整容(轉貼)

2007/02/02 22:48:30 網誌分類: 時事
02 Feb

以下是轉貼朋友的 e-mail,<整容>好像是近來茶餘飯後的熱話.

小妹不反對人家整容,當然也不是贊成啦~身體髮膚受緒父母嘛....自己的容貌不太嚇人就是了!

好友將在下月會去韓國留學,找她的時間,也真要細心留意一下韓國女子的容顏了~

*******************************

首 爾 直 擊  吳 文 忻 120 小 時 恐 怖 整 容

 

接 受 削 鼻骨 、 下 巴 豐 滿 、 打 Botox 去 皺 瘦 面 及 豐 唇 手 術 前 , 護 士 替 吳 文 忻注 射 麻 醉 藥 , 她 驚 到 叫 救 命 。

六 年 的 娛 樂 圈 , 整 容熱 爆 , 不 停 有 女 星 名 媛 整 容 新 聞 , 之 不 過 個 個 都 死 撐 話 自 己 天 生 麗 質 唔 使 整 。
在 圈 中 浮 沉 多 年 的 「 勾 鼻 妹 」 吳 文 忻 , 最 近 竟 然 接 受 李 彩 華男 友 蕭 定 一 的 百 萬 利 誘 , 出 任 整 容 代 言 人 。 上 週 三 ( 十 二 月 十 三 日 ) , 她 更 遠 赴 南 韓 首 都 首爾 接 受 七 項 整 容 手 術 , 削 骨 開 窿 隆 嘴 抽 脂 打 「 B 仔 」 ( Botox ), 一 鋪 過 大 執 。
本 刊 全 程 直 擊 整 個 血 肉 模 糊 的 手 術 過 程 。 經 過 一 百 二 十 小 時, 吳 文 忻 靚 樣 未 出 , 但 就 變 得 口 腫 面 腫 , 仲 喊 到 收 唔 到 聲 。

唔 驚 俾 人 知


「 變 靚 D 」 老 闆 蕭 定 一 曾 跟 吳 文忻 傳 緋 聞 , 他 今 次 以 一 百 萬 酬 勞 找 女 星 做 整 容 代 言 人 , 只 得 吳 文 忻 睬 他 。

不 少 女 星都 靜 雞 雞 整 容 , 但 大 部 分 都 堅 持 唔 認 , 一 向 俾 人 笑 「 勾 鼻 妹 」 的 吳 文 忻 忽 然 公 開 張 揚 要 整 容, 佢 話 唔 怕 認 , 亦 不 單 只 為 錢 咁 簡 單 。 「 之 前 未 整 都 俾 人 話 整 過 個 鼻 , 既 然 今 次 真 係 整 就 唔怕 認 , 做 得 出 怕 咩 。 咁 蕭 定 一 想 簽 我 經 理 人 合 約 , 又 講 開 整 容 計 劃 , 順 理 成 章 咪 做 ! 」
上 週 三 , 記 者 隨 吳 文 忻 到 首 爾 , 直 擊 她 的 整 容 過 程 , 出 發 前 她 表 現 興 奮 。 「 以 前 選 港姐 時 , 曾 志 偉 都 笑 我 個 鼻 太 高 , 顴 骨 又 高 , 到 入 , 李 添 勝 都 話 我 個 鼻 太 高 , 叫 我 去 整 個 鼻 , 話作 為 一 個 藝 人 , 上 鏡 有 咩 問 題 咪 整 ! 當 時 我 仲 諗 : 『 ! 叫 我 整 容 ? 』 但 原 來 好 多 藝 人 話 冇 整 , 其 實 咪 又 係 整 。 」

