2009 年己丑年運程預測預告篇

2008/12/05 18:32:30 網誌分類: 2009 年己丑年運程預測預告篇
05 Dec

2009 年己丑年全球運程大致如下﹕

1.   中、美、日、俄、歐盟同受災, 全球政經格局無眼睇。

2.   中國犯太歲, 五黃飛北京, 國家主席大運受沖, 險象環生, 但願天佑中華!

3.   流年主運在南方, 香港再成福地。

4.   澳門繼續沉淪, 何特首內外交困, 尾大難掉。

5.   台灣經濟有起色, 政治人物當黑。

6.   東北亞風雲色變, 日本、南韓、北朝鮮, 再成世界火藥庫!

7.   黑人總統變黑仔, 奧巴馬疲於奔命, 亦難力挽狂瀾, 星級內閣無歡顏。

8.  『中國威脅論』成廢話, 南美諸國挑戰美國霸主地位, 美國腹背受敵。

9.   西方世界, 澳紐一支獨秀。

10. 星、馬、泰、越南、印尼 .... .... .... 等等南洋諸國, 經濟復甦, 政局穩定。

11. 非洲異軍突起, 南亞再成世界焦點。

12. 小心中東起風雲, 影響世界政局。

13. 火有運, 水無運, 海盜最無運。 

14. 油價繼續下跌,  金價狂升, 金屬商品有價, 小心坑渠蓋被偷。

15. 戰雲密佈之年, 人類自求多福。

16. 全球格局大洗牌, 2010 年中國正式主導世界!

2009 年己丑年運程預測、己丑年十二生肖運程、牛年行大運, 將於 2008 年 12 月 7 日起, 陸續發表。

敬請各位密切留意!

回應 (16)
我要發表
2009/04/15 02:31:59 回覆

中啦!

{#NAVYSEAL.jpg}

美電視擬攝製追捕海盜「真人騷」
(星島)4月14日 星期二 16:07

非洲    索馬里海盜騎劫商船的事件最近再度成為各方矚目的大新聞。美國    海軍海豹突擊隊日前成功殺死海盜及救出船長菲利普斯後,一間電視台宣布製作一個「真人騷」節目,派員跟隨海軍戰艦出海,在經常有海盜出沒的亞丁灣,實地拍攝和採訪軍人追捕海盜的過程。

  這個「真人騷」由紐約    Spike電視台與美國軍方合作拍攝。該電視台的女高層人員莎倫•利維周一發表聲明稱,攝製隊將會在亞丁灣近距離拍攝,讓觀眾有如親臨現場,看看海軍人員如何進行反海盜行動,制止海盜的致命威脅。

  利維說:「對於能夠走上前綫,與海軍一起進行這項重要的使命,我們感到十分興奮。透過這次採訪,我們可以讓觀眾看到驚心動魄的場面。」

  製作人員會把拍攝回來的片段剪輯成為一個一小時節目,名為《海盜獵人:美國海軍》(Pirate Hunter: USN),安排於今年稍後播映。

http://hk.news.yahoo.com/article/090414/3/bo35.html

2008/12/30 00:16:54 回覆

大博士, 都未過年, 中东已经打到飞起.

12. 小心中東起風雲, 影響世界政局。

以軍連襲加沙三日三百人亡
(明報)12月29日 星期一 14:10

以色列    空軍第3日空襲由巴勒斯坦    人武裝組織哈馬斯    控制的加沙地帶,並首次轟炸政府大樓--內政部大樓。

以軍連日的空襲已導致307名巴人死亡,逾900人受傷。以方稱,軍事行動將持續多日,而聯合國    安理會呼籲停止行動。受中東局勢緊張影響,油價上升至每桶39美元    以上。

大批以軍坦克已部署在加沙的邊境地帶,準備隨時揮軍進入,以色列內閣更召喚6500名後備軍人,進駐當地。

以軍指摘哈馬斯不斷加以境發射火箭,影響居民生活,他們要令國民免於恐懼,所以發動戰事。

(美聯社)

http://hk.news.yahoo.com/article/081229/4/9ycb.html

2008/12/08 03:54:19 回覆
[新聞]油價跌至每桶40元    
12月 6日 星期六 08:40 更新

受美國失業率高企等消息刺激,國際油價大幅下挫,紐約(新聞 - 網站 - 圖片)油價跌2.86美元,收報每桶40.81美元。

(新華社)

引用:http://hk.biz.yahoo.com/081206/241/363c5.html

2008/12/07 08:03:01 回覆

yi, 中國好, 即香港好, yeah!

