11月後之睇樓報告

2008/12/07 23:52:04 網誌分類: 經濟
07 Dec

自11月大跌市之後,各屋苑,出現了很多跌價2-3成的平盤.而熱炒之新興豪宅,跌幅驚人,好像未入伙之御龍山,樓花最高時有12000一呎.(於火炭,景是工廠大廈),己有一個1200萬,勁蝕518萬的個案.馬榮成買的倚X,破了紀錄,2萬多一呎買來.

今次風暴山頂屋仔,半山,南區.西九,都有很多於銀主邊緣之貨.早一排大平賣之做價,好多是銀行CALL LOAN. 有好多是買了ACCUMULATOR,或其他衍生工具被斬倉追數,有些是工廠周轉要現金.
早一陣子之一沉之急業主走了貨,現在股汇無大爆煲,所以再牛皮.在角力.成交減少,加上農曆新年是傳統銀根緊之時候.放假的放,等的等.大家都不動.

同經紀談起,綜合了下列情況

A) 97 落得慢. 98好多人都睇樓. 買了都中招. 樓市一直沈了多年.

B) 03無人看樓.因為覺生命都無, 投資做什麼? 或者相信香港己未落賤賣物業.但半年後,己上反晒.

C)今次好多買家看樓.十分旺丁,但出價小心. 回價很低(大家都可能看了陸SIR網),他感到,是有很多購買力.

D)今次一班之前價貴,未上車,或有錢未大損手的人,認為可能跌夠,可以撈底,出來買來中長線收租.
情況好像大家摸底買股,建倉一樣. 半年後,就知買了的人會不會後悔, 畢竟這是百年一見的世界大災.

YY太,雖然唔知是否是底,但總看不見有任何樓市一年內急反彈之原因.畢竟買樓或換樓與否,取決於對就業之信心及未來價格之期望. 有新消息,再向大家報告.

回應 (15)
我要發表
2008/12/10 18:29:07 回覆

THANKS JOHNNY

 

2008/12/10 18:12:55 回覆

1) cash..cash is king

2) minimise daily expenditure for cash deposit

3) zeroise luxury expenditure

4) keep a job or business

2008/12/09 12:15:53 回覆

亞 K:

有好多個單位就發達囉。依家得一個。

//小心俾賣家知道你地想買雙連//

我會提醒家人。Thank you!

家人留意緊西九龍、何文田嘅單位。

2008/12/09 11:56:43 回覆

YY,

謝謝,

上次買既係新盤, 所以完全唔知定.

 

Kowloon TV,

你家人有好多個單位, 好勁.

殺訂12%, 又可買又可賣, 唔急, 咁就真係一份幾好的年尾禮物.

好似第一個選擇進取d, 但選盤時, 小心俾賣家知道你地想買雙連, mark高價. 旺市3成都得啦, 淡市就唔知.

我有一對朋友上次買雙連單位, 但就睇樓時, 一直都分兩個人去睇樓, 直到完成交易先俾經紀知, 佢地原來係一齊, 成功買到兩個平單位, 造雙連.

你地留意緊邊區?  K

2008/12/09 09:12:27 回覆

亞 K:

家人被 tar 訂,殺訂共 12 %,因可賣可不賣,買家還價又低,末找到新買家,所以有 2 個想法。

1) 感覺短線有小反彈,睇多一個月希望升番啲。把大單位賣出後,會睇半年,再轉最優質雙連單位。(嘩!有冇咁理想呀!)

2) 不放現有大單位,因今年頭已把一個細單位賣了,是以 1.5 個月正常交吉期成交的,因對後市不看好,如果樓價再落 20%,會入番小單位作長線投資。

2008/12/09 08:44:16 回覆

yy 太:

o i c

Thank you!

2008/12/08 23:18:03 回覆

NSX輝

我地都見有D樓是周轉而要工廠賣出.

您見報上D 低市價5-10% 成交,就多數是.

如果可以選,都唔捨得這時候賣樓.價一定是無比差.

*今次看樓,我發覺03年大跌入貨大賺之CASE,的確教叻了大部份香港人. 人人都識得搵平貨,而賣貨者,人人都信頂到,守到,就一年半載反身. 大家都想重覆97,及03之勝利方程式. 資訊發達,OLD RICH之智慧,不再是於後花園,父子,朋友為內代代相傳. 小中產,向上之青年人,都有機會學到.

YY太

2008/12/08 22:02:23 回覆

K,

成交期一般是細定,一個月大訂,1.5個月-2個月交晒.

