關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓生導師續集--博擊全面睇

2008/12/20 01:02:08 網誌分類: 未分類
20 Dec

骰仔從米米處學會撲貓的技巧,常常挑釁紅豆。

 

{#IMG_1158fight1.jpg}

 

 

準備...

{#IMG_1159fight2.jpg}

 

我撲...

{#IMG_1160fight3.jpg}

 

踩住...

{#IMG_1162fight4.jpg}

 

難分難解...

{#IMG_1163fight5.jpg}

 

下一回合。

{#IMG_1164fight5.jpg}

 

小甘和阿kidd決定隔岸觀火,免被主人鬧埋一份...好醒。

{#IMG_1166fight6.jpg}

 

 

回應 (37)
我要發表
2008/12/26 13:12:18 回覆

Caroline,

妳嘅情況我都問過人, 佢唔係老貓癡呆, 係因為有病, 身體內器官唔識通知佢要食嘢 , 其實好危險, 身體內器官冇營養會衰竭, 肯飲水嗎? 如果肯, 開少少葡萄糖水比佢飲, 頂住先, cat cat 個方法有冇試過 ? 再要比 D 耐性, 唔係就試吓用針筒餵佢, 希望迫佢食住 D嘢, 但最終都係要佢自己肯食先至得, 如果都唔得, 我諗就要睇吓醫生有冇方法幫佢 (當然希望佢肯自己食啦 !) 加油呀 ! 祝阿 B 早日康復 !

關慧玲
關慧玲 2008/12/26 13:05:20 回覆

caroline,

阿b點呀??食嘢情況好些沒有?吃和睡是牠們的貓生樂趣,牠愈提不起勁食,主人就愈要加把勁引起牠的興趣。辛苦你了。

2008/12/26 11:44:46 回覆

Caroline,

亞B幾多歲呀? 佢可能要你服侍佢先肯食喎, 有冇試過用吞拿魚罐頭(天x有魚個牌子唔錯架)呀? 我每次食親都好麻煩, 要避開晒佢哋或要困住佢哋先可以食得舒服, 如果唔係我要將個長期罐頭遞高, 佢哋5隻會強搶同好嘈, 所以我盡量少食呢d"遺禁品"~~ {#icon10}

2008/12/25 23:52:48 回覆

Hi, Cat Cat & Sinsinho,

今天一大早便開了一罐 "貓大哥" 給亞 B 食,她例牌地食了兩口便走開了,隔了一陣我再抱她放在那碟貓糧前面,她嗅了幾下之後又食了兩口便又走開了....又隔了一陣,我又再抱,佢又再食兩口,又又再走開........如是者來來回回十幾次,大約用咗個幾鐘,她才吃了大約一湯匙的 "貓大哥" !!! {#icon32}其間我突然會諗:唔通亞 B 年紀大了,有 "老貓痴呆" !!! 唔記得咗食野 ?! {#icon3}

關慧玲
關慧玲 2008/12/24 23:31:48 回覆

catcat,

未見過有貓扮肥蜜蜂,好好笑。

關慧玲
關慧玲 2008/12/24 23:30:15 回覆

係呀,好忙好忙。再過多一陣,一次過整多幾張。

2008/12/24 16:58:14 回覆

Caroline,

點解會咁架 ?!! 真係一D 嘢都唔肯食就要問吓醫生點幫佢, 需唔需要吊鹽水, 或者諗吓其他辦法, 試下cat cat 個方法先, 睇下得唔得, 今次連baby food, 貓大哥都唔肯食呀 ? 可以去街市買 D 新鮮貓魚清蒸 (冇油冇鹽) 去骨比佢試下, 或者清蒸雞柳 (去皮).

我知你一定好擔心, 因為我都試過, 雪櫃試過有成10幾種罐頭, 妹妹每一種都只食一, 兩啖, 有時佢開一罐唔肯食又再開第二罐, 其他貓都食唔晒 !

