window dressing ?

2008/12/10 18:54:44 網誌分類: 經濟
10 Dec

個市再升824點. 15577 收市. 您真是估他唔到.

而家見報,上電視之股評人大部認為可以買進. 可能中國頂住什麼事都無.

我真的有好大之問號.

現在我什麼都無做. 本來今早想於5.4止賺.(10%利潤)隻3328交行.但經紀反之說人地重是做升.唔好走住.

不覺收市再升. 成5.8收.

其實真係唔識玩. (好像我上星期見美國大跌600點, 98元止蝕了恆生. 而家彈到$110, 今天賣蝕少6萬元, 是一個好多的錢.)

好像做什麼都錯. 經紀今天從提游水機械式之問題.說我應該一低就補回,高出,再低買返, 同時恆生98 唔好止蝕(上次116,經紀唔讚成止蝕,跌到88和. 但今天止了就即升. )

各有各說,什麼是低, 會不會是必必話頭, 賺就dd, 蝕就多多?

k說的對, 不一定每天,每即落場, 唔清楚方向,就不要動. yy太

回應 (13)
我要發表
2008/12/16 16:05:14 回覆

YY太,

Merry Christmas!

Johnny.

 

2008/12/14 00:01:22 回覆

Piker,

恭喜2800賺多了錢. 我一早放了LU, 今次看太淡. 但邊個知.

總之長玩長有就是.

牛熊本人無本事學, 都是做一個安份的老散.  YY太

2008/12/13 14:04:48 回覆

yy太:

照計劃在恒指15000點上沽出餘下的#2800,想不到今次的利潤比上次出貨還要賺得多。不過今次真是“睇唔通”,只敢將利潤加注熊證,原先的熊證由於星期五的跌市已轉虧為盈,暫時脫離危險時期。現時的策略只是見步行步,熊證隨時準備止蝕。

2008/12/11 15:39:54 回覆

潘記: Yes sir.

K

2008/12/11 15:30:50 回覆

亞K, Y Y太

有時候拎少少錢出黎賭下無妨,考下自己腦筋,冇咁易老人痴呆。

一生人有兩樣野,無講男女都唔好掂,除時摧毀一生。

一個係賭

一個係色

兩大戒條,但引誘又係最大。

小潘

2008/12/11 14:20:32 回覆

中國經濟的嚴峻問題現在才慢慢浮現。昨天與幾個朋友吃飯。其中一個是做紡織品出口歐洲的,從10月開始生意只有正常的70%。我跟他說還不錯呀!他說按道理10月開始是旺季,生意應該是正常的一倍,宜家只有7成,即係去年旺季的1/3!

另一個做内銷的朋友就好些,生意只跌了2,3成,算好的。

大家好像都在討論轉行或參與一些反周期的行業。(最近很多商業雜誌都興講這個詞)不過在這段低迷時期,那有這麽多反周期的業務?何況不熟不做,你眼光夠,但沒有行業的資源,知識和人脈關係,要重新開始,談何容易?

從前兩天就一直散貨,之後等低位補囘。看看這幾天還是長升長有,就想不如把一些倉低蟹都拿出來先清掉,再補囘。

2008/12/11 14:03:39 回覆

YY太, 

你既朋友賭馬,考眼光,我買波都係咁,買幾十元,輸左咪當食個下午茶, 贏左又幾開心囉. k

2008/12/11 13:29:13 回覆

k

是呀, 不過而家剛學投資. 同時找下自己的路.

每天入市,一定輸. yy太

2008/12/11 13:02:34 回覆

小潘,

其實都是. 但有時改進下自己,其實都幾好.

找一個自己的路.

我有一些朋友,賭馬唔係只想贏錢, 而是為眼光.

我呢都不是成日trade. 日日落場,正職都無埋.  yy太

2008/12/11 12:35:29 回覆

想寫下回應, 寫寫下, 寫左呢篇博.

投資是一件沉悶既事

2008/12/11 02:37:14 回覆

其實,唔駛咁辛苦。

我見陸sir blog的人炒來炒去仲辛苦過返工。

買股票,最簡單就係睇你有冇食力hold。好似上次跌到1萬點時,有閒錢買少少,可能一兩手。再跌,損失不大,大升到而家已經近 40%,真係好過玩輪。

以中行為例,上次低位 1.x,比你中行再跌,都唔會跌到仙股,但而家反彈已經過 50%。

所以,我地又唔係想炒股發達,唔駛日日睇市,跌得勁就買少少。唔駛傷神。

小潘

2008/12/10 22:31:59 回覆

DANNY1

多謝您. 是呀,真是有D失了信心.

但是一樣聰明了,我是不會高追.最多賺少轉.技不如人. 就是如此.

經紀,話他如何如何. 是他技巧. 我自己心理質素差. 決定慢,所以十格游走,我唔OK.

至於恆生, 就真係 由買之一刻都知是錯 (YY生 當時手風順), 但我錯在無因 反彈偷雞不成. 即CUT LOSS. 4個月前,941 第一次跌時偷雞失敗, 立時CUT LOSS(時為$119), 如果留到今天,都幾大件事.

散戶為什麼往往重覆失敗, 但就少有重覆成功.

YY太

2008/12/10 21:49:40 回覆

yy 太:

多謝分享

有時真講些少運氣.早前因負面消息太多.感覺上走勢會向下,冇咁快轉勢.

好多淡友會忍住唔出手買嘢.有d蟹貨只想先止蝕再底位買回.減低成本的心理.

是否多做多錯?有時真是無奈.妳今次最緊要唔好輸信心.惟有忘記自已的買賣價.

現在反彈位好似越升越有,升到妳唔信.大戶睇住散戶來食.市況波譎雲詭,最怕走錯邊.自己一出手便和自己方向相反.個人認為仍採取妳早前的策略.分注睇位買入為上.

小心再部署新的計劃.若手風唔順,等待機會行事,小做小錯.唔好太心急.

新的一天,新的開始

共勉.

 

 

user