恒指/道指 (22/1/2009)

2009/01/22 00:11:37 網誌分類: 未分類
22 Jan

 

匯豐控股持續弱勢,昨日收報$55,創近10年新低,連跌八個交易日後累計跌幅高達26.37%。如今天匯控回穩或反彈, 猶豫既匯控擁躉就會追入, 推高港股, 市場氣氛有望改善, 但英鎊疲弱拖住匯控後腿, 市場上亦充斥著太多利淡消息, 估計就算港股反彈亦不會持久.

任總言中有物, 似乎想向股民發出大插預警, 散戶宜做好防風措施, 收細注碼, 且戰且退, 2009 年第一季屬非常高危時期, 風險大過回報, 宜離場觀望.

 

stephen兄分析:

~ #857 中石油走勢轉弱, 止蝕位 $5.7

~ #386 中石化在 $4.05 至 $4.5 之間游走, 如能守住 $4.25, 上望 $4.45 

 

dai dai 兄分析:

恆指收12583.63跌376.14,形成一粒可能見底嘅陀螺。上阻力10天線13552,下支持位上年11月21日低位11814.8。

ADR 

HSI  12977  +392.91 

#5  $57.3  +$2.3 

#941  $71.07  +$1.82 

#2628  $20.89  +$0.59 

zipang / 團長分析:
團長估計期指在 13200 結算
2628都係睇5仔走勢
5仔睇黎係$55真係比人吸貨
聽日外資大戶又要同中資大戶再打過
2628就會跟5仔上
團長話941沽盤係下午市大量出現
因為上午市三大沽空未見
如果大戶將941沽穿$68或者仲唔敢講
團長分析941沽壓愈來愈弱   尾市大戶入貨平番沽盤
睇黎大戶轉倉完成   團長睇大戶轉好倉
聽日可望逐步走上   如果5仔企穩
941彈上$75會好快
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
22/1/2009
隔晚道指升 279點   以接近全日高位收市   收報 8228   8000樓下果然有無形之手托住道指
恒指高開261點後牛皮上落   下午A股收市後恒指一直下滑至全日低位收市   高開低收   極度樣衰   恒指升 74點    收報 12657
尾市港股走勢轉差   可能是由於今晚美國會公佈多項經濟數據   估計美股下挫
匯控造好.美元下跌.油價回升有助港股回穩
去年第四季 內地經濟增長顯著放緩   影響國企股表現
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

連續多日,高居港股沽空榜首位的恆指權重股匯豐控股今日延續弱勢,低開低走全日大部分時間于低位爭持,收市再跌4.35%至55港元,創近10年新低,成交8763.56萬股。連跌八個交易日後累計跌幅高達26.37%。(轉貼)

 
任總指金融海嘯第二波傳染更強
2009-01-21 (17:03)

金管局總裁任志剛評論外匯基金在二○○八年的表現時表示,二○○八年金融市場極為波動及充滿危機。他又警告,全球金融體系仍動盪不穩,金融海嘯第二波似乎正出現,難作準確預測前景。

        他表示,金融海嘯的第二波,傳染性及震盪會比第一波更厲害,因為去年底新興市場基調仍好,但現時情況已不一樣,加上不少企業業績轉壞,見紅絕不出奇,估計在未來兩三個月將影響市場心理及引致震盪,大家要非常留意及小心,在這環境下投資並不容易。

~~~~~~~~~~~~~~~~~

信報簡卓峰: 

滙控005續跌,最低曾見54.9元,下跌2.6元,跌幅4.5%,出現反彈,收報55元,下跌2.5元或4.3%。由前年歷史高位153.5元計算,暫時累積跌幅64.2%,每天9RSI跌至10.210月最低價75元,9RSI跌至10.45大反彈;另已低於250天線51.3%,極度超賣,隨時反彈。

恒指昨天出現本月以來第三個下跌裂口9RSI曾跌近20的水平,回顧去年10月,恒指大跌至10676點,9RSI跌至19.2便見底急升;因此,以昨天9RSI分析,反映大市在11814點水平或以上有支持,隨時反彈。留意恒指及各股的STCSlow),後市一旦K升穿D則是上升訊號。

恒指昨天低點低於1290415日),但動力指數背馳,也反映大市的支持力漸現。長實001及工行1398也出現這種支持漸現的「底背馳」走勢。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

政府加重救市措施, 但股市為何大幅回落, 連一些似樣的反彈也沒有, 究竟發生甚麼問題. 以金融業為例, 政府力救RBS, 但該股當天急挫超過6成, 持有該股仿如世界末日一樣, 反映投資市場是抗拒政府入股, 擔心最終成為公營銀行而削弱投資者的利益.

而金融海嘯的第二波是否已經出現呢? 第一波是指由次按引發, 使金融業受重創, 而第二波是政府挽救金融業後, 擔起所有責任後, 引致政府持有大量壞資產, 使各國政府未能履行責任, 而出現評級下降或破壞, 目前全球焦點開始擔心國家評級下調, 引發英鎊大挫, 對債券的影響頗大, 或會刺激息率急升, 即各地央行的量化寬鬆貨幣政策完全失敗, 到時全球便出現更嚴重的問題, 由經濟轉至其他方面.
(轉貼 ~ 劉兆祥)

 

最新回應

門徒
門徒 2024/04/19

烏雞煲補呀 {#icons_boy9}

美味雞煲
美味雞煲 2024/04/19
@soho*...

元帥,收到,我無帶防曬液🤣🙈 但有帶傘,防曬手袖,太陽帽同防曬日霜😆😂 我上次遊玩亞州3個月....用防曬液......毛管閉塞 😖😫

朝早起身飲杯瑞幸¥9.9熱咖啡 (+ 其他茶底👍🏾) 精神 😂👍🏾 低消費漫遊......+ 埋美團.....大愛祖國 🤭😍🥳 5 明啲國內後生....好鍾意 un 腳同 mou 係度 😆🙈 

soho*
soho* 2024/04/19

雞煲, 如果你去雲南大理昆明等地, 一定一定一定要做好防曬措施, 因為紫外線極強, 曬半日你就會變黑美人

美味雞煲
美味雞煲 2024/04/19
@史哥...

史哥,我係坐車時睇市🤣 你啱丫,專心旅行😄 現貨開市至貼市 😂👍🏾 噚日入咗隻牛....簡直係嘥精神,捱眼瞓又要貼士又遲出門口仲要輸錢真係滾 😡

元帥,門師兄 可能係我個網絡差,之前都放上載到,我用手機影相,容量應該唔算好大。出發去成都,有時間再試上載 😂🤭 我喺國內需要留一段時間,我要買VPN用 😅 香港買嗰張數據卡得50 GB,平均一日用一GB