2008/12/07 04:49:39 回覆

9.   西方世界, 澳紐一支獨秀。 {#icon9}

2008/12/06 15:07:35 回覆

Happy仔仔,

你咁耐唔見人,我以為你發咗唔識人呀!差啲要通緝你. {#monkey%20(44).gif}

唉!人生不如意既事,十常八九.係我自己執著,放唔低啫.要發生始終都要發生,要還始終要還.

依家去應該會平啲啦.好似燃油附加費都減半.我個package加埋保險應該$6000到(6日).每餐預1000 yen.車費預1-2000 yen(1日).你預$10,000 1個人應該差唔多.咁梗係唔計你 shopping啦.

如果你去記得勁食生果呀!啲蘋果真係甜好多架,士多啤梨就唔使講啦.每日必食. {#monkey%20(41).gif}

不過,依家啲yen升到咁,你真係要諗清楚先喎.我唔係一早買咗package,我都縮沙.

2008/12/06 14:21:12 回覆

米舖兄 : 好耐冇見, 多謝晒你d手信, 唔食得都睇得, 知道你近來有唔開心事情, 可能是福非禍呢!  加油, 支持!  {#_310[1].gif}

係呢, 請問今趟一人用左幾多錢呀? 因為我老婆仔好恨去, 但我 bugget 有限, 所以想預算吓, 希望你唔介意. thx.

2008/12/06 13:58:23 回覆

Dr.,

呢個星期好忙,  office 大屋搬細屋, 攰到死. 冇黎探你同米兄. sorry!

冇計啦, 公司生意勁縮. 老細講左今年雙糧減半, 個個都唔敢出聲. 有得出算好喇. 我老細算係咁, 97 及 沙士都冇 cut 人, 淨係加工時同減雙糧. 開會講左過年前唔 cut 人. 跟住去食飯好似開慶功宴咁, 人人好開心, 放下心頭大石過年. 所以跟左佢廿年都冇轉工. 好景時, 試過有三, 四糧架, 大家都心知, 冇呻過, 仲好幫佢.

有時間會追番你d網誌, thx.

{#12[1].gif}

2008/12/06 10:39:03 回覆

Dr,

 

Thanks for your value information.

 

Take care.

 

Pancy

欽差大臣
欽差大臣 2008/12/06 00:53:13 回覆

博士,

告急!!!!!

霏男果边应该好需要你过两招,指点一二!

唔该晒!

欽差大臣
欽差大臣 2008/12/06 00:12:01 回覆

谢博士,

密切留意中!加紧发!

谢!

2008/12/05 23:28:03 回覆

{#20080830021914139.GIF}

謝謝大博士,我會密切留意的~

Thanks!

2008/12/05 21:39:33 回覆

博士,

多謝你為我們這些蒼生做的福。聼一個會算命的朋友說,每次做一次預測,對身體都會形成傷害,你要小心保重身體。

全球運程要仔細拜讀,其中對我較切身的有10,13,14。

2008/12/05 20:07:28 回覆

博士~辛苦晒呵!

         你為我們搜集咁多資料。

            {#200812042347371953.gif}

2008/12/05 19:23:30 回覆

木村热切期待大博士新作.

2008/12/05 18:36:51 回覆

呢幾日, 由於趕製『2009 年己丑年運程預測』, 甚覺勞累, 『取財有道』系列, 將會暫停發表。

對大家的回應, 亦將會較為疏落。

敬請原諒!

user