關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓私語——天生好武功

2009/01/23 00:00:00 網誌分類: 寫作
23 Jan
骰仔比家裏任何一隻貓都有更強的狩獵性,牠的四肢非常強壯,愛含着東西四圍走,有時更會含到我面前邀功。

   近期,波鞋內的襪子總是被拉了出來,散落在廳的兩角,是骰仔的新把戲。

   我慣了脫掉鞋子後順手把襪塞進去,翌日才扔進洗衣籃,沒原因,只是懶。可是骰仔趁我不為意,會把襪含出來,咬着走來走去,自己喪跑到廳的一邊放下,又去扯另一隻來玩,來來回回一個晚上樂此不疲。

   有次被我看見,拾起來擺好,轉過頭,牠又發動新一輪進攻。或許牠以為襪子是老鼠,制服它代表勇敢,含到主人面前更會被誇獎吧。

   可惜家裏連「小強」都沒有,天生一副好武功的骰仔,只好英雄無用武之地。

  關慧玲

  

回應 (14)
我要發表
2009/01/24 23:29:41 回覆

祝貓兒們百厭反轉再反轉.  Chinese New Year Ox   Cheer Up

2009/01/24 16:50:17 回覆

關小姐, 小甘鍾意講嘢咩 ? 我成日見佢唔多活動, 以為佢好靜添 , 我 Joey 一見我就會不停咁叫, 好多嘢講, 長氣到不得了.

你知嗎 , 上次帶寶寶打針, 佢惡到醫生同助手都唔係佢手腳, 強悍到醫生都嚇一跳, 重整到隻腳流晒血, 結果失敗而回, 其實佢之前唔係咁架, 醫生都讚佢乖, 摸摸吓佢就打到架啦, 一向唔怕陌生人, 好鍾意同人玩, 自從妹妹走咗先至變成咁.... 淨係跟我, 我覺得佢見到妹妹去完診所之後就以後都返唔到嚟, 所以咁抗拒.

關慧玲
關慧玲 2009/01/24 16:24:03 回覆

sinsinho,

我都想問這個問題,我家所有黑色貓骨格都較大,不過兩隻黃色貓米米和小甘就最鍾意講嘢,有時仲好嘈架。

祝各貓友和貓貓安樂過年,開開心心。

 

2009/01/24 10:11:30 回覆

關小姐及各位貓友,

在此祝大家新年快樂 ! 新的一年比舊年好 , 事事順利 , 人貓都身體健康 , 個個開心 ! {#icon59}

2009/01/24 09:59:20 回覆

zesu,

嘩 !你個貓咁厲害, 似隻豹多 D 喎 , 咁對人惡唔惡架 ?

2009/01/24 00:19:11 回覆

我以前隻貓, 唔好講小強, 佢連天台嘅白鴿, 麻雀都捉到. 天花頂有隻四腳蛇, 佢都跳上幾個柜到提佢落黎.... 比佢見到真係無得剩....

2009/01/23 16:47:42 回覆

關小姐, 其實貓的顏色與身體狀況是否有關 ? 我家寶寶是黑白色 (就像阿 kidd一樣) 他都是比其他貓強壯及反應較敏捷的.

2009/01/23 16:24:42 回覆

我家裏的鞋襪是收埋在鞋柜內的,貓豬無機會玩了,而拖鞋牠就咬住走兼咬爛.牠愛打大烏蠅﹑飛蛾等,有次在深夜我還目到牠""開「小強」的經過添。

骰仔都身手唔錯,功夫了得.米米應自豪收到個好徒弟,哈哈﹗

而且做貓有玩有食有人錫就開心,真係好呢! 做人係都唔錯.

2009/01/23 12:49:55 回覆

祝慧玲姐姐(關家貓)&各位貓友:牛年人貓健康,開開心心!總之係寵物既都收到這份""啦﹗

 

{#265_cy008.jpg}

2009/01/23 11:37:53 回覆

其他貓貓對骰仔的傻勁有甚麼反應?

 

關慧玲
關慧玲 2009/01/23 11:26:57 回覆

肥雞媽咪,

「做貓有得玩梗係要盡情玩」,真係說中了貓的心事。哈哈

2009/01/23 10:59:23 回覆

關小姐,

我家的貓咪都對鞋襪 "情有獨中", 而且小時還會爬入鞋內, 撐到"0恆", 跟住隻鞋仲"反埋艇", 仲嚇到佢傻哂. {#icon48}

骰仔好淘氣呀, 做貓有得玩梗係要盡情玩, 因為呢個亦係主人快樂嘅 "泉源"嘛. {#icon85} 

 

2009/01/23 09:54:04 回覆

{#chinese_new_year_picture.jpg}

2009/01/23 09:27:58 回覆

關小姐,

Miu Miu都係咁呀~~ {#icon1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}