越 整 越 多
數 月 前 , 蕭 定 一 廣 邀 女 星 做 整 容 代 言 人 , 但 接 觸 過 差 不 多 二十 個 女 星 , 出 到 一 百 萬 酬 勞 , 依 然 無 人 敢 試 , 唯 獨 吳 文 忻 無 say no 。「 講 真 , 香 港 整 過 容 女 星 大 把 , 但 要 有 人肯 認 就 好 難 , 搵 咁 多 個 , 都 係 得 佢 一 個 肯 。 」 蕭 定 一 說。
韓 國 是 出 名 的 整 容 之 都 , 港 人 幫 襯 隆 胸 、 削 骨 、 打 Botox ( 肉 毒 桿 菌 ) 等 , 早 已 hit 爆 , 所 以蕭 定 一 決 定 安 排 吳 文 忻 到 當 地 動 刀 。
不 過 吳 文 忻 原 本 只 打 算 削 勾 鼻 , 但 在 老 闆 落 力 游 說 下 , 她 忽然 決 定 整 多 幾 樣 , 包 括 去 斑 和 溶 脂 。 「 橫 掂 都 係 , 試 埋 ! 我 成 日 俾 人 話 『 勾 鼻 妹 』 、 『 剋 夫 鼻』 , 雖 然 蘇 民 峰 話 我 唔 係 剋 夫 鼻 , 但 我 個 鼻 真 係 破 相 先 咁 勾 , 我 想 整 好 耐 喇 。 」
後 , 吳 文 忻 休 息 一 日, 上 週 四 一 早 便 到 位 於 首 爾 市 中 心 的 RIAN CLINIC 接 受 去 斑 療 程和 屁 股 溶 脂 手 術 。 手 術 過 後 文 忻 覺 得 有 點 麻 痺 , 但 她 一 於 少 理 , 拉 大 隊 去 食 韓 國 燒 烤 。 「 係屁 股 有 痺 , 但 行 得 走 得 喎 。 」
翌 日 , 吳 文 忻 再 轉 到 另 一 整 容 醫 院 DR. JOH'S AESTHETIC CLINIC 接 受 削 勾 鼻 手 術 。 手 術 前 , 主 診 的 趙 晟 弼 醫 生 說 文 忻 的 下巴 同 額 頭 比 例 唔 , 游 說 她 在 大 髀 抽 脂 肪 注 入 下 巴 同 額 頭, 兼 且 打 Botox 瘦 面 。
初 時 吳 文 忻 心 大 心 細 , 擔 心 整 得 太 多 變 成 公 仔 , 但 最 後 敵 不過 醫 生 的 嘴 頭 , 做 齊 削 鼻 , 在 下 巴 及 額 頭 注 脂 , 眼 角 、 下 顎 及 眉 頂 打 Botox 及 注 骨 膠 原 豐 唇 共 四 項 整 形 手 術 。

 

14/12 去 斑
開 波 先 做 EMAX 去 斑 , 只 需 用 儀 器 在 臉 上 碌 碌 。 吳 文 忻 說 : 「 一 都 唔 痛 。 」

 

溶 脂
接 受 溶 脂 手 術 , 在 屁 股 位 注 入 溶 脂 素 前 , 須 接 受 麻 醉 。

 

15/12
手 術 前 , 先 以 電 腦 模 擬 手 術 後 削 直 了 的 鼻 樑 。

 

接 受 局 部 麻 醉 削 鼻 骨 、 注 射 脂 肪 豐 滿 下 巴 、 注 入 骨 膠 原 豐 唇 及 打 Botox 去 皺 。 其 間 吳 文 忻 很 清 醒 , 眼 甘 甘 看 醫 生 落 刀 。

 

 

 

手 術 後 , 鼻 樑 是 直 了 , 但 由 於 過 程 恐 怖 , 吳 文 忻 忍 唔 住 喊 。

 

16/12 抽 脂
醫 生 將 喉 管插 入 吳 的 皮 膚下層 , 抽 出 脂 肪 。



 

 

醫 生 把 一 公 斤 脂 肪 的 模 型 給 吳 文 忻 看 。

 



 



 

 

 


