狂徒

2008/12/14 20:05:43 網誌分類: 時事
14 Dec

旺角區係許多人常去的地方,在前幾年亦曾發生高空有人淋強水,令多人受傷之後,我每次當行經此地,都會不自然地走入行人道,盡可能避免有此類無良傷害。

當見到電視上有個女仔受傷痛哭時,心裡那種憤怒不由發出,那個無耻之徒真係死十次都唔夠。希望香港警察加快追捕此狂徒,等佢受到法律的制裁。

大家都要小心呀,因為今次金融海嘯令不少人精神飽受折磨,有些人都因而變得精神崩潰而做出一些傻事。

如果有甚麼想不通時,盡可能與家人同朋友分享出你的感受,大家要手望相助才能渡過難關。

希望大家聖誕快樂!!

 

回應 (5)
我要發表
2008/12/18 01:19:16 回覆

http://www.presentationhelper.co.uk/powerpoint-templates/00308/468slide1.jpg

Merry Christmas!!!!

vv

2008/12/16 10:50:52 回覆

開心人早晨,

此狂徒一定好報啊!

Kenny在美國祝開心人聖誕和新年快樂!

2008/12/16 00:18:41 回覆

呢 2 日我行過果頭,都有 d 心驚驚﹗

2008/12/14 23:30:42 回覆

妳就得對,希望香港警察加快追捕此狂徒,等佢受到法律的制裁。 {#icon3}

 

2008/12/14 22:30:42 回覆

損人不利己者......可悲可恨也!真的犯眾怒!

user