但妳千祈唔好放棄呀, 關小姐咪有嗰獸醫資料比妳? 試吓打電話問吓先, 阿B, 一定要努力, 我哋會為你打氣 !!

2008/12/24 15:20:20 回覆

Caroline,

你可以試吓用吞拿魚罐頭(人食嗰d, 用水沖走d咸味), 佢哋多數都會食, 當初Garfield仔尿道炎醫生要佢食特別糧, 佢唔肯食幾日嘢, 又要我迫佢食, 最後我用嗰d吞拿魚罐頭加大量嘅水比佢食, 佢食咗好多嘢, 醫生都話呢個方法ok, 只要佢開番胃口就咩方法都要試吓, 而家冇事喇~

Joe,

未傾掂Ball Ball點呀, 有消息再覆~

2008/12/24 14:58:37 回覆

Miu Miu 叫我同你哋講多謝呀~佢好開心你哋話佢靚女, 佢有d面紅~ {#icon9}

2008/12/24 14:51:11 回覆

Hi 大家好,

 

B 呢幾日又唔肯食野,攪到我頭都大埋,最初她還肯吃幾口罐頭,點知依家連幾口都不會主動食,咁我唯有用針管餵她,她才有 落肚。另外,她連牛奶味既營養丸都唔肯自己食,咁我又唯有 碎佢逐少逐少咁餵…..我諗我要再轉第二隻罐頭引佢食先得啦 {#icon32}

 

祝大家既貓貓健健康康,個個都 肥豬大隻,活活潑潑!

 

Cat Cat,你家Miu Miu好靚女呀!

2008/12/24 13:12:36 回覆

cat cat,

點解會打橫行咁搞笑 ? {#icon3} 比我見到實笑到收唔到聲, 但係Miu Miu 同蕃薯都 ok 嗃, 坐定定比妳映相, 不過蕃薯咬妳一嘢就始料不及, 我見佢又鹿衫, 又蜜蜂仔衫, 我以為佢鍾意添 ! 原來只係妳鍾意 !!!! {#icon39}

2008/12/24 12:52:42 回覆

關小姐,

又話比阿寶D 相我哋睇嘅 ? 佢條尾點呀 ? 食咗咁耐藥, 上次D 炎症好返未 ?

Caroline,

呢幾日冇阿B 消息, 佢胃口好D未?

在此祝大家都聖誕快樂, 身體健康 !

2008/12/24 12:36:20 回覆

Sinsinho,

哈哈....唔緊要, 嗡嗡, Borgee & Garfield佢哋唔鍾意著衫, 今朝同佢哋著咗之後打橫行, 仲要個肚貼住地, 所以幫佢哋除返衫~

蕃薯仔唔都唔鍾意架, 可能覺得"COOL'住肚腩仔, 仲比佢咬咗一嘢...

2008/12/24 12:03:33 回覆

cat cat,

唔好意思, 我唔知蕃薯仔係咁, 只不過好奇問吓 . 不過Miu Miu 'zoom'近鏡睇真D, 真係好靚女, 我都忍唔住想摸吓佢, 出到街實好多 fans 啦 ! 我覺得蕃薯仔著件蜜蜂仔衫好 " Sharp" ! 點解 翁翁冇衫著嘅 ?

花姐
花姐 2008/12/24 11:11:38 回覆

{#cake.jpg}

2008/12/24 10:36:17 回覆

{#IMG_1361.JPG} {#IMG_1365.JPG} {#IMG_1364.JPG}

蕃薯仔係斷尾貓, 唔知係咪因為咁特別百厭~

貓嫲嫲每次過嚟蕃薯仔都會咬佢, 所以貓嫲嫲話唔織比佢又要用多d冷喎, 貓嫲嫲仲幫Miu Miu改咗個花名叫"朱古力", 佢話佢D顏色似喎~ {#icon2}

Merry Christmas & Happy New Year

 