恐 怖 到 喊
當 日 吳 文 忻 入 到 手 術 室 , 上 床 知 道 只 會 局 部 麻 醉 , 一 度 驚 到 想 縮沙 。 接 受 麻 醉 之 後 , 她 開 始 進 入 半 昏 迷 狀 態 , 醫 生 先 用 尖 嘴 鉗 插 入 吳 文 忻 鼻 窿 內 , 再 用 Laser 開 鼻 樑 位 置 , 抽 出 軟骨 組 織 放 入 鼻 頭 部 分 並 縫 針 。 其 間 , 吳 文 忻 曾 發 出 「 呀 ! 呀 ! 」 聲 。
完 成 接 近 四 小 時 的 手 術 後 , 仍 要 床 的 吳 文 忻 忍 唔 住 喊 : 「 唔 係 痛 到 喊 ,而 係 成 個 過 程 我 係 清 醒 , 知 道 醫 生 點 開 我 個 鼻 , 聽 到 晒 鑿 鼻 聲 。 心 理 壓 力 好大 , 好 難 平 復 , 同 埋 最 後 三 十 分 鐘 麻 醉 藥 過 , 某 幾 個 位 有 少 少 痛 。 」
手 術 一 完 , 吳 文 忻 就 長 期 拎 住 塊 鏡 左 照 右 照 , 望 住 貼 了 膠 布的 鼻 , 不 斷 說 : 「 點 解 要 整 ? 點 解 個 鼻 咁 ? 點 解 見 到 個 鼻 窿 ! 」 情 緒 低 落 到 要 工 作 人 員 買 朱 古 力 冬甩 她 , 還 向 她 解 釋 消 腫 後 會 唔 同 晒 , 她 才笑 番 。

開 始 改 造 第 一 日 , 吳 文 忻 到 達 RIAN CLINIC 後 , 在 安 正 桓 醫 生 游 說 下 , 做 埋 臀 部 溶 脂 手 術 , 手 術 前 醫 生 先 在 她 腰 間 「 mark 」 低 要 溶 脂 的 部 位 。

接 受 削 鼻 手 術 後 , 文 忻 四 圍 shopping ,完 全 唔 似 做 完 手 術 。


吳 文 忻 是 九 八 年 港 姐 季 軍 , 當 選 後 因 鼻 高 常 被 指 曾 整 容 , 現在 更 加 光 明 正 大 做 整 容 代 言 人 。

命 搏
其 實 好 多 女 星 之 所 以 唔 認 整 容 , 都 是 怕 男 友 或 老 公 介 意 , 跟男 友 分 手 幾 個 月 的 吳 文 忻 就 未 驚 過 。 「 我 唔 怕 俾 對 方 知 , 因 為 我 有 內 在 美 。 我 亦 無 諗 過 整 容後 會 多 人 追 定 係 少 。 」
削 勾 鼻 手 術 翌 日 , 吳 文 忻 的 眼 袋 、 額 頭 、 面 珠 發 腫 , 醫 生 雖說 是 正 常 反 應 , 但 見 到 自 己 眼 耳 口 鼻 腫 埋 一 , 吳 文 忻 當 然 不 好 受 。
本 週 一 , 她 接 受 最 後 一 個 抽 手 臂 脂 肪 手 術 。 今 年 初 , 香 港 有一 名 鋼 琴 女 教 師 在 接 受 抽 脂 手 術 後 猝 死 , 吳 文 忻 雖 然 擔 心 , 但 仍 死 頂 。 「 我 要 豁 出 去 。 」
手 術 後 , 吳 文 忻 雖 然 要 助 手 扶 住 上 落 , 但 心 情 則 比 之 前 輕 鬆得 多 。 「 終 於 搞 掂 , 我 好 , 做 完 之 後 先 發 現 自己 咁 夠 薑 。 」