家人買了樓說銀行批LOAN比之前長, 要長DD,有著數.

但而家要太長,如3個月,賣家怕您TAR. 想選個快比錢的客. 而您自己都怕市再跌多D, 比了大定,銀行再估低,進退2難.

經紀,無提多少上了不TAR定之CASE. 我信10月剛轉勢,會有. 特別是比了5萬10萬細定, 見市即有低2成, 即轉平1成多, 立時TAR.

而家,市定了好多.少D.

估價方面, 一般經紀,都會推一些到價單位,(叫價估到的.) 我們看的大部份到. 如果銀行估一千萬,叫一千萬的單位經紀會叫看, 叫1300萬的會交LIST 您,叫您可看, 但唔好傾, 所以無估唔到之情況.

通常, 估價是怕買貴,但回價,一定低好多.

YY太

2008/12/08 21:50:25 回覆

KTV

本港有一班土生土長,做中印生意之有錢印度人, 住何文田,或半山,(國際學校都有好多印人),(尖沙咀的住的是新到,開公司的是有錢D),他們同香港人一樣,好愛買物業.

經紀話,他們錢好有, 但出價較低.要好筍.而且家族好大, 有人買開,就兄弟,叔佰,都會加入投資反下.

YY太 

2008/12/08 21:45:51 回覆

小潘,

NSX輝說得對. 我是這2年看淡. 長線保值,

!) YY生,好想有一個更舒適的家,人到中年,收入尚好,買來住,供當儲錢. 是買股之外之一個投資. 陸SIR話過, 租貴樓=幫人供,收入OK, 炒股唔叻,不將所有蛋放一個籃子.

2) 我信,這2年通縮, 再過D時候可能是貨幣大量供應引起之通脹.大陸樓好,香港樓好. 買都是市淡中買. 而家大把貨選.

3) 只要買市區樓傳統豪宅區, 下個股票牛市之中, 樓都一定升.

4) 對呀, 而家市場改變快,有空看看, 心中有數, 大平賣時可反應得快D. 而家出去看樓, 好多好野,平時唔比您看的,都出晒來. 幾優質都有, 當開下眼界.

不過有時幾倦.

YY太 

2008/12/08 18:10:32 回覆

KowloowTV, 咁你家人, 被tar (個字點打?)訂, 搵唔搵到新買家?

做2個月成交期, 我記住先.

銀行估低10%就預左, 去到15%,首期就變得好緊啦, 最驚係低3成, 到時唔知點算.

2008/12/08 15:39:05 回覆

yy 太:

謝謝分享.

這 2 個星期多了買家睇樓,經紀話以用家為主,冇嘜投資客。家人放樓,台台客都一家大細或夫婦,冇單一個人睇樓。最優質海景靚層數冇成交,業主重有實力唔肯低價賣。成交價高番少少。

yy太,突然多咗好多印度人睇樓,以前都好少見印度人,why?

亞 K :冇銀行可以估足價,大約低市價 7 - 15 %。依家成交期唔好做長,家人因有原因做咗一年長成交期比買家 tar 了訂。做正常 1.5 個月 或 2 個月最安全。

 

 

2008/12/08 14:54:25 回覆

yy 太:

多謝分享.  輝嫂屋企人都在放盤, 需要現金應付工廠同其他生意周轉....但買家學陸 sir 教落開定支票, 唔平唔買
現在有返成交應該可以放得成....西九有個單位放了半年也租不出, 所以決心要賣.
在港島西的還有租約, 因為之前樓價升得勁, 現在也跌得甘, 唯不知應不應趁反彈沽出去.....不捨得, 怕只怕到時生意上仍要周轉

 

小潘兄: 我估 yy 太是中線偏淡 (可能係幾年), 但長線看好

現在市場也擔心 2012 年土地供應增加而打壓樓市, 未必大跌如 98-03, 但很難大升

2008/12/08 14:19:34 回覆

YY太

你即係睇好定睇淡樓市?

你成日睇樓架??

小潘

2008/12/08 13:31:21 回覆

YY太,

謝謝分享.

經紀有無提, 多唔多客樓按上唔到會,而落左定要tar訂,

同以家成交期通常做緊幾長? 係咪以前就貪長, 依家長就無著數, 隨時到期銀行估唔足價就借唔足, 如果要長, 點解我唔等下先, 回價就自然低, 亦即是回既價=買家預計半年後個價, 可唔可以咁諗? K  

user