2008/12/24 09:22:09 回覆

Merry Christmas!!!! {#icon8}

2008/12/23 19:17:20 回覆

cat cat,

Miu Miu 就好啦, 有嫲嫲嘅溫暖牌, 其他成員有嗎 ? 你哋都偏心, 去街又淨係帶Miu Miu 去, 蕃薯仔有冇呀, 使唔使一年織一件 ? 皆因佢一日一日長大 !!! {#icon36}白色就係翁翁 ? 好靚 , 但係我想問, 蕃薯仔條尾咁短嘅, 你睇貓豬條尾幾長 !!! {#icon30}

Joe,

斗篷裝唔係 "鬆鬆哋 " 架咩 ? 貓豬著咗好似 迫D 喎 ! 睇埋關家貓 阿寶著成點就有比較啦 !

2008/12/23 17:20:12 回覆

CatCat,蕃薯仔件鹿衫好靚呀,邊到買?但係真的似聖誕虎多D!貓豬件衫已是大碼,

佢肚腩仔多肉D,無法啦.如果我見到Miu Miu,借比佢試著都OK.廁所是佢收藏寶物的地方嗎?常常擔野入去.

Ball Ball 的事情決定怎樣﹐可帶佢回家嗎﹗

2008/12/23 15:34:42 回覆

Miu Miu呢件係冷衫, 係貓嫲嫲見天氣凍織比佢, 第二日返工前同佢哋除咗件衫, 放咗喺梳化上面, 點知放咗工就見倒d衫仔喺廁所地下~

{#IMG_1314.JPG}

2008/12/23 15:28:41 回覆

Joe,

貓豬件衫好似唔啱size喎, 借比Miu Miu著吖, 佢可能會啱著~

2008/12/23 15:27:09 回覆

蕃薯仔話要扮聖誕鹿喎~ (我呃佢話呢件係鹿衫, 佢未見過鹿, 所以唔知我呃佢, 而家佢似聖誕虎多d!!) 嗡嗡都笑佢... {#icon0} {#IMG_1319.JPG}

2008/12/23 14:52:19 回覆

Sinsinho,貓豬件衫係斗篷裝,(頸和肚位置是摩術貼),因其它款式無佢碼,見哩件都吾錯,便買比佢。

 

 哈哈﹗慧玲姐姐嘜既。

關慧玲
關慧玲 2008/12/23 14:41:07 回覆

joe,

貓豬件聖誕衫,同我買的一模一樣呀。真巧。

阿寶穿了好英呢。等陣upload比大家睇。

2008/12/23 14:20:57 回覆

Joe,

貓肯著衫已經係少, 鍾意著就更加少, 貓豬都算叻, 肯比你幫佢扮靚, 映多幾款嚟睇吓呀 ! 不過件衫好似遮唔到個白雪雪肚腩仔喎. 

2008/12/23 12:41:08 回覆

骰仔從眾貓中,首選了紅豆小姐做博擊對象,….佢靚女呢,哈哈!骰仔都係玩

.格鬥後便申苦了主人收拾吧.

 

cat cat,蕃薯仔都著冷衫呀,我昨晚都比件新衫(聖誕裝)貓豬著,(昨晚凍呀),佢好似幾鍾意件衫,睡覺前幫佢除左件衫掛係衣柜門到,點知清晨佢去完廁所後叫我幫佢著衫,左後佢就自己出廳玩啦.

 

我和聖誕貓豬祝慧玲姐姐(關家貓大爺/大姐)&各位貓友: 聖誕快樂﹑人貓身體健康﹗

  {#221208_1948~00.jpg} {#221208_1953~00.jpg}

2008/12/22 13:15:34 回覆

cat cat,

蕃薯仔同之前關小姐介紹個阿Dale一樣唔怕水喎, 但真係怕唔怕會凍親呢 ?阿仔都鍾意飲水喉水, 但若果整濕個頭會即刻走, 唔會好似蕃薯咁繼續玩.