大 功 告 成
完 成 七 項 手 術 後 , 吳 文 忻 變 晒 樣 之 餘 更 口 腫 面 腫 。 「 我 有 信心 變 靚 。 」

整 容 前 , 素 顏 的 吳 文 忻 已 經 頗 省 鏡 。

兩 大 疑 點

整 形 外 科 醫 生 馬 芳 蔭

吳 文 忻 到 韓 國 接 受 六 項 整 容 手 術 , 香 港 著 名 整 形 外 科 醫 生 馬 芳 蔭指 當 中 大 部 分 手 術 在 本 港 也 相 當 普 及 , 唯 他 對 其 中 兩 項 整 容 方 法 存 疑 問 。

溶 脂 唔 認 可
馬 醫 生 指 吳 文 忻 接 受 的 溶 脂 方 法 在 美 國 根 本 唔 認 可 , 因 為 效果 存 疑 , 而 且 溶 脂 素 由 多 種 藥 物 混 合 製 成 , 當 中 包 含 什 麼 藥 物 , 例 如 有 無 違 禁 藥 , 醫 生 並 沒有 提 供 。 馬 醫 生 說 若 市 民 真 的 想 減 肥 , 接 受 抽 脂 手 術 比 較 穩 陣 。

注 脂 無 得
當 地 醫 生 把 吳 文 忻 身 上 多 餘 的 脂 肪 抽 出 , 再 注 入 下 巴 。 馬 醫生 指 脂 肪 一 旦 注 入 下 巴 內 便 無 法 清 除 , 而 且 脂 肪 有 機 會 變 硬 , 導 致 變 形 , 所 以 整 形 外 科 醫 生一 般 會 採 取 植 入 物 , 如 矽 膠 ( Silicon Rubber ) 植 入 下 巴 , 因 為若 病 人 不 喜 歡 , 可 隨 時 拿 走 。

人 工 美 女
近 年 唔 少 藝 人 都 突 然 變 靚 , 明 明 單 眼 皮 突 變 雙 眼 皮 , 發 水 「面 」 包 突 變 瓜 子 面 , 但 肯 認 曾 整 容 的 少 之 又 少 。

周 汶 錡
初 出 道 的 周 汶 錡 面 圓 鼻 扁 兼 身 材 平 平 無 奇 , 經 過 多 年 「 改 良」 , 鼻 樑 已 漸 漸 變 得 又 高 又 挺 , 面 形 變 尖 , 上 圍 亦 變 得 較 豐 滿 , 經 常 晒 深 坑 。 但 她 仍 撐 大 眼講 大 話 : 「 我 一 向 都 唔 介 意 人 整 容 , 但 我 自 己 就 唔會 ! 」


傅 明 憲
讀 書 時 期 的 傅 明 憲 是 單 眼 皮 兼 臉 圓 圓 , 入 行 後 卻 變 成 雙 眼 皮。 去 年 她 以 帶 愛 犬 「 綠 茶 」 到 美 國 治 病 為 名 , 在 當 地 逗 留 數 月 回 港 , 包 包 面 突 然 變 成 瓜 子 面, 但 她 死 撐 自 己 只 是 瘦 , 無 整 容 。

樂 基 兒
大 方 承 認 將 32A 胸 部 隆 至 35C , 但 不 足 一 年 , 她 便 因 腰 背 不 勝 負 荷決 定 拆 彈 , 回 復 波 平 如 鏡 的 身 材 。


關 心 妍
03
年 初 承 認 花 二 萬 多 元 往 日本 接 受 割 雙 眼 皮 手 術 , 把 原 本 一 單 一 雙 的 眼 皮 割 成 對 稱 的 雙 眼 皮 。

容 祖 兒
鼻 扁 扁 的 容 祖 兒 近 年 突 然 鼻 樑 變 挺 , 她 解 釋 因 為 瘦 : 「 我 以 前 一 對 眼 生 得 開 、 鼻 扁 、 口 橫, 依 家 瘦 , 五 官 就 比 較 集 中 ! 」

 

回應 (1)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/02/03 00:07:34 回覆
比一億我都唔會整呀~
user