唔到, 其實我睇到, 扮唔知啫, 佢就好有優越感, 以為自己好醒 !

2008/12/09 13:00:44 回覆

關小姐,

蕃薯仔會將隻玩具老鼠仔玩完就放入水兜, 嗰時我就要換新水, 有時擔d鞋出廳, 尤其是有毛毛嗰D boot, 蕃薯仔最鍾攞嚟玩, 半夜玩到鬼殺咁嘈, 我著咗對鞋都要玩, 有時我發覺對鞋D毛毛好似少咗~ {#icon10}

Miu Miu 就將我先前用過嘅所有嘢擔入廁所, 雖然唔係有時唔係親眼見, 但我好肯定係Miu Miu, 因為有時我開櫃筒, 佢就會"捐"入去擔嘢走, 有次我親眼見倒, 佢將我頭先睇先本書, 跟住我入房, 然後放低本書喵喵叫, 好似有嘢解釋咁, 之後成日都比我發覺好多嘢喺廁所出現, 我唔想關廁所門, 我驚我哋返晒工佢冇d細藝~ {#icon8}

關慧玲
關慧玲 2008/12/09 11:19:13 回覆

catcat

哈哈哈咁好笑??真係要搵次寫吓先。有無多啲詳情?

2008/12/09 09:16:56 回覆

關小姐,

蕃薯仔同Miu Miu都好鍾意擔住d嘢玩, 佢哋兩個成日將我d嘢週圍放, 最鍾意收埋喺廁所, 放工返屋企第一件事就要入廁所將d鞋呀~書呀~唔 係屬於廁所嘅嘢伶返出嚟, 連本來放喺梳化上嘅化妝袋咁重, 都可以擔入廁所~

2008/12/08 18:08:11 回覆

pak ma,

白白仔一個人住兩間屋 ? 還有其他同伴嗎 ?

關慧玲
關慧玲 2008/12/06 14:17:19 回覆

pak ma,

又幾似喎。佢性格外向嗎?同埋雄性英短好似好鍾意咬著公仔周圍行,佢又係咪咁?

2008/12/06 13:02:59 回覆

{#CIMG6434.JPG}

似骰仔嗎?牠很愛主人的,白白仔是牠的名字,性格溫柔,很懂人性,超乖!而家佢看緊自己間屋呀!

2008/12/05 17:11:22 回覆

儘管如此, 有人照顧和愛錫的貓都是幸福的.

TY

2008/12/05 14:44:41 回覆

骰仔好靚仔呀,祝早日成熟!

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}