我諗佢哋唔係著咗衫會乖 D, 係因為佢哋唔鍾意著, 又唔可以自己舐身, 聞唔到自已嘅氣味, 見唔到自己 D 毛, 妳留意吓佢哋一除咗件衫, 會唔即刻將自己整理一番 ? 

2008/12/22 12:29:50 回覆

sinsinho,

著衫只係我意思姐, 因為我佢著衫會乖d, 佢嗰件係普通衫仔, 都唔明點解Miu Miu咁鐘意擔嘢入廁所? 話時話蕃薯仔真係可能唔怕凍, 因為佢成日走入廁所飲水喉水, 個頭仔濕晒都唔走,  冷天同夏天都係咁, 難為我驚佢凍親~

 

2008/12/22 11:56:24 回覆

關小姐,

我都相信骰仔係想玩, 但佢哋玩得 "興 " 起, 情況同打交冇分別, 結果我哋都係變成 "貓工人" .

我家阿寶同小米就麻煩 D 啦, 之前阿寶常因妹妹同小米嘈, 妹妹過身後, 阿寶想找小米作伴, 但她仍記住阿寶之前成日蝦佢, 不肯妥協, 所以成日嘈, 一見阿寶行近, 小米立即張牙舞爪, 胡嚟胡去, 嘈到不得了, 有時重打起上嚟, 貓毛一執一執四圍係, 試過受傷, 好彩係皮外傷, 又試過嚇到小米賴尿, 最驚佢哋整到眼睛, 咁就麻煩啦 ! 不過我個大仔有時會幫拖, 會去打番阿寶, 小米就會襯機溜走, 唉 ! 都冇辦法, 睇唔到咁多, 希望遲 D 會好 D!

關慧玲
關慧玲 2008/12/20 17:47:08 回覆

sinsinho,

又真係好奇怪,貓群中通常只有兩隻對打,好少群揪嘅。其他貓都四散睇嘢居多。

骰仔並唔係真打,佢只係撲低紅豆玩,但二號仔開始多妥佢成日製造混亂,會胡佢囉。

2008/12/20 17:26:19 回覆

有格鬥區都冇用, 拳腳無眼, 佢哋打起上嚟都六親不認, 飛嚟飛去, 掃低晒D 嘢又唔識整返好, 不過佢哋一D 都唔擔心, 呢D 手尾自然有  "(主)工人" 做 ! {#icon30}

2008/12/20 16:26:50 回覆

米米的搗蛋功夫後繼有貓,關家從始家無寧日,一場接一場嘅打甩貓毛大戰正式開始...關小姐要貼多幾張(小心易碎)在家...又或者畫個格鬥區俾骰仔.... {#icon8}

2008/12/20 15:29:53 回覆

cat cat,

蕃薯仔咁大隻都怕冷咩 ? 要著冷衫 ?而家都有廿幾度, 遲 D 再凍 D 點算 ? 如果我小米見到冷衫 就一定食咗落肚 !

2008/12/20 12:53:37 回覆

關小姐,

當時戰況都好激烈喎, 睇吓紅豆條尾大咗幾倍呀 ! 骰仔又係, 踩人個肚都有, 打交都要斯文 D嗎 !!!睇嚟妳班 ' 關家貓 ' 都好冇義氣 , 大難臨頭各自飛, 妳都好家教囉 !!! {#icon45} 骰仔鍛鍊完再挑戰米米, 唉, 妳 D 易碎品放好未呀 ! 危險...

2008/12/20 10:51:52 回覆

關小姐,

Miu Miu噚晚將佢自己同蕃薯仔著過嘅冷衫仔擔咗入廁所, 所以佢今日無冷衫著, 要著小蜜蜂衫保暖~

2008/12/20 10:48:49 回覆

米米呢??佢咁八掛, 點解唔見咗佢!??

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}