恒指/道指 (23/1/2009)

2009/01/23 00:46:55 網誌分類: 未分類
23 Jan

 

今天是鼠年最後一個交易日, 下星期四(29/1).星期五(30/1)開市, 但國內股市要在星期一(2/2)才復市, 而香港農曆新年長假期美國有市.

#5 匯控有幾個裂口未補:

$59 - 61.3           $64.4 - 65.55           $67 - 69.7

 

stephen 兄分析:

~ 恒指上下波幅會收窄,  12300 有支持

~ #2628 中國人壽向下 $19.8 / $19.3

~ #941 中國移動 $69 阻力大, 如失守 $67, 向下試 $63

 

dai dai 兄分析:

~ 滙豐已出現消耗性裂口,補回有利後市。沽空盤利潤已深,香港三幾日假期,佢地點都要避一避。

ADR 

HSI  12549  -109.29 

#5  $57.11  +$0.11 

#941  $67.91  -$0.24 

#2628  $19.83  -$0.37 

VIX  47.29 +0.87  NY Crude  US$38.74  NY Gold  US$856.45 

Yen  88.75   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

23/1/2009

隔晚道指跌105點   收報 8122

恒指低開後窄幅上落  交投淡靜   收市跌 79點    收報12578   成交縮減至 337億

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

劉兆祥:

近期市場焦點集中在匯豐身上, 本人嘗試運用圖表去分析匯豐的走勢表現(本人基本上不會看匯豐走勢圖, 因為匯豐股價受倫敦匯豐及英鎊變化影響, 因此沒有分析價值, 今次以圖表分析, 有一假設, 就是英鎊在1.36已經暫時完成拋售, 未來不會跌穿1.36水平), 從1992年開始的匯豐月線圖, 可劃出一線長達17年的上升軌支持線, 該線正處於55元水平, 因此是重要的支持位, 而本地投資者的血肉長城, 雖然沒有運用圖表, 但仍然能在支持區入市, 讓本人覺得無形之手的神奇力量.

正如去年9月, 當恆指跌穿由2003年牛市開始所伸延的上升軌, 約在20500點時, 該月大市便急挫,直跌至10月27日, 當天低位10676點, 由跌穿牛市支持線後大市在個多月之內大挫萬點, 而10676點也是多年的上升軌支持, 該上升軌可追索更長的時間, 由1984年開始, 因此技術分析有其本身的價格, 只懂基本分析的人難以明白.

雖然匯豐可能在55元完成拋售, 但大家要留意, 匯豐會否穿低受三個因素影響, 第一是英鎊是否再挫, 第二是金融海嘯的第二波, 會否衝擊各國政府, 第三個因此是供股問題, 如果匯豐真的供股, 供股條款是甚麼? 如果是二供一, 每股40元的話, 估計55元可守, 但如果供股條款超過大家的預期, 例如一供一, 每股35元或以下, 到時股價便會穿底.

~~~~~~~~~~~~~~

金融海嘯第二波已開始,已在衝擊國際銀行股,主題係政府救完佢地都止唔到血。

雖然我中長線都係看淡美元,但金融海嘯一到,美元又會強番,因為美國國債係主要的資金避難所。如果我係國際大鱷,我就會主攻匯控,主要隊佢美國有大鑊,歐美巨型銀行跌到變型,唔值得比匯控咁高溢價,佢都應該跌到變型。扯低匯控,香港人心極弱,大市好易穿底,記住匯控今個星期個價唔係底唔好咁快話佢見咗底,你睇吓摩根大通、美國銀行,花旗銀行、巴克萊銀行個股價圖,就知可以點隊匯控啦。

匯控(005)股價及相關新聞股價及相關新聞連跌8日後,昨日終於反彈,最高曾升至58.3元,尾市跟隨大市回落,但亦跑贏大市,收市報57元,升3.6%,惟成交明顯少於前幾日,顯示動力未足,中環茶友話,昨日大笨象反彈,主要都係華爾街造好帶動,美國銀行股出現大幅反彈,監管部門的文件顯示該公司高層昨日大量購進美國銀行的股票,美銀首席執行官劉易斯(KenLewis)以每股5.75至6.06美元的價格買進20萬股股票,令市場覺得知情者也在買股,刺激銀行股全線上升,美國銀行(BAC)亦急升31%,相比之下,滙匯控反彈幅度只係「濕濕碎」

        匯控昨日造好,終於結束了股價八連跌的恐怖經歷,茶友話,早幾日匯豐股價急跌,沽空情況相當嚴重,相信大戶累積了相當數量的淡倉,這一輪反彈,最大可能係大戶平一平淡倉,策略上黎講,空軍先平番倉,食一食胡之餘又可以減低被夾風險,試問何樂而不為?尤其農曆年將到,港股會放假。由於累積沽空數量好大,不排除股價會夾上60元樓上,究竟匯控跌完未,關鍵係大戶是否徹底冚清所有淡倉,抑或係停一停手又再沽過,如果大戶覺得金融海嘯第二波仲未完,平一平食後又趁反彈沽過,股價就有機會再插,所以散戶要小心,勿把冚倉當睇好。(轉貼 ~ 陸 Sir)

 

{#Chinese banks080109.jpg}

 

 

最新回應

大戶終結者 ( 等人齊 )

咁絕! 就收 172! {#iconb_626}

史哥
史哥 2024/04/24

同船~

咁多上升裂口~

怕咩~ {#iconb_23}

門徒
門徒 2024/04/24

史哥救我 {#iconb_610}

門徒
門徒 2024/04/24

{#iconb_625}頂頂收