關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——香水垃圾桶

2009/01/02 00:00:00 網誌分類: 寫作
02 Jan
  不知哪個貓爺,興起玩廚房的垃圾桶。

     我家垃圾桶是掀蓋式的,踩腳踏才可以打開,可是世上恐怕沒有難倒貓的事。某天倒垃圾時,發現裏面的垃圾膠袋全被咬爛了。又有一天,打開裏面竟有一泡尿;不知哪個發瘟玩得忘形,留下了紀念品。

     貓兒愛膠味,自以為好醒把膠袋全收起來,但封在垃圾桶內的,竟也被牠們嗅到,扯不出來,索性跳進去玩。

     把垃圾桶用消毒藥水洗過,依然阻止不了牠們的進攻,牠們已懂得用頭頂開垃圾桶蓋,難道不用膠袋盛垃圾麼?最後我出動撒手鐧;拿出香水對準垃圾堆狂噴,貓最憎香水味,立即退出廚房,這下子,大概可休戰了吧?

     哈,現在全屋最污穢的地方不斷散發幽香,可說詭異之至。

  關慧玲

  

回應 (7)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2009/01/05 16:33:50 回覆

joe,

我都有諗過裝cam,好想道佢哋在家時是不是食popcorn飲啤酒?

同貓貓是無得計較的,你嬲時,佢根本不理你,又何必激死自己??惟有阿Q的想,我同你鬥長命....

 

2009/01/05 15:48:29 回覆

立冬提議妳在家裡安裝攝錄機,24小時監測著關家貓,….我讚成.我相信每天都會好精彩呢.

但妳發現佢地搞事後的一刻,有無D氣憤呀.!算把啦!作為貓主人既我地唯有接受哩D曳事發生.嬲唔來呢﹗

關慧玲
關慧玲 2009/01/05 10:47:01 回覆

這場仗,我估我暫時贏了掛?後來索性放一舊香到嗅的番硯,貓貓聞到調頭走,哈哈哈。

究竟牠們下一個玩味目標係乜?我未諗到。

2009/01/02 15:28:58 回覆

HAPPY NEW YEAR!!

係囉...都唔知D膠袋有咩咁好味 {#icon3}次次買完一袋ニ袋返家臭bee就不停lam lam lam...我要同佢鬥快執好d膠袋 {#icon24}

2009/01/02 13:13:32 回覆

對付佢哋簡直要同佢哋鬥快, 今朝重諗緊點放好 D 嘢, 晚上牠們已幫你掃平晒. 問起嚟冇 '貓' 認, 重個個好似瞓唔醒咁, 扮唔知, 若無其事一樣, 激氣 !

咁又好難怪佢哋嘅, 成日咁長, 你話佢哋點打發時間吖 ! 一係分配 D 家務俾佢哋做囉 , 阿寶掃地, 骰仔抺窗, 米米洗衫, 紅豆洗碗......唉 ! 發夢 ! {#icon3}

立 冬
立 冬 2009/01/02 13:02:43 回覆

慧玲,新年進步啊!有沒有考慮在家裡安裝攝錄機,二十四小時監測著貓爺們呢?牠們應該不會投訴沒有私隱權吧!其次,你又可把牠們的活動播放出來給大家分享,一舉數得呢。

2009/01/02 09:17:58 回覆

玥對付呢班百厭星, 果然要各出奇某~ {#icon8}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}