關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——貓貓與花

2008/12/12 00:00:00 網誌分類: 寫作
12 Dec
主人愛花,貓貓也愛……咬花,兩者真的不能共存。

   收到花帶回家,所有貓都起哄,扯絲帶的有,大口咬紫天星的也有。

   不想糟蹋了花,更不想牠們咬完花後嘔,把它擺到書房裏,關上門,再加兩塊Stand用來把門死死頂着,心想萬無一失罷?

   翌日,花完好地繼續漂亮,安樂地返工去。誰不知傍晚回家,不幸的事又發生了,牠們用九牛二虎之力推開門爆了入書房,連花帶花樽扯倒……花瓣兒狼狽散在四周,樽內的水,正正灑在電腦掣上,整個濕了……大聲喝問誰幹的好事?貓儍儍的望着你,彷彿在說,是你帶回來引我的呀!

   要制止貓的好奇心?簡直是異想天開。愛花的主人,只得讓步,犧牲插花的興趣了。

  關慧玲

  

回應 (4)
我要發表
2008/12/14 14:03:59 回覆

慧玲姐姐:近兩週忙於公司搞workshop的事,家中又有些事要煩,無時間睇你網上的Blog看貓貓趣事and和各位貓友傾偈,!疲倦不堪,好想休息,又未得注.要搵D野支持下自己,就係立即上的Blog,非常振奮呢﹗

睇到骰仔第一次打爛,佢都算好百厭丫,屋裡D野新其又好玩嘛.貓豬比較鍾意,任何質地都咬一餐,其它我都有用blue tape,其實無嘜用,我貼在大門的"大福"月曆都比貓豬咬爛,至於雪櫃D靚靚磁石貼,比佢多次掃低後,已經收埋,其它放出,都比西過啦,貓的主人是可以容忍的,是嗎﹗and 睇到貓貓與花,dangD花唔抵,甘都可以開到書房門(明明鎖注左),,神乎其技呀!至於我會將花放在有玻璃門的書柜內,甘咪可以欣賞之餘,又萬無一失,!哈﹗

家中人貓安好嗎?阿寶近況如何呀? {#icon5}

2008/12/12 12:26:47 回覆

關小姐,

我都愛花, 屋企試過插玫瑰花, 好彩冇事, 佢哋行過 '裝' 吓, 聞吓就走開, 驅蚊草就放咗大半年都安然無恙, 其實我好想問佢哋點開門 ? 試吓裝架機錄低事發經過, 冇理由佢哋識開鎖架, 如果真係識, 妳就發達啦! {#icon55} {#icon55}

2008/12/12 10:23:26 回覆

我家裡情況也一樣.  從某年開始再也沒有年花, 四季桔, 水仙, 金銀柳.........牠們又贏了漂亮的一仗!

TY

2008/12/12 09:40:31 回覆

關小姐,

嘩!!!! 爆間天王, 睇嚟你要用鎖鎖住房門至得, 再唔掂加多道鐵閘~ {#icon9}

不過好彩冇做成火燭~ {#icon54}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}